Stránka 1 z 1
Azrael's Tear
Napsal: úte kvě 08, 2012 3:31 pm
od Ren
Neni tu nejaky fanda nebo dokonce majitel AT? Premyslim, melo to nejakou (idealne glide) akceleraci?
Napsal: úte kvě 08, 2012 6:05 pm
od ps47
ten nazov som uz niekedy zachytil, hrat som ale nehral.. akceleraciu to
dle vseho nepodporuje.
Napsal: úte kvě 08, 2012 6:18 pm
od Ren
Skoda, glide by tomu zatracene slusel.

Nezkousel nekdy nekdo vymyslet univerzalni patch/emu? Konecne vsechno co chceme je smooth textur, bez nej to opravdu nejde.:-/
Napsal: úte kvě 08, 2012 6:30 pm
od ps47
ono vynutit filtraciu textur by nemuselo byt az take zlozite (tzn sw mode, ale filtrovany), ma to ale klasicky hacik-treba najst niekoho kto ma skill, a zaroven ochotu vrhnut sa do toho. a takych je malo-male insider info, momentalne cely newdark stoji (a potencialne pada) na jednom jedinom developerovi, pokial ho prejde vlak alebo odstreli EA komando tak sme dosystemshockovali, teda vlastne dohrali.
Napsal: úte kvě 08, 2012 6:34 pm
od Ren
Tomu chapu, mel jsem na mysli spis universalni patch, mozna driver hack..? Jen takova myslenka, netusim, nakolik je to realne proveditelne.
Napsal: úte kvě 08, 2012 6:42 pm
od ps47
nerealne. hry pochadzajuce z cias "divokeho zapadu" 3D (de fakto vsetko pred dx8.1) su takmer bez vynimky sialenou zlataninou vsemoznych hackov, podivnych narychlo splacanych patchov, nestandardnych postupov a neviem coho este. o nieco podobne sa pokusal Timeslip (dx3-8 to dx9 wrapper), a nabil si hubu presne z tohoto dovodu-wrapper ako taky by sa napisat dal, ale co z toho, ked tristvrtina hier by aj tak vyzadovala dalsie hacky/extra kod. a Timeslip je holt trocha iny kaliber, co do fixovania starych hier.
Napsal: úte kvě 08, 2012 6:57 pm
od Ren
Vsak je to defacto otazka spise emulace, podivej, kolik lidi a kolik let dela prave treba na pcsx2, a kazda hra me presne tak svoje vlastni hacky a workaroundy.
Napsal: úte kvě 08, 2012 8:12 pm
od ps47
do istej miery ano, ale konzolove hry su vo vseobecnosti robene podla striktnejsich pravidiel (mas zelezo, mas devkit a makas), a hoci niektore vyuzivaju rozne srandy (napriklad chyby v hw) pre rozne specialne efekty, takychto odchyliek je pomerne malo (a takmer vzdy su nocnou morou pre developerov emulatorov, viz napr framebuffer efekty v resident evil: cv cez dreamcast emulator). u ps2 ide skor o balans medzi rychlostou a korektnostou emulacie, niektore hry znesu nepresnejsiu a rychlejsiu, ine uz artefaktia, a tak to treba spomalit.. pokial si predstavime konzolu ako mesto vypracovane podla planu (a povedzme ze s niekolkymi pochybne postavenymi ulickami), tak pc je (so vsetkym podivnym hw, verziami os, verziami ovladacov, dx, opengl a dalsimi api, funkciami existujucimi mimo api, pred api, po api a neviem este kde) jedna obrovska dzungla v ktorej sa nikto nema ani najmensiu sancu vyznat - dzunglu nezmapujes, rastie ako chce a kedy chce, kde bola predtym schodna cesta je zrazu nepriechodna stena a naopak.
preto sa to na pc vzdy riesi patchom pre konkretnu hru (ako napr ddfix), ktory sa ladi, ladi a ladi, a aj tak to obvykle nefunguje uplne kazdemu.
crazy world.
Napsal: úte kvě 08, 2012 10:25 pm
od Ren
jj, toho vseho jsem si vedom, okolo emulace se motam vlastne jeste dele, nez kolem konzoli samotnych, ta me k nim totiz privedla.
Premyslim, jak to vlastne dnes funguje na PC, kdyz pustis starou DOS hru. Pocitam, ze proste rekne grafice (tudiz Win a tim padem DX, aniz by to vedela) o vykresleni polygonu a naneseni textury. No a prave v tomhle miste by si (mozna!) mohl DX delat tak trochu co chce a vykreslovat texturu filtrovanou, beztak nanasi nejakou bitmapu z disku. Ale je mi jasne, ze to neni zadna trivka, to si zase nemaluju.
Napsal: stř kvě 09, 2012 8:04 am
od ps47
skus
tuto upravenu verziu dosboxu, ak chapem spravne tak by mala nieco take podporovat.