Stránka 1 z 3
Neco je spatne...
Napsal: stř zář 14, 2005 5:51 pm
od Ren
C1000Mhz, 256MB, V5 5k5 (spatna kombinace, vim..

WinXPSP2 (=DX9c), posledni SFFT+v.control.
Hra je masivne upraveny Unreal engine, ale porad Unreal. Tak co je spatne? A to nemluvim o vecech, ktere na screenu nejsou videt, textury vypadaji jako SW render a pri pohybu "klouzou" po povrchu polygonu.

Napsal: stř zář 14, 2005 5:54 pm
od ps47
co je to za hru? ide to cez glide alebo D3D?
Napsal: stř zář 14, 2005 6:06 pm
od Ren
Je to D3D..Takova korejska zalezitost, 2002.
Napsal: stř zář 14, 2005 6:19 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Hmm Lineage2, stejný engine jako ut2k4. Ale jak jsi říkal, upravenej. Od C3 patche tam funguje i HDR

. Asi takhle, zkusil jsi si pohrát s nastavením v souboru L2.ini? Mělo by to fungovat. Předpokládám že víš, co tam hledat. Taky nezapomeň snížit detaily. Do 32mb Voodoo5 se těch hi-res textur moc nevejde.
Btw: Na jakym serveru jseš?

Napsal: stř zář 14, 2005 6:25 pm
od Ren
XAN> Wow..Tak tos me vazne dostal, zes ji poznal..

Ale UT2k4? V roce 2002? Jses si jist? Myslel jsem, ze je to puvodni Unreal.
HDR, realtime gamma korekce, hmmm...
Jak vidis, tak se k nastaveni nedostanu, takze detaily nepoladim..INI jsem jeste nezkousel, doufal jsem, ze to bude chodit rovnou. A V5 ma 64MB, prece.
Napsal: stř zář 14, 2005 6:27 pm
od Ren
Minimalni pozadavky zneji C800MHz, GF2..
Napsal: stř zář 14, 2005 6:35 pm
od no-X
V roce 2002 už všichni na 3Dfx s...kašlali. Takže poslední hra, která běhá na Voodoo 5 skutečně se vší parádou je asi Seriuous Sam SE

Napsal: stř zář 14, 2005 6:39 pm
od Ren
jj, ja vim, vsak necekam zazraky, ale to co je na tom screenu, je preci jen malo..

Napsal: stř zář 14, 2005 6:55 pm
od ps47
..prva vec co by som skusil je single chip.druha vec,skus prepnut ovladac do dx7 modu (k ovladacu je prilozena taka mala utilitka,vlastne len dva spustacie subory,pomocou kt sa to robi,treba aj restart).tretia vec,vyskusal by som "standard" ovladac,tj amigamerlin 3.0 (niektore hry maju so SFFT problemy,napr final fantasy 7 kt s am 3.0 bezi bez problemov)..
Napsal: stř zář 14, 2005 7:02 pm
od Ren
Vyzkousim..Diky, dam vedet, jak to dopadne..
Napsal: stř zář 14, 2005 7:32 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Je to prostě Unreal2 engine nebo také warefare. Použitej u UT2k3 i UT2k4.
A s C3 patchem je na vyžší úrovni jak UT2004. Tohle nepomohlo?

Napsal: stř zář 14, 2005 7:42 pm
od ps47
compressed lightmaps by som nechal na true.false je dost hnus

Napsal: čtv zář 15, 2005 1:34 am
od Ren
Hmmmm...Takze asi tak. Nastavil jsem single chip (FSAA - single chip uplne vypne druhe jadro na karte?), vsechno jelo OK, vratil jsem na fastest, nekde neco zapadlo do sebe

a od te doby jede vsechno v poradku. Pri te prilezitosti se musim podelit o hlasku, kterou me hra bavi pri spusteni. Zapomel jsem totiz zminit, ze ta V5 je PCI:
A ted jak to chodi. Nasleduje screen s lowest detaily v 1024x768 (a nechtejte vedet, jak to v realu vypada na 22" monitoru

