Stránka 2 z 4

Napsal: úte lis 14, 2006 10:32 pm
od ghost
medzi GTS a GTX je kapanek rozdil

Napsal: stř lis 15, 2006 10:00 am
od scot666
Jak pise ghost, GTX nikde nejsou. Ze by dalsi paper launch ? :lol:

Napsal: stř lis 15, 2006 7:09 pm
od B@RT
jasně ale věčina lidí kupuje GS, protože jsou od dost levnější než GTX, jako já teď mam 7900GTX, ale znám mnohem více lidí co si z minulé řady koupily 7900GT, ono dát za grafárnu 17k opravdu nemůže každý.

Napsal: čtv lis 16, 2006 10:41 am
od K!ll3r
scot666 píše:Jak pise ghost, GTX nikde nejsou. Ze by dalsi paper launch ? :lol:
jsou chce se fakt koukat .) je jich ale malo..

Napsal: čtv lis 16, 2006 11:06 am
od wizzy
Zdarec Killere (neukážeš se náhodou na sraze? ;-) ) když jsi se tu tak mihnul - je to OT, ale snad nebudu exemplárně přizabit - jak je to se sehnatelností X1650XT do AGP? ;-)

Napsal: čtv lis 16, 2006 1:47 pm
od K!ll3r
wizzy píše:Zdarec Killere (neukážeš se náhodou na sraze? ;-) ) když jsi se tu tak mihnul - je to OT, ale snad nebudu exemplárně přizabit - jak je to se sehnatelností X1650XT do AGP? ;-)
na sraze? fakt nevim nerad slibuju .) X1650XT APG zatim nic , X1650XT tu bude pristi tyden ale PCIE, AGP odhaduji tak za 1 mesic nejdrive

Napsal: sob bře 17, 2007 2:53 pm
od no-X
Pokud rádi hrajete starý hry, nebude pro vás GeForce 8 asi to pravé ořechové - nebudu to protahovat - začínají se ozývat naštvaní uživatelé. Starší hry totiž na G8x vypadají téměř jak v 256 barvách :?

Obrázek

Obrázek

Obrázek
swaaye píše:In reply to myself, here are some screenshots of what I'm seeing. I recently came off of a R9700, and this looks vastly worse by comparison.

Nice dithering, eh? LOL. Those JPEGs are only 10% compression, btw. Nothing to do with that at all. This is what it looks like in-game. Makes me want to say it's doing an 8-bit downsample or something. Heh.

edit:
Oh, btw, 6800 doesn't look like this either. :) Those shots have 16X AA and 16X AF. I was trying to see if tweaked settings would trigger anything. Nada.
hlavně, že si užijete AA 16x :lol:

Napsal: sob bře 17, 2007 3:22 pm
od Bob van Sikorski
UAAAA!

a zrovna muj milovany system shock 2 ... tak to teda nvidia POSRALA ve velkym ... to snad i hodim na pondeli jako newsku :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: sob bře 17, 2007 6:24 pm
od DOC_ZENITH/XAN
ty screeny jsou focený v 16 nebo 32 bitech ?

Napsal: sob bře 17, 2007 6:39 pm
od Bob van Sikorski
sshock2 je 16bitova hra, navic se specifickym engine (Thief), ale NIKDY, ani pred 8 lety kdy byla uvedena, nevypadal tak hnusne, jako na tech trech obrazcich

Napsal: sob bře 17, 2007 7:06 pm
od Vlask
si nemate na co stezovat, v takovym X-Wing Alliance je totalne rozpadlej veskerej text uz na generaci FX. Coz mne pekne nasralo, protoze jsem doprekladal tuhle hru a chtel si ji znova zahrat a ouha - ma fx5600 to silne nedavala. nemel sem zatim cas to zkouset na me nynejsi 7600GT, ale typuju ze vysledek bude stejnej.

