Stránka 1 z 2

Napsal: úte zář 30, 2008 11:11 pm
od DOC_ZENITH/XAN
25 000.

Edit: Zatím špatné zprávy, ve win98 nefunkční. Žádnej driver nefunguje, klasická 5500 jde OK. Jdu instalovat XP.

Napsal: stř říj 01, 2008 1:08 am
od DOC_ZENITH/XAN
Tím myslím, že ty co na AGP 3.0 chyběj jsou zapojený a vedou do Hintu, což u klasické 5500 nebylo tak jsem se nebál to jaksi odstranit.

Jinak v XP úspěch větší. Zkoušel jsem zatim s SFFT 1.2. UT v glide ok, ale při ukončení hry místo návrat do win výtuh. Pod D3D lehké artefakty a do minuty pád hry. Když jsem zapnul FSAA, tak pád nenastal a artefakty taky ne, jdu zkusit jinej driver. Neni to taková hračka jako klasický V5, to ne. Ale v UT při 1600x1200 bylo pod glide 150 FPS. :twisted:

Edit SFFT 59 - špatnej i glide. Tohle bude boj.

Napsal: stř říj 01, 2008 1:12 am
od Ren
XAN> Zkus datasheet toho HiNTu, hadam, ze leccos napovi.
To bude horsi nez jenom boj, cos cekal? :-)

Napsal: stř říj 01, 2008 1:56 am
od DOC_ZENITH/XAN
Že když je to made by 3DFX že to bude chodit. :D

Hehe. D3D už je stable, glide artefaktí. Proč? nevim. Ale vim, že když dam FSAA 4x, že neartefaktí, ale co, ono to výkon na ten FSAA má tak to tam necham. Jinak aktuální driver SFFT41 custom, se změněnou glide knihovnou původem z SFFT 1.2.

(Teda artefaktí, on obraz je jakoby rozřezanej a jsou vidět spáry mezi bloky obrazu tak jak si je rozdělujou čipy. S timhle už jsem se setkal i u 5500 nicméně nebylo to tak dramatické. )

Edit: Efekt FSAA mi přijde úplně jinej než na 5500. Při jeho aktivaci se jakoby zvedne kontrast / sytost barev a hra vypadá subjektivně o dost líp. Ale můj monitor z toho má klepy (když se na něm nastaví kontrast nad 75% tak hází barevné odstíny do boků), tak ho mam nastavenej aby to nedělal, nikdy nikde se to neobjeví, ale jen když dám to FSAA tak naprosto masivně. Skoro mi to teda přijde, že to mění doslova signál do Dsubu, jinak si to vysvětlit nedovedu.

Edit2: Konečně stable vše jak má, D3D i glide. Glide bez artefaktů, když ukončuji UT tak jednou z 10 pokusů to vytuhne, ale to přežiju. Zejtra testnu další věci, škoda že to nejde pod win98, nemůžu teda dodat žádnej slušnej 3Dmark.

Napsal: stř říj 01, 2008 8:05 am
od ps47
aky glide tam mas teraz (pod xp)? ak su problemy so stabilitou,treba skusit koolsmokyho buildy..pod win98 samozrejme potrebujes 3rdparty ovladac s podporou 6k,idealne posledny evolution od Raziela,viz v5 FAQ..

Napsal: stř říj 01, 2008 3:14 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Neboj, přes 3DFx se hodnotim jako poměrně skilled. :roll:

Tohle vše už jsem zkoušel. Evolution pod win98 vůbec nefunguje. Na normální V5 jo, ale na 6k ne. Ovladač se natáhne, ale po restartu klasicky 4 bit barvy a vykřičník ve správci - zařízení nelze spustit.

Jinak zatim - maximální stable OC - 196mhz. Hint je ale háklivej na frekvenci AGP - už 70mhz je strop.

Napsal: stř říj 01, 2008 4:48 pm
od ps47
jj,hint radsej nedrazdi,rad sa odpaluje a vymena je casovo aj financne narocna.. :roll:

Napsal: stř říj 01, 2008 5:46 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Hold teda budu dráždit násobič u K7, to zas bude boj, už jsem vyhodil svůj starej paír kde jsem měkl rozepsáno jak se přemapovávaj násobiče do druhý úrovně (13x-24x), protože ten CPU tam chci mít naplno a netušil jsem, že se někdy k oc K7 na deskách co nedávaj velkou FSB vrátim, netušil jsem totoiž, že někdy budu mít V56k. :)

Edit: 3Dmark01 pod XP = 3456 bodů, CPU byla K7 na 2,35ghz (17x138) čili zhruba stejný jak voodoo 5 5500 pod win 98 a s K8 na 2,6ghz. Čekal jsem že že to bude ještě horší, protože ten 3Dmark pod XP s voodoo prostě nejede. Finální funkční sestava driverů zůstává SFFT41 custom + glidy z SFFT1.2. Glidy od KS nefungovaly vůbec, starší přímo od 3DFX měly artefakty.

Vše funguje ok, ale nejde hrát v 1600x1200. Jakýkoliv menší rozlišení ano, ale v 1600x1200 je obraz celej jakoby zubatej, nezávisle na hře nebo API.