):
FPS se pohybuje mezi 10-15. Nasleduji dva screeny (kvuli velikosti pouze linky) na highest detaily, 1600x1200+4xFSAA
http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00002.jpg
http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00003.jpg
A podiv se, FPS se stale drzi okolo 10. Myslim, ze tu jeste nekde vyhrabnu nejakou pamet, protoze se zda, ze ta je s procesorem asi hlavni brzdou. Proc ma okolo 90% load. Jeden problem ale zustal, a to je ono "klouzani" textur. Kdyz otacim kamerou, ctverce textury (hlavne) na zemi se pohybuji ruznou rychlosti, vysledkem je, ze se zeme vlni a posouva jakoby trhane, lepe to asi popsat nedokazu.
Ma nekdo po ruce UT2k4? Mozna by stalo za pokus, jak si s nim v silne sestave V5 poradi..
Napsal: čtv zář 15, 2005 9:53 am
od ps47
..no mohol by som dat v5 mac do mojej xp3000 a skusit UT2004 demo,ale to by som ju musel najprv flashnut na pc a na to sa momentalne necitim.ked som to ale naposledy skusal s voodoo4 4500PCI tak to islo bez problemov (tj ziadne graficke bugy),ale na rozdiel od UT2003 to neslo prilis rychlo (prekvapivo,UT2003 ide celkom svizne,ale 2004 sa suchce nezalezi na tom ake tam clovek da detaily/rozlisenie)..
Napsal: čtv zář 15, 2005 11:33 am
od DOC_ZENITH/XAN
V Ut2K4 jdou svižně jen jednodužší mapy, nebo mapy z 2K3. Je to stejnej problém jako v Lineage2. Já říkám, že je to malej triangleratte. Protože v Unreal2 enginu je celej level neustále vykreslován, to ve starém UT není. A nezáleží na grafice, nebo ovladačích. Problém myzí se sylnějšim CPU. Ale u Voodoo5 už ne, má prostě malej geometrickej výkon. Naměřil jsem jí v Ut2004 téměř totožný fps v těch náročnejch situacích, jak s XP1700+, tak s 3000+. Takže asi tak. To se přesně projeví, že hra jede skoro stejně blbě, jak v 640x480 low detail, tak 1600x1200. S tím se nedá nic dělat.
Napsal: čtv zář 15, 2005 6:10 pm
od Ren
njn, odpovida to tomu, co rikas..Holt 5 let stara karta ma i svoje hranice..
ps47: Neboj se toho, na to, aby's pokazil flashovani bys musel mit HODNE smuly, a u grafiky me nenapada nic, co by ji mohlo definitivne odstavit. Jen si schovaj starej BIOS, nikdy nevis, kdy se hodi.
Napsal: čtv zář 15, 2005 6:19 pm
od ps47
Ren píše:Holt 5 let stara karta ma i svoje hranice..

..to je to co som tolkokrat opakoval na VF (ked sa niekto pytal preco mu na v3 nebezi HALO),proste je jedna vec ked nejaka hra nebezi pretoze vyzaduje dx8 driver (ten nebol k dipozici hodne dlhu dobu) alebo preto lebo hra ma nejaky hloupy HW TL check,a je druha vec ked ta karta proste fyzicky nestaci..toto bude ten druhy pripad
ad flashovanie-budem sa musiet proste nastvat a spravit to.karta ma stala slusnu kopku penez a este ani neviem ci funguje

Napsal: čtv zář 15, 2005 6:25 pm
od Ren
jj, vzdyt jsi bez V5, vlitni na to..
Samozrejme chapu, ze nemuze vsechno chodit na vsem, ale me nalakalo prave to, ze je to UT engine a taky to, ze hra samotna nevypada zas tak, ze by byla obzvlast narocna. Holt, nezda, ale je..

Napsal: čtv zář 15, 2005 11:17 pm
od Oblak
hehe, lineage 2 sice nehraju, ale myslím že to paří Hláďa a možná hony, těžko říct

jinak máš podobný vkus jako známý, ten taky paří furt jenom za ženský-lučištnice nebo zlodějky

Napsal: pát zář 16, 2005 1:18 am
od Ren

Obvykle hraju jiny typ her, tohle je takova vyjimka..