Napsal: sob bře 17, 2007 8:18 pm
od ps47
..aale no tak-na toto som poukazoval uz od cias gf fx (ked som mal radeona9800),gf proste na stare hry niesu vhodne (osobne sa divim ze toho shocka vubec spustil,mal by byt rad ze je a nie nadavat na vyblity obraz :lol: ),niektore hry nebehaju vubec,niektore maju problemy s texturami,kvalitou obrazu,miznucimi 3d modelmi,transparentnostou textur..a kazdy novy ovladac zvykne poradie tychto problemov paradne zamiesat :mrgreen:

ked chces hrat stare hry (a zaroven aj nove hry),mas mat radeona,na nom bezi vsetko* korektne,prastarymi dx5 hrami** pocnuc a poslednymi dx9c hrami konciac..a to je podla mna este dulezitejsie ako napr. korektne AF-povedzme si pravdu,vecsina ludi ani nevie ze nejake AF existuje,a nikdy ani nezisti ze v HL2 sa texturky na gf rozmazavaju v polovicnej vzdialenosti ako u ati,ale ked si spusti starsiu hru a bude mu chybat polovica textur,tak to si uz pravdepodobne vsimne.. :wink:

nemozem si pomoct,mne proste ati vyhovuje viac :)


*rozumej drviva vecsina.vynimka sa najde vzdy..
**napr FF7 funguje na x1950xtx perfektne,a ta hra je teda sakra priebercivy dx5 dedusko.



edit: pridam maly zoznam hier o ktorych viem ze maju na gf problemy:

-FF7: problemy s texturami,nemoznost pouzivat FSAA+AF.ciastocne riesitelne pouzitim urcitych verzii ovladacov/tweakov.
-FF8: chybajuce textury.riesenie nezname,hra je v D3D nehratelna.
-shock2: problemy s 3d modelmi (miznu),texturami,spustanim samotnej hry.ciastocne riesitelne pouzitim urcitych verzii ovladacov.
-thief1/2: problemy s 3d modelmi (miznu),texturami,spustanim samotnej hry.cast textur vyzera ako keby boli 8bit/lowres (typicky obloha).ciastocne riesitelne pouzitim urcitych verzii ovladacov.
-resident evil1/2: problemy s texturami a FSAA.riesenie nezname..

sorry,ale karta s horespomenutymi problemami je pre mna vhodna iba ako zarazka do dveri :twisted:

Napsal: ned bře 18, 2007 1:57 am
od DOC_ZENITH/XAN
16bit vypadalo hrozně už na NV40, ale muselo tam bjt hodně nasvětlování aby to vypadalo a takhle, teď už evidentně nemusí. :lol:
Jinak na GF FX to ještě vcelku šlo, ale taky nic moc, a na všech ostatních kartách NV to samý, kvalita 16bit se u NV od dob TNT1 po FX niak nezměnila až do příchodu NV40, od tý doby tvrdě KLESÁ.

Vím, že ATI má 16bit hnusnou na starších kartách, ale R9800 co jsem měl, čili to platí i pro R9700pro a novější, mě v tomhle ale velice překvapil, tam jsem dokonce některý hry v 16bit hrál. Třeba takovej W40K Dawn of war už v 1600x1200 32bit nešel plynule, ale když jsem dal 16 bit tak jo, a skoro to nebylo vidět. Jak jsou na tom nejnovější radeony nevim, doufám, že si tu kvalitu udržely, a jak na tom bude R600, no, pozitivně to nevidim, ale uvidíme.

Napsal: ned bře 18, 2007 11:08 am
od no-X
XAN: R300-R480 na tom určitě budou stejně, u R5xx jsi jistý nejsem, ale vzhledem k driverům si osobně myslím, že by to taky mholo být stejné.

