Stránka 1 z 1

Napsal: pon dub 04, 2005 8:04 pm
od ps47
rozbehol si W40K Dawn of war? ako?

Napsal: pon dub 04, 2005 8:52 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Takže základ: DicectX9.0c.
Pro WinXP použij nejnovější SFFT driver.
Pro Win9x použij poslední evolution, se starými mi to dělalo artefakty.
Použil jsem normálně 3D-analyze v2.31.
Moje parametry:

V okně Pixel and Vertex shader jsem dal:
Force max pixel shader version 1.1
Skip pixel shader version 1.1,1.4,2.0
Force low precizion pixel shader.

V okně Hardware limits jsem dal:
Emulate HW TnL caps
Emulate other DX8.1 caps

V okně Remove stuttering jsem dal:
performance mode

V okně Anti detect mode jsem dal:
Shaders

V okně Z-buffer jsem dal:
Force 16-bit z buffer (without stecil)
----------------------------------------------------------------------------
Vendor ID= 4098
Device ID= 20812 (takže emulace RAD 8500) .

Takhle mi to šlo, tyhle nastavení použij jak pro config, tak pro samotný W40k. A začni 800x600 16bit všechny detaily na LOW(pro začátek).

Pokud máš lepší CPU, nevipadá to nejhuř a výkon na úrovni. Když je tam hodně jednotek na jednou, jde to dolů, ale je to furt slušně hratelné.

Napsal: pon dub 04, 2005 9:22 pm
od ps47
@XAN:
je nutne davat tam tie pixel shadery? hra by mala bezat aj bez nich..

Napsal: pon dub 04, 2005 9:28 pm
od Oblak
ps47 - to má být asi jinde.....

Napsal: pon dub 04, 2005 9:38 pm
od no-X
Oblak: Odpověď je na správným místě, ale celej tenhle problém by se měl řešit jinde :-)

Napsal: pon dub 04, 2005 9:51 pm
od ps47
no jo,sorry.ale pre dva tri offtopic odpovede snad neumreme,alebo ano :P

Napsal: pon dub 04, 2005 9:52 pm
od Oblak
ne :D

Napsal: pon dub 04, 2005 9:59 pm
od no-X
Obrázek

Napsal: pon dub 04, 2005 10:28 pm
od Oblak
ostrý pohled.....už jsem zticha...POMOOOOOOOOOOOOOOC

Napsal: pon dub 04, 2005 10:34 pm
od ps47
hehe.alebo ako z dvoch troch OT dostaneme deset OT :lol:
mimochodom,valve mi odblokovalo ten cd key na HL1,asi to niesu az take svine ako som si myslel (ked uz OT,tak poriadne :twisted:)..

Napsal: pon dub 04, 2005 10:42 pm
od no-X
... jsem to splitnul. Ještě by někdo začal rejt, že máme zas*anou mísu ;-)

Napsal: pon dub 04, 2005 10:57 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Mělo by to jít i bez toho. Ale takhle to používám, a jde mi to. W40K je stejně DX7 a shadery neviužije, je to jen taková drobnost protože Rad8500 shadery má. Mělo by to takhle fungovat, jestli ne, tak jsem ještě něco měnil v těch ini, co jsou ve hře, ale už jsou to 2 měsíce a nepamatuju co. Případně ti je můžu postnout.
:roll: OT to tam rozhodně bylo, ale já jen odpovídal na otázku :roll:

Napsal: pon dub 04, 2005 11:02 pm
od no-X
Tady už to OT není a navíc je to mimo moji kompetenci :-) Ať si to ps47 promaže, jak uzná za vhodný :wink:

Napsal: pon dub 04, 2005 11:15 pm
od ps47
:lol: :lol: :lol: ok.
XAN,dik za info,asi to vyskusam,keby nieco ozvem sa :wink:

Napsal: ned čer 05, 2005 2:48 pm
od ps47
takze vyskusane,funguje to takmer uplne bez problemov (az na par malych chybnych textur na vozovkach),staci ked do 3da dam:
Emulate HW TnL caps
Emulate other DX8.1 caps
Vendor ID= 4098
Device ID= 20812

nic ine netreba..som prekvapeny ako pekne to ide..

Obrázek

Obrázek

Obrázek