Jak je to vlastne s funkcnosti tyhle vychytavky? Vim, ze to fungovalo jen v Q3A - a to je taky to jediny, co na V5 momentalne hraju. V multiplayeru neni na skodu mit co nejvic fps, takze by se mi docela hodilo to zprovoznit. Vcontrol ma nekolik nastaveni, ale nemely zadnej efekt.
PC je: win XP, SSFT a41 custom, Q3A 1.16n full
Da se to nejak rozjet, nebo se mam smirit s relativne stabilnima 125 fps?
V5 + HSR ?
-
- Příspěvky: 1277
- Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: V5 + HSR ?
Tak si po letech odpovim.
HSR funguje jen a pouze pod win9x s poslednimi beta drivery od 3dfx. Win XP + SSFT a41 + prekopirovane glide2x/3x a opengl32.dll do q3a adresare nestaci. Co se tyce pouzitelnosti, tak nejnizsi stupen prida par fps a obraz je bez chyb. Vyssi stupne pridaji vykonu mnohem vic, ale hrat se to uz neda.
HSR funguje jen a pouze pod win9x s poslednimi beta drivery od 3dfx. Win XP + SSFT a41 + prekopirovane glide2x/3x a opengl32.dll do q3a adresare nestaci. Co se tyce pouzitelnosti, tak nejnizsi stupen prida par fps a obraz je bez chyb. Vyssi stupne pridaji vykonu mnohem vic, ale hrat se to uz neda.