enclave na v3
Moderátor: ps47
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..skusit mozes vzdy.prva vec je mat xp a posledny SFFT ovladac,skus ci sa to nerozbehne.ak nie,tak si daj desktop do 16-bit modu a hru spusti v okne (ak hra nepodporuje windowed mode tak to forcni cez 3danalyze).tiez sa skus pozriet ci hra ma nejaky configuracny subor (ini alebo cfg),otvor si ho a pozri sa ci nenajdes nieco zaujimave (napr force 16bit mode,force windowed mode,force compatibility mode,force opengl atp)..
ja som rozbehol aj half life2,hrat sa to ale nedalo (bolo to prakticky bez textur)..
ja som rozbehol aj half life2,hrat sa to ale nedalo (bolo to prakticky bez textur)..
- Petrik9
- Příspěvky: 581
- Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
- Bydliště: Vysoké Mýto
- Kontaktovat uživatele:
No nasel jsem tam primo program na render(volby:OpenGL/D3D,u OpenGL bylo napsano nepodporovano).Na tom PC jsou ME a je to ten celer.Jsou tam nejake drivery ale uz ani nevim jake a nejake testovaci pomucky a jine to jsem nikdy nemnel v ruce...Dosud jsem shanel nejaky kloudny HW.Tak se prosim nediv kdybych neco nevedelps47 píše:..skusit mozes vzdy.prva vec je mat xp a posledny SFFT ovladac,skus ci sa to nerozbehne.ak nie,tak si daj desktop do 16-bit modu a hru spusti v okne (ak hra nepodporuje windowed mode tak to forcni cez 3danalyze).tiez sa skus pozriet ci hra ma nejaky configuracny subor (ini alebo cfg),otvor si ho a pozri sa ci nenajdes nieco zaujimave (napr force 16bit mode,force windowed mode,force compatibility mode,force opengl atp)..
ja som rozbehol aj half life2,hrat sa to ale nedalo (bolo to prakticky bez textur)..
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
to ze opengl nieje podporovane zas az tak vela neznamena,vela hier ma "unsupported" opengl renderer kt. je urceny na testovacie ucely,napr hitman2/3.skus dat do adresara hry mesafx opengl32.dll,uvidime co to spravi..
edit: prave som pozeral readme dema a je tam toto:
edit: tak som pozeral demo a mam pre teba konfig kt mozes skusit.takze najprv si daj mesafx a posledny glide3x do adresara hry (viz V3 FAQ),potom si editni environment.cfg a prislusne hodnoty uprav nasledovne:
uloz,a skus to spustit.uvidime co z toho vylezie
edit: prave som pozeral readme dema a je tam toto:
a 16-bit mod je tiez podporovany,takze pokial nebude problem s formatom textur a ich velkostou,tak by sa to mohlo rozbehnut aj pod D3D (pod win2000/xp so SFFT samozrejme,pod win9x/me budes asi odkazany na to ci to rozbehnes pod opengl alebo nie).a konfiguracny subor sa vola environment.cfgUnsupported Video Cards that work with some issues:
NVidia TNT2
Kyro I
Kyro II
edit: tak som pozeral demo a mam pre teba konfig kt mozes skusit.takze najprv si daj mesafx a posledny glide3x do adresara hry (viz V3 FAQ),potom si editni environment.cfg a prislusne hodnoty uprav nasledovne:
Kód: Vybrat vše
VID_RENDER=OpenGL
XR_SURFOPTIONS=1
VID_MODE=640 480 16 60
XR_SHADOWDECALS=0
XR_LODSCALEBIAS=1.000000
VP_FOV=95.000000
VP_FRONTPLANE=0.500000
VP_BACKPLANE=5000.000000
XR_FLARES=0
XR_DLIGHT=1
XR_FASTLIGHT=0
XR_WALLMARKS=0
XR_LODOFFSET=0.000000
XR_STENCILSHADOWS=0
XR_PORTALTEXTURESIZE=256
XR_SHADOWDECALTEXTURESIZE=256
VID_VSYNC=0
R_PICMIP0=3
R_PICMIP2=3
R_PICMIP3=3
R_PICMIP4=3
R_PICMIP5=2
R_PICMIP6=3
R_PICMIP7=3
R_PICMIP1=3
r_anisotropy=0.000000