Stránka 1 z 1

voodoo1 a nove procesory..

Napsal: stř kvě 05, 2004 10:46 am
od ps47
skusal som moju voodoo1(a-trend VD102P oem) na relativne novej masinke (duron1000,via kt266),nainstaloval som ju bez problemov,ale v hrach mi vobez nezobrazovala 3d (napr.deusex,UT,rtc wolfenstein a ine-hra sa spusti,zvuk slape,hud je vidno (2d),ale inak je cela obrazovka cierna alebo sediva).jedine co slapalo bez problemov bol glquake (minigl,mesafx).su vubec v1 kompatibilne s amd k7 procakmi..?

VG + K7

Napsal: stř kvě 05, 2004 3:49 pm
od no-X
Osobně jsem testoval svojí V1 na AMD Athlon (K7) (Slot) a v rámci možností fungovala pod D3D korektně (DX9.0b, WinME). Typuju to na ovladače.

Napsal: stř kvě 05, 2004 8:49 pm
od ps47
hm.vic by ma zajimalo opengl a glide.s ovladacmi je problem,existuje len jeden 3rdparty ovladac (oprav ma ak sa mylim).nefungovalo mi to ani s nim,ani s poslednymi originalnymi od 3dfx..d3d sem netestoval,nemal som poruke d3d hru.zvlastne je ze glquake slapal v pohode..

VG

Napsal: čtv kvě 06, 2004 12:48 pm
od no-X
Jo, ogl jsem na V1 nerozběhal :-(, to neporadím. D3D - třeba 3D Mark 99, FinalReality...

Napsal: pát kvě 07, 2004 1:18 pm
od sentry
Ja som sa pokusal rozchodit Voodoo 1 pod Win2000 - driver sa podarilo nainstalovat, ale hry (RTCW/QIII) sa mi rozbehnut nepodarilo. Pouzil som
drivery od Icemana a tiez posledne referencne, ale vysledok bol stale rovnaky - teda nic sa nekonalo. Vyskusal som aj MesaFX-y, ale potom
to uz ani neceklo. Vykupitel mi vsak napisal, ze QIII s MesaFXami rozbehol - tak teraz neviem, mozno som pouzil nespravnu verziu. Ak
sa to niekomu podari rozbehnut, ozvite sa.

Napsal: sob zář 25, 2004 8:52 pm
od ps47
ok,zda sa ze problemy sposobuje directx9..hodil som v1 do win98se/dx8.1 masinky a slapala nadherne (spustil som na nej hitman contracts :twisted: ) ..

Napsal: stř pro 22, 2004 2:37 am
od bYp[NiNR]
Pravě tedko jsem zkoušel svoje V1 (nevim co je zac ma pasivy na chipech) na WinXP. Zkušel jsem jen Q3 a Wizdards Tower. Obě však fungovalo bez problémů:) (kromě pár restartu) V Q3 jsem na testovací sestavě dostal
24 FPS - 640x480, high, lightmap, bilinear
42 FPS - 640x480, high, vertex, bilinear
Drivery od Anthonyho Toste

CPU: AMD Athlon64 3200+ (NewCastle);MB: EPoX 8KDA3J;RAM: 2x256 DDR333;GPU: Radeon 9100 (280/216);

Pokud jsem zapnul lightmapy, tam se mi začly objevovat artefakty, takové barevné tečky na okrajích textur. Ve vertex sem si ničeho takoveho nevšimnul.