Napsal: stř lis 19, 2008 5:28 am
od -HoNY-
Tak jsem se konečně pochlapil a začal ladit EP-8K5A2+ tohle jsou první výsledky.

Teď už chybí jenom Voodoo5 6000.

Napsal: stř lis 19, 2008 2:47 pm
od ps47
..myslim ze som to uz spominal,provozovat 6k na pretaktovanej FSB je ako hrat rusku ruletu s poloautomatickou zbranou :roll:

Napsal: stř lis 19, 2008 3:21 pm
od Ren
ps47> I s HiNTem?

Napsal: stř lis 19, 2008 3:24 pm
od wizzy
A když bude AGP fixnuté na 66MHz, jak se o té přetaktované FSB "dozví"?

Napsal: stř lis 19, 2008 4:27 pm
od ps47
aj hint sa rad odpaluje ak agp bezi na viac ako 66MHz..tzn ano,ak ma doska agp lock tak by to malo byt ok.

Napsal: čtv lis 20, 2008 3:38 am
od -HoNY-
ps47 píše:aj hint sa rad odpaluje ak agp bezi na viac ako 66MHz..tzn ano,ak ma doska agp lock tak by to malo byt ok.
AGP lock jsem zatím nevyrobil, asi to celé budu muset celé překopat natvrdo na 200MHz. 3Com síťovka mi nefunguje od 36 MHz, integrovaná VIA od 38 MHz. SCSI řadič jede bez problémů.

Napsal: čtv lis 20, 2008 8:08 am
od wizzy
Hele a co jiné řešení - kdosi kdesi tu nedávno zmínil, že má V5 na desce tuším s P4 či podobným intelem, kde sice není plnohodnotné AGP, ale cosi jako dvojitý PCI (čili asi karta jede potom v PCI modu), nicméně té V5 to docela šmakovalo a tímto systémem by ji neměl být problém "nakrmit". O taktování ani nemluvě. V5 na C2D, to by musel být hukot. Otázka je, co na to V56k potažmo HiNT...

Napsal: čtv lis 20, 2008 2:36 pm
od -HoNY-
wizzy píše:... kde sice není plnohodnotné AGP, ale cosi jako dvojitý PCI (čili asi karta jede potom v PCI modu), nicméně té V5 to docela šmakovalo a tímto systémem by ji neměl být problém "nakrmit". O taktování ani nemluvě. V5 na C2D, to by musel být hukot. Otázka je, co na to V56k potažmo HiNT...
Myslíš?
AGI (ASRock), AGX (EpoX), XGR (Biostar), AGR (MSI)
Akorát je mi při pohledu na SiS nebo Uli na blití.

Napsal: čtv lis 20, 2008 7:59 pm
od chosen
no zrovna jsem si vzpoměl na jeden komp s AGR slotem co má teta

http://global.msi.eu/index.php?func=pro ... rod_no=190

a deska msi a chipset intel (no core 2 duo), ale ty si ty chipsety SiS a Uli myslel na to core 2 duo vid?

Napsal: pát lis 21, 2008 1:05 am
od DOC_ZENITH/XAN
Já doma mam Core2Duo s V5 5k PCI a PCI jí teda při tomhle CPU už zdaleka nekrmí. Musel jsem ji dát do PCI-X 64 slotu naswitchovaného na 133mhz, a v některejch situacích je to klidně o 50% nárůst výkonu oproti klasickýmu PCI.

S V5 6K by to bylo obdobný nebo ještě horší, dávat jí do toho slepence dvou PCI slotů by nemělo smysl. Mám v plánu něco jinýho... ale to až poté co to zkusim. :twisted:

Napsal: úte čer 01, 2010 7:51 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Taaak změna. Jsem nemocen tak jsem si řekl, že si na krasavici udělám trochu času, z voodoo kompu jsem zároveň chtěl udělat retro-gamer komp, tudiž jsem tam musel mít ISA slot kam bych narval originálního SB tak jsem si sehnal jednoho Solteka KT133A s Isa slotem, koupil 1,5GB 133mhz CL2 sdramů, ATD. ATD.... a nastala změna co jsem nečekal.

Na KT133 totiž V5 6000 jede i ve win98, což se mi s KT333 předtim nepovedlo. Nevim co je jinak a nebo proč, ale prostě jede. Což je skvělá věc. Jinak na obouch chipsetech je karta hlášena jako PCI, ne AGP. Nicméně vzhledem k nulovému vlivu na výkon to asi bude ok.

Napsal: úte čer 01, 2010 8:07 pm
od ps47
az take prekvapujuce to nieje,6k je setsakra citliva na chipsety,a dokonca na vyrobcov zakladnych dosiek (!),tzn to ze napr jede na kt333 epoxe este neznamena ze pojede napr na kt333 asuse..a kazda karta je co do kompatibility de fakto unikat.

v kazdom pripade,to ze ta tvoja nekompatibilta s win98 je sposobena chipsetom by ma nenapadlo ani vo sne..ucime sa cely zivot.


to ze je karta reportovana ako pci je spravne,system totiz vidi hint bridge,ako si sam spomenul,vplyv na vykon to nema.