Stránka 1 z 1

Hexen II - 640*480 - screenshots

Napsal: čtv srp 26, 2004 11:11 am
od no-X
Hexen II patch 1.11 - Quake I engine
Voodoo 5 - 5500MAC
AM 3.0 + MESA FX 6.1
Mipmap dithering, 4x RGSS AntiAliasing, Mipmam LOD -2, 640*480


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Bohužel, screenshoty jsou na rozdíl od skutečné hry mnohem tmavší (nejde tohle nějak vyřešit???), takže jsem je musel dodatečně zesvětlit - jinak samozřejmě bez úprav...

Napsal: čtv srp 26, 2004 1:00 pm
od ps47
..myslim ze hypersnap umi zachovat spravny brightness..

Napsal: čtv srp 26, 2004 1:03 pm
od no-X
Díky, zkusím. Nejdřív jse zkusil PrintScrn, ale výsledek byl interlaced obrázek se špatným poměrem stran (SLI+AA), ale jas byl dobrej. Tohle je přes drivery, obraz je dobře složenej, ale ten jas jsem musel upravovat :-).

RE

Napsal: čtv srp 26, 2004 2:32 pm
od Vykupitel
JJ, hzpersnap + navic ma i podporu 22-bit postfiltru pro GLIDE.