Připravovaný test - info
Moderátor: Moderátoři
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Připravovaný test - info
Abyste věděli, jak test pokračuje, mám tu malé shrnutí:
Testuju grafické karty s více než 4MB paměti s podporou D3D a (aspoň částečnou) OpenGL shora jsem to neomezil, ale shadery už ne-e
otestované karty:
ATi Rage XL 8MB PCI (100%)
Matrox Millenium G200 8MB AGP (100%)
XGI Volari V8 128MB AGP (100%) - jak se sem dostala?
3Dfx Banshee AGP 16MB (60%)
3DLabs Oxygen VX1 AGP 32MB (100%)
Elsa/nVidia Gloria II PRO AGP 64MB DDR (100%)
3Dfx Voodoo 4 PCI 32MB (50%)
3Dfx Voodoo 4 AGP 32MB (70%)
Matrox G400 AGP 32MB (100%)
ATi Rage Fury MAXX 64MB AGP (90%)
Matrox G400 MAX AGP 32MB (100%)
ATi Rage 128 PRO 32MB AGP (90%)
3Dfx Voodoo 3 3000 PCI 16MB SDR (50%)
3Dfx Voodoo 5 5500 PCI 64MB SDR (30%)
ATi Radeon 7200 64MB SDR (100%)
ATi Radeon SDR 64MB (100%)
GeForce 2 MX 400 64MB (vyzoušeny asi čtvery drivery, testovat budu znovu na 56.xx, nebo 44.xx - edit: spíš na 40.72, ale ještě nevím )
PowerVR Kyro II 64MB SDR (90%)
S3 Savage 3D 8MB (100%)
právě testuju: TNT2 M64
budu testovat (mám skladem):
3Dfx Voodoo Graphics 6MB PCI
3Dfx Rush 8MB PCI
3Dfx Voodoo 2 8MB PCI
3Dfx Voodoo 2 12MB PCI
3Dfx Voodoo 2 12MB PCI SLI
3Dfx Velocity 100 8MB AGP
3Dfx Voodoo 3 2000 AGP/PCI
3Dfx Voodoo 3 3000 AGP
3Dfx Voodoo 3 3500 AGP
nVidia TNT2 M64
nVidia TNT2 PRO
nVidia GeForce 256 DDR
nVidia GeForce 2 GTS (nebude)
nVidia GeForce 2 PRO (nebude)
S3 Savage 4 Plus (a možná i nějaká osekaná verze)
ATi Rage XL AGP 8MB
ATi Rage PRO AGP 8MB
ATi Rage 128 PRO AGP 16MB
Testuju grafické karty s více než 4MB paměti s podporou D3D a (aspoň částečnou) OpenGL shora jsem to neomezil, ale shadery už ne-e
otestované karty:
ATi Rage XL 8MB PCI (100%)
Matrox Millenium G200 8MB AGP (100%)
XGI Volari V8 128MB AGP (100%) - jak se sem dostala?