Jinak musím říct, že v některých driverech (nezaregsitroval jsem ve kterých) začaly korektně fungovat efekty v UT při zapnutém AF - pokud si někdo vzal brnění nebo jiný podobný bonus a mělo kolem něj být takováta poloprůhledná záře (žlutá/fialová...), tak to místo toho zobrazovalo cosi vypadající jako environment mapping - prostě zmizela textura a celá postava se leskla, jako by byla z leštěnýho zlatýho kovu. A nějakou dobu (možná někdy od podzimu) už je to OK. Nečekal jsem, že to ještě bude opraveno a překvapení se konalo :)

Napsal: ned bře 18, 2007 12:00 pm
od swarm
Bohužel DX nebyl nikdy moc dobře dělaný na zpětnou kompatibilitu (to jsme řešili na vývojářských forech už při DX8) a tak čim novější karta, tim těžší někdy je, aby ty starý hry vůbec běžely. Bohužel se dost jedná o vinu DX. Všimněte si, že v OpenGL hrách se tohle neděje.

Napsal: ned bře 18, 2007 4:00 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Tak kdo ještě dnes hraje UT pod DX že. OpenGL bylo vždy mnohem lepší rozhraní, tady zvítězil marketing. :roll:

Napsal: ned bře 18, 2007 8:09 pm
od ps47
..jj,ms do toho vrazil neskutocne prachy a usilie,a po niekolkorocnom vytrvalom snazeni sa im podarilo opengl takmer uplne vytlacit (vista ho ani poriadne nepodporuje,je tam v podstate iba opengl->dx wrapper).holt vsetko co zacina na "open" je MS trnom v oku.. :roll: :puke:

ad 16bit na starsich radeonoch-mozem potvrdit ze 16bit na r8500 bol totalny humus,skoda ze uz tu kartu nemam,takto nemozem potvrdit ci to bolo ovladacmi alebo nie..

Napsal: ned bře 18, 2007 8:26 pm
od no-X
To bylo tím, že se ATi naplno soustředila na 32bit. 3Dfx se pro změnu naplno soustředilo na 16bit. Pouze nVidia neuměla pořádně ani jedno 8D

Napsal: ned bře 18, 2007 8:45 pm
od DOC_ZENITH/XAN
no-X píše:To bylo tím, že se ATi naplno soustředila na 32bit. 3Dfx se pro změnu naplno soustředilo na 16bit. Pouze nVidia neuměla pořádně ani jedno 8D
A proč nakonec od R300 vejš to maj úplně parádní? To najednou se na to soustředili, když v týhle době to už vůbec nebylo prioritou.


A co se týče těch Vista to mě nechává úplně chladným. Nvidia tam ten driver nmá OK, a to je co říct, protože jejich drivery považuji mezi současnýma GK jako ty nejlepší. Teda šlo to dolu co udělali ten novej control panell, ještě že jde vypnout.

A co se týče OpenGL, tak to MS vůbec zajímat nemusí. Ono tu bylo v tom W9x jádže a NT jádře pořád už hodně dlouho a tudiž se jen moc neměnilo a prostě se to nechalo vyšumět a do Visty již nebyl důvod ho implentovat.

Pojem Vista je naprostej vtip, pamatuju si, jaký pro mě byly XP nic moc, ale narozdíl od Visty jsem na ně časem přešel, protože byly použitelný a vše se tam jakž takž časem srovnalo. Ale Vista? K čemu, jen nekompaktibilita, nic víc.

Jen tak bokem OpenGL neni jediný co MS nevoní. Třeba takový EAX se kterym si creative udělal slušnej monopol, tak ve Vistě taky neni. A vzhledem k tomu že jsem si domu předvčírem přinesl SB X-FI tak se tomu můžu jen pousmát, to víte že jo, nahraju si systém, na kterym budu zvuk pouštět přes SW emulaci, jako na integrovaný zvukovce, to víte že jo.....

Napsal: ned bře 18, 2007 8:49 pm
od no-X
XAN píše:A proč nakonec od R300 vejš to maj úplně parádní?
Neřekl bych úplně parádní, spíš průměrné. Ale i tak - např. proto, že po vydání R300 se ATi začala výrazněji soustředit na drivery? Nebo proto, že R300 provádí některé výpočty interně s vyšší precizností? :)