Stránka 1 z 3
RTCW: Enemy Territory
Napsal: pon srp 30, 2004 12:02 pm
od Vykupitel
Zdravim,
zajimalo by me jaky mate obvykly vykon v tomto demu:
http://www.pctuning.cz/ilustrace/poola/ ... tradar.zip
Postnete prosim i sestavu na,ktere test probehl,pokud nemate v podpisu. Delam totiz takovy maly test pro Daniela Borca, ktereho urcite znate jako hlavniho vyvojare MESAfx a nyni se vrhl i na DRI driver TDFX, tak se snazim si udelat predstavu o rozdilu Linux x Windows
P.S. Pouze 3dfx karty a prosim No-x at navrhne nastaveni enginu a rozliseni.
Napsal: pon srp 30, 2004 12:19 pm
od no-X
Nastavení a rozlišení dám vědět zejtra, budu na to muset mrknout, z hlavy to nevymyslím. Teď mohu jen říct, že to maximální detaily rozhodně nebudou

.
Posečkejte prosím, než na to mrknu.
PS1: Hodim i nějakej ten výsledek (pokud to rozběhám)
PS2: Rýsuje se mi trošku novější testovací sestava: místo K7-650 to bude duron 800MHz na K7S5A + DDR; pokud seženu chlazení, tak možná přetočenej na 1000MHz...
Napsal: úte srp 31, 2004 11:09 am
od no-X
No, strávil jsem nad tím celej večer a musím se přiznat, že výsledky nic moc. Nezjistil jsem, co je tou brzdou, ale framerate pod 23FPS na Voodoo4 s nejnižšími detaily s 640*480 (testováno i na Athlonu 64) se mi moc nezdá.
Taky jsem zjistil, že mezi velkýma a malýma texturama velkej rozdíl ve výkonu není, ale nepříjemná je jedna věc - při zapnutý kompresi textur (samozřejmě na VSA-100) je silně poškozené menu ve hře (stejně jako všechny fonty), takže nejen, že nelze nastavit kvalitu obrazu (je to prakticky enčitlený), ale nejde ani odečíst výsledný FPS z konzole. Zkusím ještě zjistit, jestli an to není nějaký patch (pokud o něčem víte, dejte vědět).
Zkusil jsem tedy následující nastavení:
resolution: 800*600
color depth: 16-bit
fullscreen: yes
geometric detail: low
texture detail: medium
texture quality: 16-bit
texture filter: bilinear
detail texture: no
depth buffer: default
compress texture: no
sync every frame: no
dynamic light: enabled (sp)
gl extensions: enabled
nastavení ovladače:
3d filter: auto
alpha blending: auto
level of detail bias: 0
MIP map dithering: disable
triple buffering: disable
vertical sync: disable
g.clipping: enable
použité ovladače a systém:
VSA-100: AM 2.9, original opengl
avenger: 3dhq 1.09 beta 10 (tuším), original opengl
(s MesaFX mi hra nějak nejela- opengl subs. error)
K7S5A
Duron 800@1000 (124*8,0)
512MB DDR @124 (248)MHz
5400RPM HDD
Výsledek:
Voodoo 3 - 3500 AGP (183): 16,2
Voodoo 4 - 4500 PCI (166): 17,6
Voodoo 5 - 5500 PCI (166): 19,7
S touhle hrou nemám na 3Dfx kartách prakticky žádné zkušenosti, takže pokud si myslíte, že jsem někde udělal chybu, tak se ozvěte...
RE
Napsal: úte srp 31, 2004 12:12 pm
od Vykupitel
Nepouzival jsi nahodou 3dfx ICD? Myslel jsem,ze testovani by se melo udelat pod posledni MESAfx.
http://www.geocities.com/dborca/mesa/opengl32.zip
P.S. TAto verze 6.1.0.9 je z dneska

Napsal: úte srp 31, 2004 12:15 pm
od no-X
Právě píšu, že mesa mi hodila opengl subs. error; takže jsem použil originální opengl... (mesa byla poslední, ze včerejška). Nebo je zapotřebí použít nějaký specifický postup?
RE
Napsal: úte srp 31, 2004 12:21 pm
od Vykupitel
To je divne,me to zpocatku delalo take,ale od verze 6.1.0.9 to uz je v pohode. Zkus mozna jednu vec. Urcite mi to chodilo naprosto hratelne na V5 ve woknech s Rainbow OGL fix pro 3dfx ICD a k tomu jsem mel v adresari hry mesa. To mi chodilo stopro.
Napsal: úte srp 31, 2004 12:43 pm
od no-X
Nemáš na něj link?

