Stránka 1 z 1

AmigaMerlin 3.1R10 - zrusen, vyšlo R11

Napsal: čtv čer 02, 2005 3:51 pm
od -HoNY-
Zatím sem se kromě mainpage nadozvedel nic na tomhle fóru :)
Takže zde něco přidávám já:
AM3.1 R10:
IT "Amigamerlin 3.1 R10 coming soon"

IT Installazione amiga 3.1 r11

IT Amigamerlin 3.1 R11 - Guida all'installazione




//update nedokoncen z nedostakucasu :oops:

Napsal: úte čer 14, 2005 7:33 pm
od ps47
..ja pridavam ze R10 nebude,naparili nam rovno R11,okrem posledneho (alpha29) SFFT D3D jadra obsahuje najnovsiu mesu kt by spolu s souborem dxtn.dll mala vyrazne zrychlit opengl hry.problem je v tom ze kvuli nejakym (hloupym) licencnim problemom si musi kazdy dxtn.dll zkompilovat sam (zdrojaky,je to ten codec),v ovladaci je len prazdy subor kt potom treba nahradit tym zkompilovanym.to ma dostava k otazke,nechce sa to niekomu zkompilovat? muj vlastnu pokus nedopadol prave slavne,v tejto oblasti mam znacne medzery.. :roll:

Napsal: úte čer 14, 2005 10:36 pm
od no-X
Někdo to zkompilujte, já výsledek vystavím třeba na webzdarma a můžou nám... ehm... Obrázek

Napsal: úte čer 14, 2005 11:47 pm
od ps47
..no nechcel som to navrhnut nahlas :twisted:
tiez si myslim ze s tym na 3dfxzone robia zbytocne problemy,kvuli par manikom kt si chcu zrychlit opengl na voodoo4/5 sa nikto nevypravi na pravnicku krizovu vypravu,ani nvidia,ani s3 alebo komu vlastne ta komprese patri..co spravia,zabavia nam zbierky alebo co? :|P:

(uz mi to ma jeden chlapek poslat,mimochodom :wink: )

Napsal: stř čer 15, 2005 1:56 am
od ps47
mno,tak som to uz dostal,takze,ehm,rozhodne neklikajte na toho smajlika :twisted:.musim sa ale priznat ze presne neviem co s tym robit,posledna mesafx (s original menom-3dfxogl.dll) z am 3.1 R11 je spolu s dxtn.dll v systemovom adresari,ale moc sa netvari ze by to malo nejaky pozitivny efekt..

Napsal: stř čer 15, 2005 10:49 am
od no-X
Chápu to tak, že na tom má pod OGL běžet rychleji SW TL... Jestli chceš můžeš zkusit benchmark GL_EXT_reme (tady dole, jen 117KB), který pod OpenGL testuje fillrate, výkon při overdraw a hlavně TL. Nedoporučju pro V3/4/5 používat vyšší rozlišení než 800*600, běželo by to dlouho :-) Pro porovnání s/bez je to myslím vhodná utilitka. Jestli se ani v tomhle výkon nehne, nebude asi někde něco v pořádku :?

Ještě dvě upozornění: při průběhu benchmarku některé testy jakoby blikajím, případně to vypadá, že zamrznul komp. Trpělivost, to je ok :) Druhá věc - kdyby někoho z vás zaujalo, že na těch stránkách jsou i dema pro motion blur, depth of field a soft shadows, tak klid, nepoužívají T-Buffer, ale 2.0+ shadery ;-)

RE

Napsal: stř čer 15, 2005 2:38 pm
od Vykupitel
No co vim,tak je to kodek pro rychlejsi kompresy/dekompresy S3TC/DXTC textur s velmi dobre optimalizovanym kodem.Melo by to byt znat trebas na Q3 enginu ci na SS1/2. T/L to rozhodne neurychli.Za to by mel moct upraveny vertex kod v MESAfx.

Napsal: stř čer 15, 2005 2:54 pm
od ps47
no ja som to prehnal cez enemy territory,ale rychlejsie to nebolo..mesafx sama o sebe totiz nepodporuje s3tc,wrapuje sa to tam na fxt1 alebo tak nejak,a spominane dll by malo prave pridat plnu podporu s3tc..

Napsal: stř čer 15, 2005 3:01 pm
od no-X
A co UT + ogl + s3tc textury?

Napsal: stř čer 15, 2005 3:15 pm
od ps47
to som nikdy neskusal,a pokial nieje niekde vylepeny podrobny navod tak ani nebudem :wink:
proste to je jedna vec co by ma fakt potesila: +5FPS v ET na starej masinke :D

Napsal: stř čer 15, 2005 4:19 pm
od -HoNY-
zapomnel jsme to vcera updatovat :oops: moje vcerejsi pokusy (asi 20 minut) zaznamenaly spise pokles výkonu a zlepseni kvality obrazu + SW emulace ?PS?nebo VS (nejsem si ted poradne jistej mam rozpracovanou celkme tezkou prasecinu do skoly takze to musim dodelat a ne updatovt posty):)

Napsal: stř čer 15, 2005 5:05 pm
od ps47
3dfxzone.it píše:New Opengl Section and addedd a new dll:DXTN.dll!! The improvements regard in particular T&L routine. All games tried show FPS increase and higher compatibility of new Dxtn.dll.
Testing was done with Call of Duty, Call Of Duty United Offensive, MOHAA, MOH Breakthru, MOH Spearhead, RTCW, Enemy Territory, Star Wars Jedy Knight, Star Wars – Jedy Outcast, Serious Sam Second Encounter, Never Winter Night. Most of them were demos, but the new DLL should will works fine also in complete games.
proste ocakaval som ze FPS pujdou hore :roll:

Napsal: čtv čer 16, 2005 10:20 am
od -HoNY-
Jaky mate kdo zkusenosti DX hrama, slo to vsude clkem dolu :(
OG/Glide jsme zatim nezkousel

Napsal: čtv čer 16, 2005 1:10 pm
od ps47
no na D3D sa nemozem stazovat.v 3dmarku2001se 1580 bodov,co je normal (voodoo4 PCI),a Halo je rozhodne rychlejsie nez s Evolution pod win9x..