Stránka 1 z 2

avanger a vice city

Napsal: pon dub 18, 2005 3:58 pm
od -HoNY-
Nedari se mi zpustit na zadne V3 co mam po ruce Vice Cyty tak aby se neseklo, popripade neblikali urcite texty... existuje nejaky navod?
Zkousel jsem AS2.5SE, AS3.0 finall, SFFT alpha24 a porad to vypada stejne

Napsal: pon dub 18, 2005 10:33 pm
od Kayman
aky mas procesor?

Napsal: úte dub 19, 2005 12:06 pm
od ps47
skus opengl a mesafx.do zastupce pridaj -opengl,

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/var3ogl.jpg[/img]

(war3 je len priklad ;) ) mesafx a spravny glide3x do adresara hry..a uvidime co to da..

Napsal: úte dub 19, 2005 5:27 pm
od -HoNY-
precesor je Barton @11x172 (vic neda MB)

zkusim to na opengl.. jeste nastuduju jak se instaluje korektne mesa

Napsal: úte dub 19, 2005 5:42 pm
od ps47
mesafx sa neinstaluje.proste bachnes posledny opengl32.dll a glide3x.dll do adresara hry a jede sa.stiahni si posledny build z februara 2005,posledny glide napriklad [url=http://www.inc_exe.szm.sk/glide3x_v345.zip]odtialto[/url] (szm momentalne nejede.ten isty glide 3x je prilozeny k mesafx6.2.0.1,adresar STD_Glide3x_V3_4_5),do zastupce pridaj -opengl (..gta3.exe -opengl),spust cez zastupce,hotovo.ja som to uz chcel vyskusat davnejsie (ide to aj ne voodoo2),ale nemam gta3..

Napsal: úte dub 19, 2005 5:49 pm
od -HoNY-
ps47 píše:mesafx sa neinstaluje.proste bachnes posledny opengl32.dll a glide3x.dll do adresara hry a jede sa.stiahni si posledny build z februara 2005,posledny glide napriklad [url=http://www.inc_exe.szm.sk/glide3x_v345.zip]odtialto[/url] (szm momentalne nejede.ten isty glide 3x je prilozeny k mesafx6.2.0.1,adresar STD_Glide3x_V3_4_5),do zastupce pridaj -opengl (..gta3.exe -opengl),spust cez zastupce,hotovo.ja som to uz chcel vyskusat davnejsie (ide to aj ne voodoo2),ale nemam gta3..
to je celkem dobry :D prohledam jestli si na to nenapsal FAQ at se te na to nemusim ptat

Napsal: úte dub 19, 2005 5:53 pm
od ps47
nie,na gta3 som este navod nenapsal :oops: .hanbim sa a pridam to na game guide akonahle mi potvrdis ze to jede :wink:

Napsal: úte dub 19, 2005 5:54 pm
od -HoNY-
ps47 píše:nie,na gta3 som este navod nenapsal :oops: .hanbim sa a pridam to na game guide akonahle mi potvrdis ze to jede :wink:
staci universal game

Napsal: stř dub 20, 2005 4:52 pm
od -HoNY-
Jeste jsme to nezkousel... :oops:

2 ps47: dofam ze si myslel GTA: Vice City, on je to celkem rozdíl oproti GTA3

Napsal: čtv dub 21, 2005 9:52 am
od ps47

Napsal: čtv dub 21, 2005 2:49 pm
od -HoNY-
toto je ten samý problém:
Originally posted by perer
[br]And under directx it would never run very stable. A voodoo2 is a directx 5.0 card !!!!
presne vzdycky to vytuhne... v oficilnim manualu je podpora az od V4 nahoru...
projedu to, testnu... uvidime...
ja pouzivam warez :oops:

http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.as ... =Vice,city

Napsal: čtv dub 21, 2005 4:08 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Voodoo2 je directX 6 karta ne?

Napsal: čtv dub 21, 2005 7:54 pm
od ps47
to tuhnutie nezavisi na dx,zavisi na driverech.s urcitymi v3 drivermi to ide bez tuhnutia (ale len na intelu).opengl zvysoka kasle na nejaku verziu dx,takze by to mohlo pomoct :wink:

voodoo2 je samozrejme dx5 karta.voodoo3 je dx6,voodoo5 je dx7.rampage je dx8 :wink:

Napsal: pát dub 22, 2005 8:34 am
od Taskr
voodoo2 je samozrejme dx5 karta.voodoo3 je dx6,voodoo5 je dx7.rampage je dx8
A není náhodou Voodoo5 DX6 karta? Na plnou podporu DX7 potřebuješ HW TaL. Opravte mě pokud se mílim.

Napsal: pát dub 22, 2005 9:12 am
od no-X
Taskr píše:
voodoo2 je samozrejme dx5 karta.voodoo3 je dx6,voodoo5 je dx7.rampage je dx8
A není náhodou Voodoo5 DX6 karta? Na plnou podporu DX7 potřebuješ HW TaL. Opravte mě pokud se mílim.
Mýlíš ;-)

HW TL je v DX7 stanovena jako možnost, ne nutnost.

Napsal: pát dub 22, 2005 10:05 am
od DOC_ZENITH/XAN
Jakto že je Voodoo2 DX5 karta, když podporuje DOT3 bumpapping a ve spoustě her, ve kterých maj DX5 karty třeba problémy s nasvětlování (Maxtor G100,200, Voodoo Rush) jede V2 úplně v pohodě a i ty nejstarší drivry se mi vždy hlásily jako Voodoo2 DirectX6 driver.
Možná je teda DX5, ale má schopnosti a technologie DX6.

Napsal: pát dub 22, 2005 10:31 am
od no-X
XAN píše:Jakto že je Voodoo2 DX5 karta, když podporuje DOT3 bumpapping a ve spoustě her, ve kterých maj DX5 karty třeba problémy s nasvětlování (Maxtor G100,200, Voodoo Rush) jede V2 úplně v pohodě a i ty nejstarší drivry se mi vždy hlásily jako Voodoo2 DirectX6 driver.
Možná je teda DX5, ale má schopnosti a technologie DX6.
DOT3 V2 ani V5 neumí. DOT3 je popsanej až v DX7...

Napsal: pát dub 22, 2005 1:57 pm
od Ladis
XAN píše:Jakto že je Voodoo2 DX5 karta, když podporuje DOT3 bumpapping
Nepodporuje dot3 bumpmapping. Ve vypisu Mesa driveru myslim, ze sice je, ale je softwarove emulovany (nepouzitelne).
XAN píše:i ty nejstarší drivry se mi vždy hlásily jako Voodoo2 DirectX6 driver.
Ano, i pro GF 4 MX (DX7 karta) mas drivery treba pro DX9, ale je to stale DX7 karta.

Napsal: pát dub 22, 2005 2:40 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Jo, já vím. Jen mě zaráží to, že v 3Dmarku 2000 mi testy bumpmappingu proběhnou a ten bumpmapping tam fakt je vidět, emulace by takhle nevypadala.

Napsal: pát dub 22, 2005 2:49 pm
od no-X
XAN píše:Jo, já vím. Jen mě zaráží to, že v 3Dmarku 2000 mi testy bumpmappingu proběhnou a ten bumpmapping tam fakt je vidět, emulace by takhle nevypadala.
:roll: bump mappingů máš x druhů. Tobě proběhne embossed bump mapping; DOT3 ani ve 3D marku 2000 není...