Stránka 1 z 2

Dune 4

Napsal: čtv kvě 19, 2005 6:25 pm
od no-X
Sice to nemá s 3Dfx nicmoc společnýho, ale někomu by to třeba mohlo přijít vhod - kdybyste někdo měli zájem o Dune 4 (základ z Dune 2 + něco navíc od nějakého nadšence: běhá to i pod WinXP, můžete označovat víc jednotek najednou...), tak můžete stahovat, ještě pár dní to nechám na webz.cz :-)

http://www.no-x-files.webz.cz/dune_iv.exe

27MB

Napsal: čtv kvě 19, 2005 7:18 pm
od ps47
..bud ti chvala prevelika na veky vekov..downloading..

Napsal: čtv kvě 19, 2005 7:21 pm
od Oblak
výýýýborně :)

Napsal: čtv kvě 19, 2005 7:45 pm
od no-X
Jsem ani takovej ohlas nečekal :-)

Napsal: čtv kvě 19, 2005 8:16 pm
od ps47
tak to sa divim.myslim ze na 3dfx fore je zaujem o klasiku celkom ocakavatelny :wink:

Napsal: čtv kvě 19, 2005 8:18 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Na týhle hře se projevuje má teorie, že voodoo Rush používá pro něaké 2D operace přes directX své 3D jádro. Tohle je typická 2D hra. A na starých šunkách (DX5-160mhz) dá třeba s ATI Mach64 4-5fps. A když tam vrazím Rush, hned 25fps :shock: . Ale třeba Banshee a jsem zpět u 5fps. Nechci to tu rozebírat, ale jen tak pro zajímavost.

Napsal: čtv kvě 19, 2005 8:35 pm
od ps47
..az na to ze hra vypise ze este potrebuje nejaky launcher a ten sa da zakupit u autora za puhych 10$? da sa to nejak obist?

edit: oprava.originalne (3) kampane sa daju hrat zadarmo,ale ak chcete dalsie dve bonusove,musite zaplatit..

Napsal: čtv kvě 19, 2005 8:57 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Funguje, ale jen ty spodni 3 zakladni rasy: Atreides, Harkonen, Ordos.
Já ji mám staženou už díl, odjinud, ale pro jistotu jsem šáhnul i po týhle, ale je to doufám, jen shoda náhod, ale hned na mě vylatěl něakej hnusnej hacker, nebo co, firewall řval, ale nezvládnu to a na disku mi přibyl novej pochybnej soubor mesa1.02b.exe :shock: hodně zajímavej název, co. Vypadá to, že nic nedělá, až na to, že se nahrál do paměti, AVG ho nedetekuje, a win ho teď ani nehodlaj odstranit. Takže rychlej restart a tohle píšu raději z win98 a teď to pudu řešit. :evil:

Napsal: čtv kvě 19, 2005 9:12 pm
od no-X
Dune 4 na Banshee 5FPS? To snad neni možný...

Napsal: čtv kvě 19, 2005 10:10 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Už jsem zase OK. Čti pozorně: Byl to AMD 486DX5 160mhz 32mb ram. A pak se koukni na minimální specifikace CPU pro tu hru - ta grafika za to nemohla, jen mě překvapilo, že ta Rush to tak urychlila. Se sylnějším CPU to vypadá úplně jinak.

Napsal: čtv kvě 19, 2005 10:15 pm
od no-X
hah :-) byla to rush s Macronix čipem, nebo s Alliance AT?

Napsal: čtv kvě 19, 2005 10:18 pm
od ps47
..pokial pamet sluzi,XAN ma hercules stingray 8mb,tj najlepsi rush aky kedy bol.ak by prva seria bola takato,rush by asi neziskala zlu povest..

Napsal: čtv kvě 19, 2005 10:53 pm
od no-X
Aha - koukám do sbírek, jo hercules (ale asi 6MB, ne?). Nevím, jestli rush používala k 2D akceleraci i 3D jádro (to by pak ale ve 32bit nefungovalo -?), ale to 2D jádro od Alliance bylo poměrně neobvyklý. Nikde se mi nepodařilo najít kompletní specifikace pohromadě, ale vždycky se někde objeví útržek... tak třeba:
Proprietary BetterHalf(TM) technology cuts cost by reducingsystem memory requirements, enabling 1024X768 accelerated truecolor displaywith just 3MB standard DRAM.
tohle jsou specs. AT24 (novějíší čipy by na tom měly být stejně)
Fast 128-bit GUI accelerator
Optimized 24- and 32-bit truecolor
256 raster operations
Source and destination transparencyNo-cost motion video(TM)
Smooth scaling and color conversion
16 step bilinear filter
On-chip line buffer
DirectDraw/Direct Video/DCI support
../image and 24-bit video in 1MB buffer
Hardware occlusionIntegrated DAC and clock generator
Refresh rates to 120 Hz
Gamma correction
BetterHalf(TM) cost-saving technology
VESA(R) standards support
VAFC advanced feature connector
DPMS power management
DDC 2.0B Bi-directional monitor dataHigh throughput PCI interface
Zero wait state bursts - 66MHz/PCI 2.1 compliant
Fast 64-bit interleaved DRAM interface
400MB/second peak bandwidth
EDO and fast page DRAMProgrammable resolution to 1600X1200

Tak si říkám, jestli náhodou VGA od Alliance hardwarově nepodporovaly nějakou feature, kterou ostatní firmy neměly, a kterou některý hry dokázaly využít... jestli se někdo v tch funkcích vyzná a dokázal by mezi nima najít něco nestandardního... :D Už pouhý fakt, že je to 128bit 2D jádro je na tu dobu celkem luxus :-)

Napsal: čtv kvě 19, 2005 11:01 pm
od DOC_ZENITH/XAN
No, tak tady už moje znalosti končí. Jen vím, že tyhle deriváty Dune3 a pozdější 4, která je vlastně 3 ale v 640x480 a přeložená do angličtiny (3 byla rusky), a s vylepšenou AI. Jsou založeny na původně Enginu ze Starcraftu, kterej má Default 640x480 8bit. Takž žádný 32bit barvy bych tam neviděl.

Napsal: čtv kvě 19, 2005 11:04 pm
od ps47
uz som to chvilu hral,bezi to v 640*400.vdaka tomu mi to dava 75Hz,co nieje prave optimum..

Napsal: čtv kvě 19, 2005 11:05 pm
od no-X
jj, taky mám 75Hz :?

Napsal: pát kvě 20, 2005 12:07 am
od DOC_ZENITH/XAN
A co takhle zapnout doublescanning for lower resolutions. Do monitoru pude signál v dvojnásobnym rozlišení a na něm nastavenym refresch rate. Ale nevím, jestli to ATI maj, já mám Nv. Dívat se na mym IBM P200 třeba na rozlišení 640x480 je hnus, dělá to takový malý horizontální mezery mezi pixelama a je to hnus. Díky bohu se to v dobách Gf Fx oběvilo v ovladačích a můžu si zase vychutnat třeba Starcraft a podobně.

Napsal: pát kvě 20, 2005 12:22 am
od no-X
Dobře, vynásobením 640*400 získám 1280*800 a k čemu mi to je? V ovládacím panelu si můžu nastavi refresh pro:

1280*720
1280*768
1280*960
1280*1024

ale ne pro 1280*800

Napsal: pát kvě 20, 2005 2:32 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Ale já tam mám 1280x800. Jak normálně v nastavení win, tak v tom refresch override od Nvidie. A funguje to dobře.

Napsal: pát kvě 20, 2005 2:54 pm
od wolf00
nejde mi to normalne stahnout vdycky se mi to sekne okolo 2.5mb