avanger a vice city
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
avanger a vice city
Nedari se mi zpustit na zadne V3 co mam po ruce Vice Cyty tak aby se neseklo, popripade neblikali urcite texty... existuje nejaky navod?
Zkousel jsem AS2.5SE, AS3.0 finall, SFFT alpha24 a porad to vypada stejne
Zkousel jsem AS2.5SE, AS3.0 finall, SFFT alpha24 a porad to vypada stejne
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
mesafx sa neinstaluje.proste bachnes posledny opengl32.dll a glide3x.dll do adresara hry a jede sa.stiahni si posledny build z februara 2005,posledny glide napriklad [url=http://www.inc_exe.szm.sk/glide3x_v345.zip]odtialto[/url] (szm momentalne nejede.ten isty glide 3x je prilozeny k mesafx6.2.0.1,adresar STD_Glide3x_V3_4_5),do zastupce pridaj -opengl (..gta3.exe -opengl),spust cez zastupce,hotovo.ja som to uz chcel vyskusat davnejsie (ide to aj ne voodoo2),ale nemam gta3..
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
to je celkem dobryps47 píše:mesafx sa neinstaluje.proste bachnes posledny opengl32.dll a glide3x.dll do adresara hry a jede sa.stiahni si posledny build z februara 2005,posledny glide napriklad [url=http://www.inc_exe.szm.sk/glide3x_v345.zip]odtialto[/url] (szm momentalne nejede.ten isty glide 3x je prilozeny k mesafx6.2.0.1,adresar STD_Glide3x_V3_4_5),do zastupce pridaj -opengl (..gta3.exe -opengl),spust cez zastupce,hotovo.ja som to uz chcel vyskusat davnejsie (ide to aj ne voodoo2),ale nemam gta3..
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
toto je ten samý problém:
projedu to, testnu... uvidime...
ja pouzivam warez
http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.as ... =Vice,city
presne vzdycky to vytuhne... v oficilnim manualu je podpora az od V4 nahoru...Originally posted by perer
[br]And under directx it would never run very stable. A voodoo2 is a directx 5.0 card !!!!
projedu to, testnu... uvidime...
ja pouzivam warez
http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.as ... =Vice,city
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
-
Taskr
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A není náhodou Voodoo5 DX6 karta? Na plnou podporu DX7 potřebuješ HW TaL. Opravte mě pokud se mílim.voodoo2 je samozrejme dx5 karta.voodoo3 je dx6,voodoo5 je dx7.rampage je dx8
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
MýlíšTaskr píše:A není náhodou Voodoo5 DX6 karta? Na plnou podporu DX7 potřebuješ HW TaL. Opravte mě pokud se mílim.voodoo2 je samozrejme dx5 karta.voodoo3 je dx6,voodoo5 je dx7.rampage je dx8
HW TL je v DX7 stanovena jako možnost, ne nutnost.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Jakto že je Voodoo2 DX5 karta, když podporuje DOT3 bumpapping a ve spoustě her, ve kterých maj DX5 karty třeba problémy s nasvětlování (Maxtor G100,200, Voodoo Rush) jede V2 úplně v pohodě a i ty nejstarší drivry se mi vždy hlásily jako Voodoo2 DirectX6 driver.
Možná je teda DX5, ale má schopnosti a technologie DX6.
Možná je teda DX5, ale má schopnosti a technologie DX6.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
DOT3 V2 ani V5 neumí. DOT3 je popsanej až v DX7...XAN píše:Jakto že je Voodoo2 DX5 karta, když podporuje DOT3 bumpapping a ve spoustě her, ve kterých maj DX5 karty třeba problémy s nasvětlování (Maxtor G100,200, Voodoo Rush) jede V2 úplně v pohodě a i ty nejstarší drivry se mi vždy hlásily jako Voodoo2 DirectX6 driver.
Možná je teda DX5, ale má schopnosti a technologie DX6.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Nepodporuje dot3 bumpmapping. Ve vypisu Mesa driveru myslim, ze sice je, ale je softwarove emulovany (nepouzitelne).XAN píše:Jakto že je Voodoo2 DX5 karta, když podporuje DOT3 bumpapping
Ano, i pro GF 4 MX (DX7 karta) mas drivery treba pro DX9, ale je to stale DX7 karta.XAN píše:i ty nejstarší drivry se mi vždy hlásily jako Voodoo2 DirectX6 driver.
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
XAN píše:Jo, já vím. Jen mě zaráží to, že v 3Dmarku 2000 mi testy bumpmappingu proběhnou a ten bumpmapping tam fakt je vidět, emulace by takhle nevypadala.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
