Verejna zakazka nejede

Vše co se týká Voodoo 2, to jest problémy s nimi, identifikace, SLI , atd..

Moderátoři: ps47, no-X

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gringo
Příspěvky: 642
Registrován: ned úno 26, 2006 9:15 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Verejna zakazka nejede

Příspěvek od Gringo »

Takze,
karty z verejne zakazky jsou doma, kabely jsou bud ve vyrobe, nebo uz hotove, ale problem je s otestovanim..
Masina je:
AMD K6-2 350MHz
256MB SD RAM PC 100
PC chips MB, VIA AGPro chipset
VGA SIS 6236 AGP
Windows 98SE
DX 8.2

Zkousel jsem original 3dfx driver a fastvoodoo driver, zkousel jsem Inno3D (od Vlaska) a Diamond Monster3D 2 (svuj), oba ve SLI i zvlast.
Diamond je videt v dxdiag (je tam navic karta zobrazeni 2), ale ve SLI ukazuje jen 16MB (melo by byt 24), wizzmark jede dobre
Inno3D neni videt vubec, Wizzmark jede rychlosti spiciho sneka
Zkousel jsem Half-Life s Wicked3D knihovnou i s mini3dfx a pri pokusu zalozit hru to zustane viset (ale jde to shodit CTRL+ALT+DEL)
Zkousel jsem i UT, ktery pri spusteni vyhodi hlasku "chyba" a tlacitko OK, po odkliknuti pokracuje v okne a jede tak 5-6fps.. Maximalni rozliseni co dovoli je 800x600 (takze SLI nevnima)

Mam takovy pocit, ze to asi bude chtit zkusit jiny stroj, nebo ma nekdo nejaky napad?
Gringo Joe Peter Shooter, osobne
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Spíš zkus jiný drivery případně jen jiný glides. To že DXdiag hlásí 16mb je naprosto správně protože při SLI se ti nesčítá paměť pro textury, jen pro framebuffer. Tudiž je to naprosto správně.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Verejna zakazka nejede

Příspěvek od ps47 »

Gringo píše:Inno3D neni videt vubec
chybu by som videl tu-ak karta nieje vidiet v systeme,tak nebude pracovat spravne.ked das do pc iba inno,ide vsetko ok?

standardny postup pri v2 sli je: vyskusam jednu kartu samostatne,ak ide tak ok,vyskusam druhu kartu samostatne,ak ide tak ok,skusim sli,ak ide tak ok,ak nie tak prehodim karty a skusim znovu.ak to ani potom nejede,tak mozem zacat rozmyslat nad hw/sw problemami..

inak je ti jasne ze na to aby ti to slapalo budes potrebovat mismatched driver? tzn FastVoodoo2 V4.6 http://www.falconfly.de/voodoo2.htm pripadne nejaky custom mix,napr posledny oficialny+koolsmokyho glides+prislusne upravy registra.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Gringo
Příspěvky: 642
Registrován: ned úno 26, 2006 9:15 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Verejna zakazka nejede

Příspěvek od Gringo »

ps47 píše: inak je ti jasne ze na to aby ti to slapalo budes potrebovat mismatched driver? tzn FastVoodoo2 V4.6 http://www.falconfly.de/voodoo2.htm pripadne nejaky custom mix,napr posledny oficialny+koolsmokyho glides+prislusne upravy registra.
Ja jsem mozna mel napsat, ze ty karty mam po dvou, to jest dva diamondy a dva Inno3D, takze kdyz je zkousim, tak samozrejmne spolu..

Zkusil jsem Inno zvlast a jedno z nich se v dxdiag objevuje, druhe ne :idea:

UT uz jsem rozjel, samozrejmne jsem nemel nakopirovanou knihovnu glide2x.dll :oops: :oops: :oops: Jeden Inno to rozjede na 25fps (800x600) a dva diamondy na 22fps (1024x768 - coz se taky pocita jako dukaz SLI, je tak?)

HL sice nejde, ale jak se znam, bude tam taky nejaka bota made in Gringo

Tak jestli to cte Vlask, tak to muze brat jako zpravu o pokroku.. Zitra prijde na radu X24.. Nejdrive test skrze compozitni vystup a pak vyroba kabelu a jeho test.. Nicmene to vypada, ze to jedno Inno3D je asi out:-(
Gringo Joe Peter Shooter, osobne
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ak mas akcelerovany unreal 1024*768 fullscreen,tak sli jede..ad halflife,malo by stacit v options nastavit opengl/3dfx mini,ak to nepomoze tak bude asi nutne updatnut minigl.

neviem co presne mienis nakopirovanim glide2x,ak spravne nainstalujes ovladac tak by uz dalsie zasahy nemali byt nutne..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Gringo
Příspěvky: 642
Registrován: ned úno 26, 2006 9:15 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gringo »

ps47 píše:
neviem co presne mienis nakopirovanim glide2x,ak spravne nainstalujes ovladac tak by uz dalsie zasahy nemali byt nutne..
glide2x.dll je dobre nakopirovat do adresare skoro kazde hry (pripadne prepsat ten co tam je), v FAQ se tenhle krok jmenuje:
FAQ píše:Některé hry/aplikace používající OpenGL mohou běhat rychleji nebo vypadat lépe s použitím následujících OpenGL ovladačů (ty se používají v kombinaci s běžnými drivery; obvykle zkopírováním příslušného opengl ovladače do adresáře hry)
Gringo Joe Peter Shooter, osobne
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

tam sa hovori o opengl,glide by za normalnych okolnosti nemalo byt nutne kopirovat hore-dole..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Gringo
Příspěvky: 642
Registrován: ned úno 26, 2006 9:15 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gringo »

No vida a me to takhle funguje:-)
Jen me trochu mrzi, ze to druhe Inno nepremava:-(
Gringo Joe Peter Shooter, osobne
Odpovědět