Návrh nejvýkonnější sestavy s Voodoo2

Vše co se týká Voodoo 2, to jest problémy s nimi, identifikace, SLI , atd..

Moderátoři: ps47, no-X

Odpovědět
Kwoky

Návrh nejvýkonnější sestavy s Voodoo2

Příspěvek od Kwoky »

Zdravím. Jsem na fóru nový a mé první zkušenosti s Voodoo2 se datují cca do ledna 2010. Takže jsem celkem velký nováček. Rád bych si seskládal co nejvýkonnější PC s Voodoo2 SLI. Jistý základ už mám, ale nějak mě chytla posedlost maximem, tak se chci poradit.

Plánovaná sestava:
MB nForce3 Ultra, socket 939
CPU Opteron 144
1GB RAM
Primární grafika Radeon X800, X850, nebo GeForce 6800
2x Voodoo2 12MB, asi referenční design, prd se v tom vyznám
Windows 98 SE

Otázka číslo jedna. Půjde to? Jak na tom pojedou staré hry jako Quake nebo UT99?

Zatím mám nForce2, GeForce FX5200 a Sempron 2600+ a Voodoočka se mi podařilo rozchodit v podstatě ve všem (jen NHL98 protestují a zasekávají se).
Naposledy upravil(a) Kwoky dne pon bře 29, 2010 2:39 pm, celkem upraveno 1 x.
DOC_ZENITH/XAN
Senior member

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Naprosto nevhodné. Takto nové desky maj mizernou prostupnost na PCI, navíc pro win98 nebudou drivery na GPU. Na NV40 jsou s Nforce 3 win98 drivery unstable a na ty radeony prozměnu nejsou vůbec.

Pro Voodoo2 SLI je ideální P3 BX - I820, případně K7 ale ne moc nová, ňáká KT133 ideálně, KT400 má už taky mizernou PCI.
ps47
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..na novsich amd/via chipsetoch sa mi nedarilo provozovat v2 stabilne-mal som nahodne zamrzy glide aplikaci,niekedy to trvalo 10 minut,niekedy 5 hodin..posledny koolsmokyho ovladac by mal byt stabilnejsi,ale este som ho nestihol pretestit..v kazdom pripade,nforce3 otestovane nemam,takze to mozes smelo vyskusat.

ak by si chcel odporucit optimalny hardware,tak by som povedal,skus p4 na nejakom intel chipsete..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Kwoky

Příspěvek od Kwoky »