Stránka 1 z 1
problém: Voodoo5, 32bit barvy a Unreal Tournament (glide)
Napsal: pon kvě 17, 2004 9:27 am
od no-X
Už jsem se tu jednou zmiňoval, že mám problém s 32 barvama. Pak se to rozjelo (D3D), ale v UT (ten původní psanej pro 3Dfx, glide) možnost nastavit 32 barvy chybí (a podle mě by tam měla být). Používám AM3.0... Poradíte někdo?
RE
Napsal: pon kvě 17, 2004 9:57 am
od Vykupitel
Ted si nejsem uplne jistej,ale GLIDE neumi 32-bit barvy. nastav si 22-bit postfilter a bude to vypadat lepe nez v D3D s 32-bit barvama. V Undying coz je postavene na poslednim enginu UT v GLIDE take nejde 32-bit. POdle me to proste GLIDE neumi. Neb co si pamatuju tak UT engine je na GLIDE2x ne?
Napsal: pon kvě 17, 2004 10:08 am
od no-X
Máš pravu, jede na dvojce. To mi právě bylo taky divný.
Už vím, kde jsem to vzal:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1276&p=12
Oni tam píšou, že pod Glide běží 16-bit textury; ukazujou výsledky z benchmarku s 32 bit barvama. Ale ja tok koukám, při 16bit barvách ej výkon 100% identickej, jako při 32 bitových - takže oni si asi 32 bit barvy nastavili přes *.ini a pak si nevšimli, že je to kompletně 16 bitový...
22bit postfilter: jak se to pod AM jmenuje? Je to ta položka "3D filter quality"? (auto/normal/high)...
Že bych nakonec musel UT běhat pod D3D? Zkusím to...
Napsal: pon kvě 17, 2004 10:14 am
od K!ll3r
no-X píše:Máš pravu, jede na dvojce. To mi právě bylo taky divný.
Už vím, kde jsem to vzal:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1276&p=12
Oni tam píšou, že pod Glide běží 16-bit textury; ukazujou výsledky z benchmarku s 32 bit barvama. Ale ja tok koukám, při 16bit barvách ej výkon 100% identickej, jako při 32 bitových - takže oni si asi 32 bit barvy nastavili přes *.ini a pak si nevšimli, že je to kompletně 16 bitový...
22bit postfilter: jak se to pod AM jmenuje? Je to ta položka "3D filter quality"? (auto/normal/high)...
Že bych nakonec musel UT běhat pod D3D? Zkusím to...
Glide neumi 32bitu

, ale stejne to nepoznas takze to je fuck , jinak filter na high

Re
Napsal: pon kvě 17, 2004 10:20 am
od Vykupitel
A proc potrebujes 32-bit? Me to prijde pod GLIDE hezci a barevnejsi nez pod D3D.ze by nejake testy?

Napsal: pon kvě 17, 2004 10:24 am
od no-X
Líbí se mi ta poslední mapa na deadmatchi; na název si nevzpomenu, ale je to ten hrad s dřevěnýma ochozama... Vše OK, až na oblohu

. Zkusím se podívat, jak mám postfiltr nastavenej, třeba se to zlepší...
Ještě dotaz: 16-bit neumí glide 2.x, nebo glide obecně (vč 3.x)?
RE
Napsal: pon kvě 17, 2004 10:28 am
od Vykupitel
GLIDE3x umi 32-bit! bezi pres nej MESAfx,OGl apod. Takze ho umet musi. Ono v GLIDE3x pribylo par novejch funkci jako 32-bit barvy,FXT1,atd...
Re: RE
Napsal: pon kvě 17, 2004 10:35 pm
od K!ll3r
vykupitel píše:GLIDE3x umi 32-bit! bezi pres nej MESAfx,OGl apod. Takze ho umet musi. Ono v GLIDE3x pribylo par novejch funkci jako 32-bit barvy,FXT1,atd...
ja bych tohle vubec neresil , gamesy na 3dfx pod 16bit jsou nadherny a rozdil mezi 32 a 16 nepoznam

Napsal: úte kvě 18, 2004 10:03 am
od no-X
Postfilter ON, kvalita OK

Napsal: pát dub 08, 2005 9:37 pm
od ps47
..radsej pozde ako nikdy

,ak chces mat v UT 32bit v glide,tak si sprav nasledovny bat:
Kód: Vybrat vše
set FX_GLIDE_BPP=32
UnrealTournament.exe
hra sa bude tvarit ze bezi v 16bit ale nieje to tak,rozdiel je maly,ale rozpoznatelny (napr. kourove efekty)..
mimochodom,post filter je
3d filter quality na high+
alpha blending na sharper,je tak?
Napsal: pát dub 08, 2005 9:49 pm
od no-X
Dík
Postfilter je 3d filter, ne?
Napsal: pát dub 08, 2005 10:13 pm
od ps47