3Dfx Banshee AGP 16MB (60%)
3DLabs Oxygen VX1 AGP 32MB (100%)
Elsa/nVidia Gloria II PRO AGP 64MB DDR (100%)
3Dfx Voodoo 4 PCI 32MB (50%)
3Dfx Voodoo 4 AGP 32MB (70%)
Matrox G400 AGP 32MB (100%)
ATi Rage Fury MAXX 64MB AGP (90%)
Matrox G400 MAX AGP 32MB (100%)
ATi Rage 128 PRO 32MB AGP (90%)
3Dfx Voodoo 3 3000 PCI 16MB SDR (50%)
3Dfx Voodoo 5 5500 PCI 64MB SDR (30%)
ATi Radeon 7200 64MB SDR (100%)
ATi Radeon SDR 64MB (100%)
GeForce 2 MX 400 64MB (vyzoušeny asi čtvery drivery, testovat budu znovu na 56.xx, nebo 44.xx - edit: spíš na 40.72, ale ještě nevím )
PowerVR Kyro II 64MB SDR (90%)
S3 Savage 3D 8MB (100%)
právě testuju: TNT2 M64
budu testovat (mám skladem):
3Dfx Voodoo Graphics 6MB PCI
3Dfx Rush 8MB PCI
3Dfx Voodoo 2 8MB PCI
3Dfx Voodoo 2 12MB PCI
3Dfx Voodoo 2 12MB PCI SLI
3Dfx Velocity 100 8MB AGP
3Dfx Voodoo 3 2000 AGP/PCI
3Dfx Voodoo 3 3000 AGP
3Dfx Voodoo 3 3500 AGP
nVidia TNT2 M64
nVidia TNT2 PRO
nVidia GeForce 256 DDR
nVidia GeForce 2 GTS (nebude)
nVidia GeForce 2 PRO (nebude)
S3 Savage 4 Plus (a možná i nějaká osekaná verze)
ATi Rage XL AGP 8MB
ATi Rage PRO AGP 8MB
ATi Rage 128 PRO AGP 16MB
Naposledy upravil(a) no-X dne úte srp 02, 2005 2:52 pm, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
A krom toho jsem zjistil, že 8MB Rush asi taky v testech nebude, je to GainWard (jádro macronix) a zrovna pro to není moc ovladačů. Resp. jsou, ale neběhá mi D3D (asi se nemají rády s DX8.1). ("knihovna ....dll je propojena na chybějící atp.")
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- swarm
- debílek nahoněnej
- Příspěvky: 1189
- Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
- Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
- Kontaktovat uživatele:
Myslim, že tady je docela od věci svalovat vinu (jako obvykle) na Microsoft, jenom proto, že někdo neumí udělat pořádný ovladače. (a to se MS nezastávám proto, že od nich máme darem všechen vývojový SW v ostrých verzích darem a kvůli spolupráci s nima, ale už mě to prostě nebaví poslouchat, že za všechno může MS)ps47 píše:gotta love M$
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
swarm: kdyby byly DX8.1 plně zpětně kompatibilní s předchozími verzemi, mohlo by se to stát? Samozřejmě je pravda, že drivery pro MX Rush stojí za kulový (všechny je dělal Macronix a i tweakovaný verze vycházej z týhle zvrhlosti), ale když to s jednou verzí DX jedou a s druhou ne, tak bych zas vinu nesvaloval čistě na autora ovladačů.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
DX 8 nemohly byt ohledne ovladacu zpetne kompatibilni s predchozimi, protoze se DX (resp D3D) muselo zcela prepracovat s prichodem shaderu. Nasledne je kompatibilita ale uz zas zachovana (ovladace staci mit pro DX 8.0, i kdyz mate ve Windows nainstalovan run-time DX 9.0c). BTW timto prepracovanim se D3D 8 priblizilo jednoduchosti a stylem pouzivani k OpenGL
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Protože trochu opadly horka, pustil jsem se do pokračování testu. Právě testuju TNT2 M64 - standardní 125*150/64bit 32MB (nezvracejte prosím tak nahlas ). Jako obvykle jsem začal 3DMarkem a DungeonSiege, pak koukám ny výsledky Diamond Banshee (115*125, 16MB)...
3DMark01
TNT2M64: 1015
Banshee: 1178
DungeonSiege 1024*768/16bit
TNT2M64: 37,5
Banshee: 48,1
3DMark01
TNT2M64: 1015
Banshee: 1178
DungeonSiege 1024*768/16bit
TNT2M64: 37,5
Banshee: 48,1
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Banschee3DMark01
TNT2M64: 1015
Banshee: 1178
DungeonSiege 1024*768/16bit
TNT2M64: 37,5
Banshee: 48,1
NT2M64
No prosim. Mainstreemová karta 3dfx 2. generace poráží mainstreemovou kartu NV 3. generace. Co s ní provede Voodoo3 2000 nechci ani vidět.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*