Voodoo 5 5500

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 5 , čili VSA-100

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Dost

Voodoo 5 5500

Příspěvek od Dost »

Zdravím všechny. Jsem nováček na poli 3dfx karet, ale vždy vždy mě zajímali a chtěl bych jejich malinkou sbírečku. Doma už se mi prohání V3 2000 a toto mám v úmyslu si pořídit teď http://www.aukro.cz/item883861504_voodo ... doo_2.html a toto http://www.aukro.cz/item882557282_3dfx_ ... nkcni.html a teď k dotazu, jaká šance že ta V5 bude opravdu death nebo byl jenom problém s deskou, jak ostatně sám píše. Případně mohl by mi někdo ze zdejších 3dfx-kářú sehnat V5 či V4? Děkuji Stanley
ps47
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

bacha,to prve je vodoo rush + voodoo2..v5 z tej druhej ma pomerne dobru sancu ze sa rozbehne,pravdepodobne ju bude stacit ocistit/vykupat v liehu.

prebehni si bazar,myslim ze par ludi tam este nejake nadbytky ponukalo,ak nie,tak ja mozem z ebaye stiahnut prakticky cokolvek,je to iba otazka prislusnej ceny..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Dost

Příspěvek od Dost »

Díky za opověď, o tom že je to Rush a né Banshee vím. Mohl by jsi mi prosím přesněji vysvětlit to vykoupání? :D Jestli jsem to správně pochopil tak očistit celé PCB vatičkou namočenou v lihu? Jsme Lama přiznám se :oops:
Gringo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gringo »

jj, vaticka staci a podle me mozna bude stacit jen konektor AGP sbernice ponorit do lihu..
Navic u V5500 casto zlobi i ten napajeci konektor, tak treba vyzkouset jiny, nebo taky prelestit ethanolem..
Gringo Joe Peter Shooter, osobne
Dost

Příspěvek od Dost »

Dobrá, jestli jí vyhraju tak to zkusím a dám vědět.
Dost

Příspěvek od Dost »

http://www.aukro.cz/item882557282_3dfx_ ... nkcni.html vzdávám to, jelikož nemám stopro jistotu je-li skutečně death či ne, končím. A vznáším znova uplakanej dotaz, sežene mi někdo V5? Či V4? Pokud jo, byl bych velice moc rád. Kontakt na sebe mile rád poskytnu.
ps47