Stránka 1 z 1

jak otestovat funkcnost a stabilitu v2

Napsal: stř lis 02, 2005 2:28 pm
od Opty
prijde mi karta strcim ji do kompu a zjistim jestli vubec funguje (pustim si napr. nakou hru pres glide)... tohle je jasny ALE:

je mozny ze i kdyz karta takhle funguje muze byt nejak poskozena?

takze otazka zni: jak otestovat funkcnost a stabilitu v2 tak aby si byl clovek tak na 99% jisty ze je ok (cipy i pameti)? nake demo v loopu?

jo a co sli? muzou napr. karty ve sli vykazovat nestabilitu i kdyz samostatne sou ok?

doufam ze pochopite co chci vyjadrit :)

Napsal: sob pro 10, 2005 4:10 pm
od paik
tak to bych chtel taky vedet... 8-)

Napsal: sob pro 10, 2005 4:15 pm
od ps47
..vraz tam unreal,opekaj to celu noc a ked ti to nestuhne tak je to stabilne.ak to stuhne,zniz fsb a opekaj znova :twisted:

Napsal: sob pro 10, 2005 4:24 pm
od paik
jak jako sniz fsb, bude to na netaktenym kompu, piii 550 s bx deskou atd...., tak doufam ze mi to pude, hledam tady best drivery+glide (uz mam asi vyreseno, cet sem to tu asi 40min.))

budou to atrend helios 3d 2455P ve sli....

Napsal: sob pro 10, 2005 4:32 pm
od ps47
..ak mas stary kompik tak mas vystarane,pripadne problemy s v2 SLI sa tykaju takmer vylucne novych kompikov :wink:

pokial tam mas win98se,co by bolo najlepsie,tak tam daj posledne oficial ovladace od 3dfx,nainstaluj wickedgl a mas pokoj.

Napsal: sob pro 10, 2005 4:42 pm
od paik
a proc wicked gl, dam tam asi minigl od 3dfx nebo NE?? :?

budou tam STOPRO w98seEN......

Napsal: sob pro 10, 2005 5:11 pm
od ps47
presny navod na optimalne pouzitie minigl/standalone opengl najdes v V2 FAQ.niektore hry maju radsej jedno,ine zasa druhe..

Napsal: sob pro 10, 2005 6:01 pm
od paik
jasne, uz sem to tu precet odshora dolu:))

uvidime...nejdrvi musim sehnat hw