Stránka 1 z 1

Call of Duty:United Offense na V5 5500 PCI

Napsal: čtv říj 21, 2004 9:40 am
od Vykupitel
Tak jsem konecne nainstalil gamesku, na kterou jsem pomerne dlouho cekal a jake bylo moje prekvapeni, ze na posledni MESAfx 6.2.0.1 jde hra pouze v 640x480x16 (mam pocit ze fps je jedno jestli 16 nebo 32 bit) s detaily na normal a v menu performance vsechno na low. Aby se to dalo hrat tak clovek potrebuje aspon 800x600, v tomhle rozliseni nic netrefim :twisted:
Navic mam pocit, ze nejak nefunguje komprese textur, hra je cele nejaka rozmazana, nejde nikde zapnout. Na Radeonu obraz vypada fakt jinak :evil:

Nejake ty screenshoty:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: čtv říj 21, 2004 6:26 pm
od ps47
zajimave..demo som presiel bez problemov na 1024*768,medium details (no netvrdim ze to bolo plynule,ale dalo sa),s poslednou mesafx (ta kt. je prihodena k amigamerlin3.1 driveru)..

Napsal: pát říj 22, 2004 12:54 pm
od ps47
..niekde by malo byt nieco ako motionblur/post process effects,skus to vypnut..

RE

Napsal: pát říj 22, 2004 1:02 pm
od Vykupitel
Ok, mrknu na to. Je mi divne, ze snizim rozliseni a framerate zustane skoro stejny.

Napsal: pát říj 22, 2004 1:32 pm
od ps47
..mne nie.vacsina novych (novsich hier) sa takto chova,rychlostny rozdiel medzi 640*480 a 800*600 byva okolo 1%,medzi 800*600 a 1024*768 tak nanajvys 4-5%.nemam sajnu preco..

RE

Napsal: stř říj 27, 2004 2:50 pm
od Vykupitel
To nastaveni jsem tam vubec nenasel. Ted to hraju v 32-bit (16-bit nema vubec efekt na FPS) v 800x600 na medium detaily. V nekterych mapach to je celkem plynule,ale kdyz prijdou mapy kde je les a vetsi prostor,tak cukavost maximalni (7-15 FPS). Mam pocit, ze to nutne souvisi s poctem trianglu, nepamatujete si nekdo prikaz do konzole, aby zobrazil wireframe?

Napsal: stř říj 27, 2004 3:09 pm
od no-X
3D anaylze ti wireframe taky zobrazí :wink:

Napsal: čtv říj 28, 2004 8:10 pm
od ps47
..nahodil som demo na athlon3000/voodoo4 a na moje obrovske prekvapenie to slapalo velmi,velmi pekne,v pohode hratelne,obcas nejake cuky ale nic vazne..skus si stiahnut demo,mozno ze plna hra ma nejake upravy ktore to spomaluju (hoci to sa mi vidi nepravdepodobne :? )..

RE

Napsal: pát říj 29, 2004 8:30 am
od Vykupitel
Co budu delat s demem, predpokladam,ze to nepujde polepit,abych na demu hral full verzi :twisted:
Mam pocit,ze to bude to samy jako u Painkillera, bude to proste zaviset na poctu trojuhelniku ve scene.

Napsal: sob říj 30, 2004 7:54 pm
od ps47
..no este jedna vec ma napada-mas mesu v adresari hry?ked som nainstaloval demo prvykrat na athlonexp3000+v4,nemal som mesu v adresari hry,iba som pridal do zastupce +set r_gldriver 3dfxvgl (ako som si zvykol u ET,MOHAA atd.),spustil som hru a pozoroval staticke obrazky..po chvili som zistil ze COD z nejakych duvodu kasle na akekolvek console commandy,a pretoze som pouzival evo0.9 driver,slapalo to cez glidexp.dal som mesu priamo do adresara,a uz to islo krasne..

RE

Napsal: ned říj 31, 2004 9:08 pm
od Vykupitel
Mam ji v adresari hry. Davam ji tam vzdycky. CoD se nepusti pokud tam neni. Pak nahlasi, ze na tomhle ICD se poustet nebude :evil: A to mam 3dfx ICD + Rainbow patch jako vychozi config :twisted: