Stránka 1 z 2
POSTAL 2+VOODOO2
Napsal: pát říj 28, 2005 7:21 pm
od BOSS
my konfig:
celeron 1700mhz,
Asus P4S8X-X,
256mb 266mhz ddr,
s3 savage 4 16mb,
voodoo 2 12mb

legendgrafix voodoomage 2.2.0
800x600
medium detail
10-30 fps

Napsal: pát říj 28, 2005 8:02 pm
od ps47
urcite? si si isty ze ti to nebezi na tej s3?

Napsal: pát říj 28, 2005 8:06 pm
od BOSS
Napsal: pát říj 28, 2005 8:12 pm
od ps47
..tak to teda vobec nieje zle.som dost prekvapeny ze tak slusne ide,a hlavne ze to tak slusne vyzera..

Napsal: pát říj 28, 2005 8:15 pm
od BOSS
ps47 píše:..tak to teda vobec nieje zle.som dost prekvapeny ze tak slusne ide,a hlavne ze to tak slusne vyzera..

takmer by som zabudol....niekedy niektore objekty menia texturu

, len sa mi nepodarila xvila so screenshotom

Napsal: sob říj 29, 2005 5:01 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Jak je to možný. Vsail bych boty, že je to přes tu savage4. Na tý by to mohlo takhle vypadat. Ono D3D to jet nemůžeš a pod openGL s mesaFX to vypadá fost hrozně, alespoň UT2004, kterej je na stejnym enginu, nefunguje lighting, už při trochu vyžších detailech se nevejdou textury do paměti a jsou tam bílý fleky a výkon taky zlej. Ale podle toho výkonu to nemůžu poznat, protože s timhle CPU by se to trhalo i s X1800XT.
Napsal: sob říj 29, 2005 10:06 pm
od BOSS
XAN píše:Jak je to možný. Vsail bych boty, že je to přes tu savage4. Na tý by to mohlo takhle vypadat. Ono D3D to jet nemůžeš a pod openGL s mesaFX to vypadá fost hrozně, alespoň UT2004, kterej je na stejnym enginu, nefunguje lighting, už při trochu vyžších detailech se nevejdou textury do paměti a jsou tam bílý fleky a výkon taky zlej. Ale podle toho výkonu to nemůžu poznat, protože s timhle CPU by se to trhalo i s X1800XT.
bezi to cez d3d

a cez tu savage 4 to vyzera odporne

Napsal: sob říj 29, 2005 10:31 pm
od Oblak
huh, nějak mi nejde do mého prostorového vidění ta zastava Yugo v prvním screenu

Napsal: ned říj 30, 2005 12:01 am
od DOC_ZENITH/XAN
Tak a teď mi pověz, jak se ti povedlo přinutit unreal engine, aby šel jako D3D na sekundární kartě, to jsi asi první na světě. A k tý kvalitě, právě, že UE2 vypadá na Savage4 dost dobře, DXTC textury a podobně, právě že na voodoo2 vypadá dost hnusně. Nekomprimovaný 16 bit textury v minimálnim rozlišení, aby se vešly do paměti.
Napsal: ned říj 30, 2005 12:13 am
od ps47
cez voodoomage2 ovladac mozes prinut akukolvek aplikaciu aby sa pokusila spustit na voodoo2 D3D.ten ovladac totiz funguje tak,ze voodoo2 je v systeme ako sekunadna standalone pci karta,a ked spustis hru cez ten D3D shortcut,tak sa voodoo2 nastavi ako primarna.co umozni spustenie niektorych hier kt by sa pod win9x ani nepohli,pretoze tam voodoo2 D3D (kedze je add-on) proste nevidia..
Napsal: ned říj 30, 2005 10:17 am
od BOSS
ps47 píše:cez voodoomage2 ovladac mozes prinut akukolvek aplikaciu aby sa pokusila spustit na voodoo2 D3D.ten ovladac totiz funguje tak,ze voodoo2 je v systeme ako sekunadna standalone pci karta,a ked spustis hru cez ten D3D shortcut,tak sa voodoo2 nastavi ako primarna.co umozni spustenie niektorych hier kt by sa pod win9x ani nepohli,pretoze tam voodoo2 D3D (kedze je add-on) proste nevidia..
neviem, ci som ta dobre poxopil, ale ja si ju najprv musim nastavit aj vo windowse, ako primarnu kartu, aby bezalo D3D

Napsal: ned říj 30, 2005 10:18 am
od BOSS
XAN píše:Tak a teď mi pověz, jak se ti povedlo přinutit unreal engine, aby šel jako D3D na sekundární kartě, to jsi asi první na světě. A k tý kvalitě, právě, že UE2 vypadá na Savage4 dost dobře, DXTC textury a podobně, právě že na voodoo2 vypadá dost hnusně. Nekomprimovaný 16 bit textury v minimálnim rozlišení, aby se vešly do paměti.
neviem, ako tebe, ale mne to na s3 vyzera uplne na

..neviem, ci to nahodou nebude tym mojim ovladacom

Napsal: ned říj 30, 2005 11:22 am
od ps47
voodoomage2 ti na ploche vytvori taku skratku pomocou ktorej mozes spustat D3D hry aj bez toho aby si to prepinal v display properties.ale tvoj spusob samozrejme funguje tiez..
Napsal: ned říj 30, 2005 11:35 am
od BOSS
ps47 píše:voodoomage2 ti na ploche vytvori taku skratku pomocou ktorej mozes spustat D3D hry aj bez toho aby si to prepinal v display properties.ale tvoj spusob samozrejme funguje tiez..
vraj uz je voodoomage 2.2.5 , ale nemozem ho nikde najst

Napsal: ned říj 30, 2005 11:40 am
od ps47
release date=15. december

Napsal: ned říj 30, 2005 12:01 pm
od BOSS
Napsal: ned říj 30, 2005 12:05 pm
od ps47
..no on ako autor ho asi uz ma,ale este ho asi chce odladit a tak takze ho pusti az 15. decembra

Napsal: ned říj 30, 2005 12:10 pm
od BOSS
Napsal: čtv lis 03, 2005 7:17 pm
od BOSS
dnes som to skusil znova a ked som znizil texture detail na low, tak tyx blikajucix textur bolo podstatne menej

...neviem preco, ale zda sa mi to alebo voodoomage nepodporuje v d3d SLI..??

Napsal: čtv lis 03, 2005 7:33 pm
od ps47
zda sa ti dobre.