Stránka 1 z 1

voodoo2 SLI - 8 mb versus 12 mb

Napsal: ned bře 04, 2007 8:11 pm
od chosen
Zdravim,

prosím jakej je rozdíl výkonovej mezi 8MB SLI a 12 MB SLI???

Moje sestava P3 800MHz, 384MB ram (geforce3ti500 :evil: )

Jde mi o to jestli mi půjdou na 8 MB SLI hry jako unreal, UT a diablo 2 (možná skusim i deus exe) . Páč ted se mi na geforcsce sekaj.

Díky moc za odpovědi

(sekaj - chci hrát 1024x768x16 detaily max (high) )

Napsal: ned bře 04, 2007 9:42 pm
od no-X
Výkonnostní rozdíl je pouze u her, které masivně používají multi-texturing a zároveň ty textury mají větší objemy...

Napsal: ned bře 04, 2007 10:39 pm
od chosen
tak jak mi tam ty hry co jsem psal půjdou? nebudou se sekat jako tedka?

Napsal: ned bře 18, 2007 12:33 pm
od chosen
tak jsem zkusil toho deus exe (g.o.t.y. - stažený z torrentu) a nainstaloval jsem jen hru (170MB) ostatní jede přes daemon tools a verze to je 1112f

1024x768x16 high

při direct3d min 17fps
při direct3d8 min 21fps
a při opengl min 22fps

direct3d8 a opengl jsou ty upravený

měřeno frapsem (hned jak dáte new game a jste před nádrží s radioaktivní vodou tak při pohledu zkrz tunel s vodou mi fraps hodil takový čísla)

ptám se půjde to na 12MB SLI lépe???

Napsal: ned bře 18, 2007 3:56 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Provaděpdobně ti hry co podporujou Glide půjdou lépe, protože je to míň náročný na CPU. Tvym problémem je totiž CPU. Ta GF3 je pro něj drobátko overkill, kdyby byl 3x rychlejší, možná by se aspoň zahřála.

Napsal: ned bře 18, 2007 4:00 pm
od chosen
takže na tom sli mi půjdou hry pod glide vpohodě jo