http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools
Temporal AA pro Voodoo BUDE !!!
Temporal AA pro Voodoo BUDE !!!
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
tAA
Jééééé úúúúúúíííí!!!! Supééér. Už se těšiiiiim!!!
Jo a nebude časem UDA? (unified driver architecture?). Jako jsou Catalysty pro všechny Radeony, nebo ForceWare pro GeForce... tak něco jako DarkWare pro celou sérii Vodooo
. Karet je omezený množství, další už nebudou, a kdyby to vývojáři dali nějak dohromady, tak by to mohli zvládnout 
Jo a nebude časem UDA? (unified driver architecture?). Jako jsou Catalysty pro všechny Radeony, nebo ForceWare pro GeForce... tak něco jako DarkWare pro celou sérii Vodooo
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
TAA
Tohle se dosud nepoužívalo, takže to ještě zahrnuto nemám. Plánoval jsem o tom napsat pár řádků. Teď, když to bude i na V5, tak určitě napíšu! Ono - logicky - tenhle typ FSAA by šel provozovat na VŠECH grafických kartách. Něco jako pixel-center alternating (jeden vzorek na pixel, ale podle jednotlivých snímků /sudé x liché/ by byl odebírán střídavě ze dvou částí pixelu). V3jky 60FPS v leckerých hrách zvládají, takže by výsledek mohl vypadat jako FSAA 2x a framerate by byl stejný, jako bez FSAA... Ale komu by se chtělo upravovat drivery, že...
Edit: Napíšu pár řádků, ale prozatím to odkládám na neurčito.
Edit: Napíšu pár řádků, ale prozatím to odkládám na neurčito.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz