problém: Voodoo5, 32bit barvy a Unreal Tournament (glide)

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 5 , čili VSA-100

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

problém: Voodoo5, 32bit barvy a Unreal Tournament (glide)

Příspěvek od no-X »

Už jsem se tu jednou zmiňoval, že mám problém s 32 barvama. Pak se to rozjelo (D3D), ale v UT (ten původní psanej pro 3Dfx, glide) možnost nastavit 32 barvy chybí (a podle mě by tam měla být). Používám AM3.0... Poradíte někdo?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

Ted si nejsem uplne jistej,ale GLIDE neumi 32-bit barvy. nastav si 22-bit postfilter a bude to vypadat lepe nez v D3D s 32-bit barvama. V Undying coz je postavene na poslednim enginu UT v GLIDE take nejde 32-bit. POdle me to proste GLIDE neumi. Neb co si pamatuju tak UT engine je na GLIDE2x ne?
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Máš pravu, jede na dvojce. To mi právě bylo taky divný.

Už vím, kde jsem to vzal:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1276&p=12

Oni tam píšou, že pod Glide běží 16-bit textury; ukazujou výsledky z benchmarku s 32 bit barvama. Ale ja tok koukám, při 16bit barvách ej výkon 100% identickej, jako při 32 bitových - takže oni si asi 32 bit barvy nastavili přes *.ini a pak si nevšimli, že je to kompletně 16 bitový...

22bit postfilter: jak se to pod AM jmenuje? Je to ta položka "3D filter quality"? (auto/normal/high)...

Že bych nakonec musel UT běhat pod D3D? Zkusím to...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
K!ll3r
Čestný člen
Příspěvky: 500
Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
Bydliště: Ustí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od K!ll3r »

no-X píše:Máš pravu, jede na dvojce. To mi právě bylo taky divný.

Už vím, kde jsem to vzal:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1276&p=12

Oni tam píšou, že pod Glide běží 16-bit textury; ukazujou výsledky z benchmarku s 32 bit barvama. Ale ja tok koukám, při 16bit barvách ej výkon 100% identickej, jako při 32 bitových - takže oni si asi 32 bit barvy nastavili přes *.ini a pak si nevšimli, že je to kompletně 16 bitový...

22bit postfilter: jak se to pod AM jmenuje? Je to ta položka "3D filter quality"? (auto/normal/high)...

Že bych nakonec musel UT běhat pod D3D? Zkusím to...
Glide neumi 32bitu :wink: , ale stejne to nepoznas takze to je fuck , jinak filter na high :wink:
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Re

Příspěvek od Vykupitel »

A proc potrebujes 32-bit? Me to prijde pod GLIDE hezci a barevnejsi nez pod D3D.ze by nejake testy? :wink:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Líbí se mi ta poslední mapa na deadmatchi; na název si nevzpomenu, ale je to ten hrad s dřevěnýma ochozama... Vše OK, až na oblohu :-(. Zkusím se podívat, jak mám postfiltr nastavenej, třeba se to zlepší...

Ještě dotaz: 16-bit neumí glide 2.x, nebo glide obecně (vč 3.x)?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

GLIDE3x umi 32-bit! bezi pres nej MESAfx,OGl apod. Takze ho umet musi. Ono v GLIDE3x pribylo par novejch funkci jako 32-bit barvy,FXT1,atd...
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
K!ll3r
Čestný člen
Příspěvky: 500
Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
Bydliště: Ustí n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od K!ll3r »

vykupitel píše:GLIDE3x umi 32-bit! bezi pres nej MESAfx,OGl apod. Takze ho umet musi. Ono v GLIDE3x pribylo par novejch funkci jako 32-bit barvy,FXT1,atd...
ja bych tohle vubec neresil , gamesy na 3dfx pod 16bit jsou nadherny a rozdil mezi 32 a 16 nepoznam :wink:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Postfilter ON, kvalita OK :D
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..radsej pozde ako nikdy :),ak chces mat v UT 32bit v glide,tak si sprav nasledovny bat:

Kód: Vybrat vše

set FX_GLIDE_BPP=32
UnrealTournament.exe
hra sa bude tvarit ze bezi v 16bit ale nieje to tak,rozdiel je maly,ale rozpoznatelny (napr. kourove efekty)..

mimochodom,post filter je 3d filter quality na high+alpha blending na sharper,je tak?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Dík :lol:

Postfilter je 3d filter, ne?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět