Napsal: čtv srp 04, 2005 12:29 am
proč jsem ho asi uvedl
framerate DungeonSiege závisí extrémně na propustnosti pamětí, naopak vůbec nezávisí na fillrate. Proto je výsledek M64 tak mizerný
Navíc TNT ani TNT2 nepodporujou žádnou formu komprese textur (dokonce ani paletized textures, který banshee podporuje).
1024*768/16bit
Banshee: 48
V3-3k-PCI: 52
V4-AGP: 54
TNT2: 47
TNT2U: 51
OxygenVX1: 27
Radeon SDR: 48
Kyro II: 60
V5 PCI: 53
G200: 24
Savage3D: 28
TNT2M64: 38
Fury MAXX: 54
GF2MX: 51
G400MAX: 48
G400: 45
GL2PRO: 53
RageXL PCI: 14
Rage 128PRO: 49
takhle to sice vypadá dost divně, ale ve 32bit jsou to teprv pořádný rozdíly, to už většině karet dochází dech a přes 50FPS se drží jen Rage Fury MAXX, Voodoo 5 a Kyro II (GeForce 256 ne, alespoň s FW56.xx a GF2GTS jsem ještě netestoval)
1024*768/16bit
Banshee: 48
V3-3k-PCI: 52
V4-AGP: 54
TNT2: 47
TNT2U: 51
OxygenVX1: 27
Radeon SDR: 48
Kyro II: 60
V5 PCI: 53
G200: 24
Savage3D: 28
TNT2M64: 38
Fury MAXX: 54
GF2MX: 51
G400MAX: 48
G400: 45
GL2PRO: 53
RageXL PCI: 14
Rage 128PRO: 49
takhle to sice vypadá dost divně, ale ve 32bit jsou to teprv pořádný rozdíly, to už většině karet dochází dech a přes 50FPS se drží jen Rage Fury MAXX, Voodoo 5 a Kyro II (GeForce 256 ne, alespoň s FW56.xx a GF2GTS jsem ještě netestoval)