RE
Napsal: úte srp 31, 2004 1:03 pm
od Vykupitel
Napsal: stř zář 01, 2004 12:08 am
od ps47
divne..ja slapu na mesafx (glide3x+opengl32 v adresare hry),a nikdy som nemal problemy..poskozene fonty by meli byt vysadou operacniho systemu ms winxp

..
Napsal: stř zář 01, 2004 10:15 am
od no-X
Poškozené fonty (alespoň u mne) byly s orig. ogl, ale jen při kompresi textur. WinXP i WinME.
Ne, nerozchodil jsem to... zkusim jinou verzi mesy (tu druhou verzi 6.1.0.9), třeba to už pojede.
Já nemám ET moc rád, když testuju pro PCT, tak vždycky musím z těch výsledků dlouho vybírat, protože občas vycházejí naprostý nesmysly (třeba s FSAA obzvlášť)... Takže mě už od začátku odradilo testovat s ET 3Dfx HW

Napsal: stř zář 01, 2004 10:56 pm
od ps47
ok,otestoval som vsetky default nastavenia:
fastest-25,6 FPS
fast-21,5 FPS
normal-21,2 FPS
high-15,7 FPS
vsetko na zostave amd athlon1400/voodoo5 5500agp/256MB DDR,posledne original 3dfx ovladace,posledna mesafx.
RE
Napsal: pát zář 10, 2004 7:22 pm
od Vykupitel
Copak tady hrajem RTCW:ET jenom s ps47?
To no-x: Uz se ti podarilo to rozchodit s MESAfx? Me to slape v pohode. Preinstalil jsem na sve oblibene x-3dfx 1.07.00 a mesa uz neblbne.
Napsal: sob zář 11, 2004 6:47 pm
od ps47
..skusil som posledne evolution drivers,ale ked som spustil ET,obraz sa vlnil..divne.inak bracho hrava online ET na tej zostave uplne bez problemov,800*600,16-bit,FPS sa drzia na 25-50 (dal som horny limit),obcas to spadne na 20,ale nic strasne 8) ..
RE
Napsal: ned zář 12, 2004 5:26 pm
od Vykupitel
A na jakem Voodoo to hraje? Mam zkusenost,ze to jde i v pohode i na V4.

Napsal: ned zář 12, 2004 8:37 pm
od ps47
..na uz spominanej zostave (amd athlon1400/voodoo5 5500agp/256MB DDR,posledne original 3dfx ovladace,posledna mesafx.)
s trocha rychlejsim CPU by to asi zvladala aj v3/4..
Napsal: pon zář 13, 2004 10:35 am
od no-X
To víš, že jsem to rozchodil, i otestoval, jen jsem na to zapomněl; výsledky mám doma

Napsal: úte zář 14, 2004 1:50 pm
od no-X
výsledky:
normal (TC on) / (TC off)
4500 PCI
12,9 / 11,2 mesa
fonty / 11,8 icd
5500 MAC
14,5 / 14,3 mesa
fonty / 18,2 icd
Banshee
8,8 mesa
7,5 icd
3500TV/AGP
15,4 mesa
16,1 icd
doporučené nastavení
4500 PCI
14,6 / 13,0 mesa
fonty / 17,3 icd
5500 MAC
14,7 / 14,7 mesa
fonty / 19,9 icd
normal (16 bit for V1/2/3) / sup.
Banshee
8,8 mesa
7,5 icd
3500TV/AGP
15,5 mesa
16,1 icd
NORMAL je prostě předvolba "normal" ve hře, samozřejmě 16bit pro V3 a banshee; doporučené anstavení už jsem tu jedou uváděl, ale radši zopakuju:
resolution: 800*600
color depth: 16-bit
fullscreen: yes
geometric detail: low
texture detail: medium
texture quality: 16-bit
texture filter: bilinear
detail texture: no
depth buffer: default
compress texture: no
sync every frame: no
dynamic light: enabled (sp)
gl extensions: enabled
drivery byly nastaveny takto:
3d filter: auto
alpha blending: auto
level of detail bias: 0
MIP map dithering: disable
triple buffering: disable
vertical sync: disable
g.clipping: enable
sestava:
K7S5A
Duron 800@1000 (124*8)
512MB DDR @124 (248)MHz
5400RPM HDD
Kdyby byla nějaká nejasnost, tak se radši zeptej...
RE
Napsal: úte zář 14, 2004 2:27 pm
od Vykupitel
No tak to nic moc. Diky za testy.
Napsal: úte zář 14, 2004 2:32 pm
od no-X
Jak to myslíš nic moc, vždyť já už víc karet otestovat nemůžu (tedy pokud nechceš ještě V3-3000 a V3-2000PCI!)
RE
Napsal: úte zář 14, 2004 2:35 pm
od Vykupitel
Ale neee, myslim tim vykon. Vsiml jsem si, ze MESAfx za ICD v tehle gamese zaostava pomerne vyrazne.
