Stránka 1 z 2
Wheel of Time - V2 SLI screenshots (1MB total)
Napsal: pát bře 25, 2005 10:08 pm
od no-X
Napsal: pát bře 25, 2005 10:18 pm
od ps47
nice

,je to dostatocne rychle? mne uz napr. undying niekedy nestiha (ak je na scene vela vybuchov,dymu)..mas tam koolsmokyho beta glides alebo orig. 3dfx?
Napsal: pát bře 25, 2005 10:40 pm
od no-X
Zatím stačí v pohodě, použil jsem Radeon-glides (FAQ

), ale ještě zkusím nějaký jiný; ten dithering při SLI je nějak moc výraznej...
Napsal: pát bře 25, 2005 10:46 pm
od ps47
dithering? myslis tearing?
Napsal: pát bře 25, 2005 10:54 pm
od lipo
kolik je tak prumer FPS ?
Napsal: pát bře 25, 2005 10:58 pm
od no-X
ps47 píše:dithering? myslis tearing?
Ne, nemyslím tearing, ten naštěstí vůbec nebyl

Myslím
dithering
lipo píše:kolik je tak prumer FPS ?
Nevím, musel bych zjistit, jak se s tím benchmarkuje, nebo jak se dá zobrazit framerate - nevíte někdo?
Napsal: pát bře 25, 2005 10:59 pm
od ps47
Napsal: sob bře 26, 2005 8:44 pm
od no-X
Tak jsem bádal a bádal a asi jsem přišel na to, proč je použitý takový nechutný dithering (zoom 2x):
Použil jsem 2x2 postfilter z HyperSnap a vypadlo tohle:
Použitá forma ditheringu zřejmě počítá s využitím postfiltru 2x2, který ale V2 nemá (nebo už někdo přišel na to, jak ho nahradit?), a proto to vypadá tak špatně. Možný řešení je použití set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=1 , takže bude použit dithering jiný (nepravidelný):
Je možný, že v jiných hrách by to kvalitu zhoršilo, ale ve WoT to takhle vypadá trochu líp - hodil jsem to do V2 FAQ

Napsal: sob bře 26, 2005 9:21 pm
od ps47
..no v deus ex to spusobi poriadny hnus..
@no-X:
skus pouzit koolsmoky beta glides

Napsal: sob bře 26, 2005 10:16 pm
od no-X
Tak jsem to ještě trochu vyzkoušel a výsledky jsou dost rozporuplný - zatímco obloha atp vypadá výrazně líp, tak některé efekty (mlha, dým) vypadají výrazně hůř.
Vyzkoušel jsem 3Dfx glides, koolsmoky glides, Q3D glides i Win2k beta-driver glides, ale výsledky jsou stále stejný. Možná by to chtělo ještě něco trochu jinýho

Napsal: sob bře 26, 2005 10:24 pm
od ps47
a co tak set SSTV2_VIDEO_24BPP=1 ?
Napsal: sob bře 26, 2005 10:27 pm
od no-X
zkusíme... právě koukám na tyto:
SSTV2_VIDEO_24BPP (0 or 1) Enable 24-bit video mode (1)
SSTV2_VIDEO_CLEARCOLOR (0 or 1) Color fill backbuffer during a page flip. (0 = enable)
SSTV2_VIDEO_FILTER_DISABLE Disable 24->16 bit dithering
SSTV2_VIDEO_FILTER_THRESHOLD 16bit pixel value threshold, in which smoothing will be applied to inside adjacent pixels.
Napsal: sob bře 26, 2005 10:54 pm
od no-X
ps47 píše:a co tak set SSTV2_VIDEO_24BPP=1 ?
monitor out of range
FILTER_DISABLE a FILTER_THRESHOLD bez pozorovatelných změn
Napsal: sob bře 26, 2005 11:37 pm
od ps47
no-X píše:monitor out of range
skus dat 800*600
Napsal: sob bře 26, 2005 11:41 pm
od no-X
zobrazoval refresh asi 42,5Hz... ale 800*600 zkusit můžu
Napsal: ned bře 27, 2005 1:42 am
od no-X
800*600 běhá a ačkoli na screenshotech není rozdíl, vypadá to s set SSTV2_VIDEO_24BPP=1 líp, což je dobrá zpráva. Ale k čemu zas to, když 1024*768 nejede

. Zjistil jsem, že pokud aktivuju VIDEO_24BPP a mám nastaveno 1024*768, má signál z karty poloviční refresh, než mám nastavený (místo 85Hz má 42,5, místo 75Hz jen 37,5) a proto zřejmě "out of range". Budu muset sehnat nějaký specifikace toho externího RAMDACu... že by při 24bit/1024*768 už nezvládal vyšší refresh?
Ještě pak zkusím 60Hz. Btw. jak to vůbec funguje? To je 24bit obraz uložen i ve frame bufferu? To by pak single-buffer zabíral 2,3MB místo 1,5MB...??? = nemusela by stačit paměť.
Nesjchůdnější řešení (pro mě) bude použít jiný glide akcelerátor. Nejlépe s přídavným napájením

Napsal: ned bře 27, 2005 10:46 am
od Taskr
No x:
Nesjchůdnější řešení (pro mě) bude použít jiný glide akcelerátor. Nejlépe s přídavným napájením
Je mi to jasný

Napsal: ned bře 27, 2005 4:28 pm
od ps47
o tom 24-bit filtri ti toho moc nepoviem,nemam najmensiu sajnu ako to funguje,na q3 to ale funguje,dithering je slabsi.vyrazne pomaha kooslmoky glide2x:
posledny 3dfx glide2x (pre radeon)
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3a.jpg[/img]
koolsmoky glide2x
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3b.jpg[/img]
koolsmoky glide ma vnutorne aktivovany var kt. robi nasledovne:
forces 24bbp->16bbp 4x4 dither matrics to 2x2 for glide/opengl
bohuzial tento var nepoznam,takze pokial sa mi neozve priamo koolsmoky,tak jediny spusob ako tam dat ten 2x2 filter je pouzivat tu glide2x betu,co nieje vzdy najstastnejsi napad (ale aby som bol spravodlivy,pre q3 funguje ta beta skvele

)
Napsal: ned bře 27, 2005 5:35 pm
od no-X
Podobně vypadal i ten WoT na V2. Takže Voodoo 2 + postfilter nakonec ano? Opravdu zajímavý...
Už jedu na V5, takže za minutku bude pár obrázků

Napsal: ned bře 27, 2005 6:13 pm
od ps47
no s koolsmoky glide2x 2x2 filter pre q3 zjavne funguje.otazka je ci to je nieco co sa da aktivovat na hociktorom (novsom) glide alebo ci to je specialna featurka kt. tam pridal koolsmoky (edit: nie. 4x4 aj 2x2 filter je v glide 2.2 manuali,takze kazdy novsi glide je 2x2 filtru schopny)..problem je ze koolsmoky beta glide je nepouzitelny pre akukolvek hru kt vyzaduje sync buffer swaps na inej hodnote ako 1 [EDIT: NAJNOVSIA VERZIA UZ UMOZNUJE ZADANIE INEJ HODNOTY] (plus tie problemy s texturami v niektorych hrach).sranda je ze napr.deus ex vyzera ze pouziva 2x2 filter aj s orig. 3dfx glide2x:
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/dx/dx1_text.jpg[/img]