armed assault problem

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Zamčeno
Janoboss701
Příspěvky: 1
Registrován: úte bře 20, 2007 10:37 pm

armed assault problem

Příspěvek od Janoboss701 »

zdravim ked pustim armed assault vypise mi tuto bajku:
error compiling vertex shader VSTerrain

moja zostava: intel dual core 915 2,8Ghz,512mb, ge force 6800 128mb pci-e
ovladace: forceware 93.71
pls poradte
:oops: :wink: :roll: :?: :twisted: :? :) :D :shock:
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

http://forum.pctuning.cz/viewforum.php? ... 34193a390b

tu lock (plz niekto s prislusnou pravomocou).
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Problémy s nVidií se tady na fóru opravdu neřeší.

Zkus PCTuning, jak doporučil ps47 a pokud to nepomůže, tak se můžeš vrátit sem a v příslušném threadu si na adresu nVidie dosytosti zanadávat :wink:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Zamčeno