avanger a vice city

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

avanger a vice city

Příspěvek od -HoNY- »

Nedari se mi zpustit na zadne V3 co mam po ruce Vice Cyty tak aby se neseklo, popripade neblikali urcite texty... existuje nejaky navod?
Zkousel jsem AS2.5SE, AS3.0 finall, SFFT alpha24 a porad to vypada stejne
Kayman
Linux user
Příspěvky: 766
Registrován: sob pro 04, 2004 11:16 am
Bydliště: SK, BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kayman »

aky mas procesor?
:)
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

skus opengl a mesafx.do zastupce pridaj -opengl,

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/var3ogl.jpg[/img]

(war3 je len priklad ;) ) mesafx a spravny glide3x do adresara hry..a uvidime co to da..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

precesor je Barton @11x172 (vic neda MB)

zkusim to na opengl.. jeste nastuduju jak se instaluje korektne mesa
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

mesafx sa neinstaluje.proste bachnes posledny opengl32.dll a glide3x.dll do adresara hry a jede sa.stiahni si posledny build z februara 2005,posledny glide napriklad [url=http://www.inc_exe.szm.sk/glide3x_v345.zip]odtialto[/url] (szm momentalne nejede.ten isty glide 3x je prilozeny k mesafx6.2.0.1,adresar STD_Glide3x_V3_4_5),do zastupce pridaj -opengl (..gta3.exe -opengl),spust cez zastupce,hotovo.ja som to uz chcel vyskusat davnejsie (ide to aj ne voodoo2),ale nemam gta3..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

ps47 píše:mesafx sa neinstaluje.proste bachnes posledny opengl32.dll a glide3x.dll do adresara hry a jede sa.stiahni si posledny build z februara 2005,posledny glide napriklad [url=http://www.inc_exe.szm.sk/glide3x_v345.zip]odtialto[/url] (szm momentalne nejede.ten isty glide 3x je prilozeny k mesafx6.2.0.1,adresar STD_Glide3x_V3_4_5),do zastupce pridaj -opengl (..gta3.exe -opengl),spust cez zastupce,hotovo.ja som to uz chcel vyskusat davnejsie (ide to aj ne voodoo2),ale nemam gta3..
to je celkem dobry :D prohledam jestli si na to nenapsal FAQ at se te na to nemusim ptat
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

nie,na gta3 som este navod nenapsal :oops: .hanbim sa a pridam to na game guide akonahle mi potvrdis ze to jede :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

ps47 píše:nie,na gta3 som este navod nenapsal :oops: .hanbim sa a pridam to na game guide akonahle mi potvrdis ze to jede :wink:
staci universal game
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

Jeste jsme to nezkousel... :oops:

2 ps47: dofam ze si myslel GTA: Vice City, on je to celkem rozdíl oproti GTA3
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

toto je ten samý problém:
Originally posted by perer
[br]And under directx it would never run very stable. A voodoo2 is a directx 5.0 card !!!!
presne vzdycky to vytuhne... v oficilnim manualu je podpora az od V4 nahoru...
projedu to, testnu... uvidime...
ja pouzivam warez :oops:

http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.as ... =Vice,city
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Voodoo2 je directX 6 karta ne?
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

to tuhnutie nezavisi na dx,zavisi na driverech.s urcitymi v3 drivermi to ide bez tuhnutia (ale len na intelu).opengl zvysoka kasle na nejaku verziu dx,takze by to mohlo pomoct :wink:

voodoo2 je samozrejme dx5 karta.voodoo3 je dx6,voodoo5 je dx7.rampage je dx8 :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

voodoo2 je samozrejme dx5 karta.voodoo3 je dx6,voodoo5 je dx7.rampage je dx8
A není náhodou Voodoo5 DX6 karta? Na plnou podporu DX7 potřebuješ HW TaL. Opravte mě pokud se mílim.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Taskr píše:
voodoo2 je samozrejme dx5 karta.voodoo3 je dx6,voodoo5 je dx7.rampage je dx8
A není náhodou Voodoo5 DX6 karta? Na plnou podporu DX7 potřebuješ HW TaL. Opravte mě pokud se mílim.
Mýlíš ;-)

HW TL je v DX7 stanovena jako možnost, ne nutnost.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Jakto že je Voodoo2 DX5 karta, když podporuje DOT3 bumpapping a ve spoustě her, ve kterých maj DX5 karty třeba problémy s nasvětlování (Maxtor G100,200, Voodoo Rush) jede V2 úplně v pohodě a i ty nejstarší drivry se mi vždy hlásily jako Voodoo2 DirectX6 driver.
Možná je teda DX5, ale má schopnosti a technologie DX6.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

XAN píše:Jakto že je Voodoo2 DX5 karta, když podporuje DOT3 bumpapping a ve spoustě her, ve kterých maj DX5 karty třeba problémy s nasvětlování (Maxtor G100,200, Voodoo Rush) jede V2 úplně v pohodě a i ty nejstarší drivry se mi vždy hlásily jako Voodoo2 DirectX6 driver.
Možná je teda DX5, ale má schopnosti a technologie DX6.
DOT3 V2 ani V5 neumí. DOT3 je popsanej až v DX7...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

XAN píše:Jakto že je Voodoo2 DX5 karta, když podporuje DOT3 bumpapping
Nepodporuje dot3 bumpmapping. Ve vypisu Mesa driveru myslim, ze sice je, ale je softwarove emulovany (nepouzitelne).
XAN píše:i ty nejstarší drivry se mi vždy hlásily jako Voodoo2 DirectX6 driver.
Ano, i pro GF 4 MX (DX7 karta) mas drivery treba pro DX9, ale je to stale DX7 karta.
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Jo, já vím. Jen mě zaráží to, že v 3Dmarku 2000 mi testy bumpmappingu proběhnou a ten bumpmapping tam fakt je vidět, emulace by takhle nevypadala.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

XAN píše:Jo, já vím. Jen mě zaráží to, že v 3Dmarku 2000 mi testy bumpmappingu proběhnou a ten bumpmapping tam fakt je vidět, emulace by takhle nevypadala.
:roll: bump mappingů máš x druhů. Tobě proběhne embossed bump mapping; DOT3 ani ve 3D marku 2000 není...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět