Testy Voodoo karet

Sem pište testy dosažené na jakékoli voodoo

Moderátor: Moderátoři

Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Testy Voodoo karet

Příspěvek od Hladis »

Divím se že tu ještě nic není tak, začnu :)

Voodoo 5500 PCI v mém PC2 co mám v podpisu

**2001 3dmark-1024*768 16bit /2439bodů :wink:
Car chase= 1- 31,5 fps /2- 13,5 fps
Dragothic= 1- 36,9 fps /2- 11,7 fps
Lobby= 1- 64,7 fps /2- 30,2 fps
Nature= - 00,0 fps

**2000 3dmark-1024*768 16bit /4943bodů :wink:
Heli.= 1- 101,8 fps/ 2- 68,6 fps/ 3- 26,8 fps
Adven.= 1- 105,2 fps/ 2- 69,3 fps/ 3- 40,3 fps

UT Glide--- max. 160 fps/ avg. 84 fps/ min. 72 fps --mapa Turbine 11 botů
Q3--------- timedemo 1 -- 75,1 fps / timedemo 2 -- 76,7 fps
Naposledy upravil(a) Hladis dne úte kvě 25, 2004 3:27 pm, celkem upraveno 4 x.
Všechno jednou končí......
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Máš recht, taky sem budu muset něco přihodit. Tak koukám do tvého popisu... asi budu muset do seznamu na stránkách doplnit Ensoniq Voodoo2 :D
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Než přidám jeden výsledek... Mám doma výsledky benchmarků Kyra II, Radeonu 7200 a GeForce 2 MX (možná se ještě někdo pamatujete na ten článek z pretaktovani.cz). Napadlo mě doplnit je o výsledky Voodoo 5 a hodit to srovnání na stránky. Problém je, že ty testy probíhaly pod WinME, a tak se chci zeptat, jaký konkrétní drivery byste pro Win9x/ME doporučili, aby poskytly rozumný výkon a byly jakž-takž kompatibilních. (klidně i případné specifické drivery pro Glide a OpenGL). Zatím jsem zkoušel X3dfx (tu poslední betu); není úplně ideální (nepovoluje mi rozlišení vyšší než 1024*768), ale celkem běhá. Další problém je s benchmarkem Vulpine (opengl). Ten sice s kartama 3Dfx nikdy nebyl moc zadobře, ale: s M-FX není ochotný vůbec najet. S OGL driverama, tkerý jsou součástí driverů x3dfx sice najede, ale chybí tam "pevnina" (tráva a palmy rostou přímo z moře) a navíc (jak je právě u Voodooček obvyklé) benchmark asi tak v 1/3 zamrzne (stačí Esc. a jde do Win, zamrzá jen aplikace, ne celej comp.). OpenGL driver, kterej je součástí balíku posledního vydání glide od KoolSmoky(ho) taky nejede.

Doporučíte něco lepšího? Kdyžtak bych tehle benchmark (Vulpine) vynechal, ale chtělo by to nějaký drivery, který běhaj obecně (D3D i ogl) i v 1280*1024 a 1600*1200, aby všechno ostatní bylo OK...

A teď jeden výsledek na:

Voodoo 5
Athlon XP 256kb 200*10,5 (cca 2600+/2700+)
Epox 8RDA+ (nForce2)

3D Mark 2001 SE: 2526 bodů

Car Chase (L): 33,8
Car Chase (H): 15,0
Draghotic (L): 41,8
Draghotic (H): 12,6
Lobby (Low): 63,1
Lobby (High): 29,4

FillRate (ST): 308,7 MPxl/s
FillRate (MT): 561,1 MTxl/s
High P.C. (1): 3,9 MT/s
High P.C. (2): 1,5 MT/s
Vertex Shader: 12,9
Point Sprites: 0,8 MS/s

Vše na AM 3.0, Win XP, kvalita v ovladačích na default hodnotách...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

Voodoo 4500 PCI v mém PC2 co mám v podpisu

**2001 3dmark-1024*768 16bit /1958bodů
Car chase= 1- 28,3 fps /2- 12,6 fps
Dragothic= 1- 34,6 fps /2- 11,3 fps
Lobby= 1- 43,8 fps /2- 20,6 fps
Nature= - 00,0 fps

**2000 3dmark-1024*768 16bit /3222bodů
Heli.= 1- 60,4 fps/ 2- 43,4 fps/ 3- 19,3 fps
Adven.= 1- 58,4 fps/ 2- 51,3 fps/ 3- 35,6 fps

