Stránka 2 z 2
Napsal: pát dub 22, 2005 3:50 pm
od Ladis
Jj, jeden bumpmapping je treba, ze mas detailnejsi texturu (vetsi rozliseni, ale zas se castejc opakuje) a tu odecitas od toho "pod ni". Dot3 bumpmapping je skalarni nasobeni barev z texturovacich jednotek mezi sebou ve smyslu vektoru (RGB jako XYZ; Rvysledne=Gvysledne=Bvysledne=R1*R2+G1*G2+B1*B2, myslim, ze existuje verze i s alphou). A tuhle funkci (nutnou pro per-pixel lighting) ty voodoocka nemaj.
Napsal: pát dub 22, 2005 3:59 pm
od no-X
Ladis píše:A tuhle funkci (nutnou pro per-pixel lighting) ty voodoocka nemaj.
...až Rampage ano

Napsal: pát dub 22, 2005 6:11 pm
od Ladis
Hehe

Napsal: pát dub 22, 2005 6:25 pm
od DOC_ZENITH/XAN

Tak už plně chápu.

Napsal: pát dub 22, 2005 7:58 pm
od ps47
Ladis píše:Nepodporuje dot3 bumpmapping. Ve vypisu Mesa driveru myslim, ze sice je, ale je softwarove emulovany (nepouzitelne).
ak myslis mesaFX,tak ta je plne hardwarova,a dot3 neemuluje (rozhodne nie pre voodoo2)..
edit: pod neemuluje som myslel nepodporuje

Napsal: pát dub 22, 2005 9:38 pm
od wolf00
k tomu gta vc myslite ze mas sanci to rozjet na ati rage maxx ?

Napsal: pát dub 22, 2005 10:18 pm
od Ladis
ps47 píše:ak myslis mesaFX,tak ta je plne hardwarova,a dot3 neemuluje (rozhodne nie pre voodoo2)..
Voodoo2 NEMA hardwarove dot3 nasobeni mezi texturovacimi jednotkami!!! Si v nejaky hre zapni dot3 bumpmapping (nebo si na to udelej testovaci programek) a uvidis, jak bude nepouzitelne fps

Napsal: pát dub 22, 2005 10:57 pm
od no-X
Ladis píše:ps47 píše:ak myslis mesaFX,tak ta je plne hardwarova,a dot3 neemuluje (rozhodne nie pre voodoo2)..
Voodoo2 NEMA hardwarove dot3 nasobeni mezi texturovacimi jednotkami!!! Si v nejaky hre zapni dot3 bumpmapping (nebo si na to udelej testovaci programek) a uvidis, jak bude nepouzitelne fps

Myslím, že si špatně pochopil, co chtěl ps47 říct. Já bych tomu rozuměl tak, že mesa FX pro V2 DOT3 neemuluje, protože ho vůbec nepodporuje

(co se týká podpory Voodoo2)
Kdyžtak to ps47 vysvětlí

Napsal: pát dub 22, 2005 11:20 pm
od Ladis
Aha

Ja znam Mesu jen z Linuxu, kde jsem mel software renderer, a tam mi vypsal prakticky vsechny extenze

Napsal: sob dub 23, 2005 11:55 am
od ps47
ano,to som mal na mysli,mesafx ti podporu pre dot3 na voodoo2 neprida.ako som povedal,je plne HW,takze co karta nepodporuje,to tam proste nieje.sorry za zle vyjadrenie.ty si ale aj tak mal na mysli tu SW verzi,tam mas samozrejme kopu extensions,aj tie kt HW nezvlada..