UT Glide--- max. 60,9 fps/ avg. 51,6 fps/ min. 34,5 fps --mapa Turbine 11 botů
Q3--------- timedemo 1 -- 37,6 fps / timedemo 2 -- 38,6 fps
Všechno jednou končí......
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

Voodoo 3000/SGR PCI v mém PC2 co mám v podpisu

**2001 3dmark-1024*768 16bit /2126bodů
Car chase= 1- 29,8 fps /2- 11,1 fps
Dragothic= 1- 41,9 fps /2- 14,0 fps
Lobby= 1- 47,2 fps /2- 21,8 fps
Nature= - 00,0 fps

**2000 3dmark-1024*768 16bit /3346bodů
Heli.= 1- 63,5 fps/ 2- 45,1 fps/ 3- 17,9 fps
Adven.= 1- 62,2 fps/ 2- 53,6 fps/ 3- 36,5 fps

UT Glide--- max. 00,0 fps/ avg. 00,0 fps/ min. 00,0 fps --mapa Turbine 11 botů
Q3--------- timedemo 1 -- 00,0 fps / timedemo 2 -- 00,0 fps
Všechno jednou končí......
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Tak jsem Voodoo 5tku otestoval na třech různejch ovladačích (pod WinME). Rozdíly mizivý, ale přišel jsem na jednu zajímavost:

Sestava1:
AMD Athlon 650MHz (Argon K7), slot A, 64+64/512kb cache
160MB SDR
WinME

Sestava2:
AMD Athlon @2100MHz (400*10,5, cca 2600+), 256kb cache
512MB DDR
WinXP

Na sestavě 1 jsou některé výsledky testů výrazně lepší, než na sestavě 2!!! Čím to může být? Že by cache procesoru? Nebo lepší drivery pro Win9x/ME? Dost mě to zaráží...

Jelikož jsou testy nyní hotový, tak začnu pomalu pracovat na grafech a pak hodím na stránky V5-5500 vs. Kyro II (tvrdej protivník) vs. Radeon 7200 vs. GeForce2 MX
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

Chtělo by to ještě GF 2 GTS, GF 256 a ATI MAXX potom by to bylo OK.
Všechno jednou končí......
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Jak bych viděl Rage Fury MAXX, bral bych jí všema deseti :-). Použitelná sice moc není, ale na benchmarky, testy a jako drobná rarita je to pěkná karta.

GF256 kupovat nebudu asi nikdy :-) Teď jí mají v bazaru s 64MB s obrovským pasivním chladičem - profi provedení (tuším) od Elsy a stojí něco přes 1000Kč :lol:

GF2 GTS už by byl dost tvrdej oříšek a jediná karta z těchto, který by si s ním alespoň v některých testech poradila by bylo Kyro II. Ale ani GTS nemám k dispozici. Mohu ale do testů přidat V3-3500 (ale moc se neprojeví, 32bit neumí :-(. GTS by byla dobrá, kdyby v testu byl Radeon DDR a Voodoo5-6000 :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

no-X píše:Jak bych viděl Rage Fury MAXX, bral bych jí všema deseti :-). Použitelná sice moc není, ale na benchmarky, testy a jako drobná rarita je to pěkná karta.
U nás ji tehdá někdo koupil ,ale brzy zjistil ,že mu bude k ničemu (nebyla podpora). Zkusím zjistit jestli ji ve městě někdo má nebo jestli neskončila v koši :D .
Všechno jednou končí......
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Voodoo3 2000 PCI 143@201MHz) 3/4 roku. Nad tuto frekvenci už padají 3Dmarky, ostatní jede bez tuhnutí 204 MHz, víc jsem nezkoušel, když to v 3DMarku padá.
Nějaké výsledky: 3DMark 99 - 8563 W98SE
3Dmark 2001SE - 2524 WXPPro SP1
Wizmark - 232454. WXPPro SP1
Na kartě je 80mm větrák a na čidle v žebrování chladiče klesla teplota z cca 75°C na max.41°C.
PC:Barton 2500+@3200 (200x11)-1.750V, 512 MB AData 11-3-3-2.5,.
K!ll3r
Čestný člen
Příspěvky: 500
Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
Bydliště: Ustí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od K!ll3r »

Anonymous píše:Voodoo3 2000 PCI 143@201MHz) 3/4 roku. Nad tuto frekvenci už padají 3Dmarky, ostatní jede bez tuhnutí 204 MHz, víc jsem nezkoušel, když to v 3DMarku padá.
Nějaké výsledky: 3DMark 99 - 8563 W98SE
3Dmark 2001SE - 2524 WXPPro SP1
Wizmark - 232454. WXPPro SP1
Na kartě je 80mm větrák a na čidle v žebrování chladiče klesla teplota z cca 75°C na max.41°C.
PC:Barton 2500+@3200 (200x11)-1.750V, 512 MB AData 11-3-3-2.5,.
pls regni se , jinak behem tydne locknu sekce pro anonymi :wink:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Hladis: pokud by byla, tak super.

Ale k testování: možná by bylo něco na způsob GeForce2 GTS, takže ještě počkám a pokud to vyjde, tak přidám výsledek i z této karty (ale jak říkám, tahle grafika už je někde jinde, 8 TMU na 200MHz nelze s ostatníma moc srovnávat)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Weber
Příspěvky: 22
Registrován: stř čer 02, 2004 4:33 pm
Bydliště: J.H.

Anonymous - už jsem se registroval

Příspěvek od Weber »

Docela mě překvapily výsledky V5 v 3DMarku 2001SE. Ta moje V3 2000 143@201 (viz Anonymous) dělá přes 2500 bodů normálně. Je teda fakt, že jsem do ní nacpal BIOS V3 3000 2.15.12-SD. Ještě přidám jednotlivé výsledky ale až v Po 7.6. (NET mám jen v zaměst. a výsledky doma).
Barton 2500+@3200+ (200x11), 1,750V, Abit NF7S v2, AData 2x512 MB (11-3-3-2.5), Voodoo3 2000PCI 143@201 MHz, 80GB Hitachi 7k250, 160GB Barča.7+ SATA, 21" HP p1130, SS2, motor SG2100A.
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

to weber

Příspěvek od Vykupitel »

No a nebude to tim, ze V3 jede v 16-bit a V5 to ma v 32-bit? :wink:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Pravda, pravda. z části je to vyšší frekvence, dost dělají 16bit barvy a hodně velký podíl mají textury a mipmapy, který jsou omezený na 256*256 pixelů.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

no-X píše:Pravda, pravda. z části je to vyšší frekvence, dost dělají 16bit barvy a hodně velký podíl mají textury a mipmapy, který jsou omezený na 256*256 pixelů.
To omezení je velice znát hlavně na kvalitě obrazu.
Všechno jednou končí......
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Upřímně řečeno, pokud se na tom hrajou hry tý doby (až po Unreal Tournament), tak to vypadá OK, ale jakmile jde o něco novějšího a zvlášť benchmarky (3DM01), tak je to katastrofa. Já si myslím, že jde hlavně o optimalizace při vývoji hry (např nepoužije se jedna textura 512*512, ale čtyři menší atp...). Pokud je na konkrétní grafickou kartu pamatováno, tak nezáleží na tom, jestli zvládá texury 526*256 nebo 2048*2048 a vypadá to taky dobře. Bohužel, na to se už dneska kašle poměr nároky na HW / kvalita zobrazení tomu odpovídá...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Hladis
Banned
Banned
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvek od Hladis »

no-X píše:Upřímně řečeno, pokud se na tom hrajou hry tý doby (až po Unreal Tournament), tak to vypadá OK, ale jakmile jde o něco novějšího a zvlášť benchmarky (3DM01), tak je to katastrofa. Já si myslím, že jde hlavně o optimalizace při vývoji hry (např nepoužije se jedna textura 512*512, ale čtyři menší atp...). Pokud je na konkrétní grafickou kartu pamatováno, tak nezáleží na tom, jestli zvládá texury 526*256 nebo 2048*2048 a vypadá to taky dobře. Bohužel, na to se už dneska kašle poměr nároky na HW / kvalita zobrazení tomu odpovídá...
Souhlas :arrow: myslel jsem tím novější hry jinak na starších věcech je kvalita dobrá. Optimalizace her je utopie :( .
Všechno jednou končí......
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

Ja som prešiel Mafiu na AMD 1700+ a V3 2000 (nevypadalo to zle), ale taký MOHAA :arrow: tak tam napr. v lesoch chýbali časti stromov (v readme.txt aj písali, že na voodoočkach sa budú vyskytovať chyby textúr...)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Tak jsem zkoušel Voodoo 5 - 5500 PCI na Athlonu 64 3200+ (deska moc super není, ale ujde: VIA K8T800, Soltek SL-K8AV-R). V nejbližší době sem hodim podrobný výsledky ze 3D Marku 2001 a než se tak stane, můžete hádat, kolik bodů karta dala (AM3.0, bez OC, nastavení v driverech víceméně default). ;-)

Jinak jeden neduh: nějak se ta karta na této desce přehřívá :? Na čipech VSA-100 se ze zadní strany PCB nedá udržet prst . Ale dělaj to i AGP karty (R7200). Nevim, nevim, co to Soltek zas vymyslel :-).
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět