Stránka 4 z 5

Napsal: ned čer 07, 2009 10:52 am
od thunder
Tak RTCW mi jede plynule na high detaily(vše 32 bit) s posledním 3dfx driverem i bez wicked a messy a ani se netrhne :) Víc jak 1024x768 jsem nezkoušel,a AA je vypnutý.Vyzkouším ještě FSAA,ale tam počítám s tím že se to bude rvát.Budu referovat později..

Napsal: ned čer 07, 2009 3:00 pm
od ps47
to ma celkom prekvapuje,mam pocit ze 3dfx icd mierne artefaktilo,preto bolo nutne davat wickedgl..

Napsal: ned čer 07, 2009 6:19 pm
od thunder
No zatím jsem na začátku prvního levelu,tak je možné že se toto ještě dostaví :) ..

Napsal: ned čer 07, 2009 7:44 pm
od chosen
pokud si vzpomínám tak jsem RTWC zkoušel na voodoo3 (voodoo2 sli) tedka přesně nevim , a krom toho že se to moc nehejbalo tak obraz byl OK, ale můžu se mejlit

Napsal: ned čer 07, 2009 9:15 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Já jsem ho naposledy hrál na Celeronu 400 + voodoo 2 a 800x600 se to dalo hrát plynule, ak jsem to ještě zkoušel na P MMX 200 a CPU už nebyo dost ale furt se to dalo hrát. Ta hra je náročná asi jako Q3, ale nepotřebujete tam zdaleka tolik FPS jak v Q3 nebo UT, už z povahy hry.

Napsal: pon čer 08, 2009 10:04 am
od thunder
No tak jsem zkoušel zapnout FSAA a ten tu hru kompletně znehybní :D Nicméně jsem s tím počítal,a 1024x768 na high detaily mi bohatě stačí..Jede ro parádně.

Napsal: pon čer 08, 2009 10:14 am
od thunder
Tak jsem dokoupil konečně toho Half life(verze generation) :) Celkem za 3,78 liber.. Ten retail vypadá moc pěkně.2 krabice v jedné obří :twisted:
http://img188.imageshack.us/img188/6220 ... kisejl.jpg

Ještě musím dokoupit blue shift..Teď jsem dostal od mladý céres,že se mám oženit s počítačem a s gameskama :mrgreen: Má to někdo podobně?

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: pon led 11, 2016 6:20 pm
od ps47
aby som nezabudol, na GOGu a steame sa da kupit prvy Turok, je to remaster se vsim vsudy (opengl, vysoke rozlisenia, dokonca fixnute mapy, UI, zvuky atd), NightDive (ti isti ktori ziskali prava na System Shocka) evidentne maju aj zdrojaky. //oops, ale tu cenu troska prepiskli, clovek musi uznat ze si to tentokrat odmakali, ale dvacka je stejne trocha moc.


Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: ned črc 10, 2016 10:51 pm
od Ren
Zrovna jsem (prvne) dohral Clive Barker's Undying, Glide, ve 4k widescreen, to vsechno diky novymu nGlide 1.05. Slava tem, co nenechaji 3Dfx shnit ani po vsech tech letech.:-)

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: pon črc 11, 2016 8:07 pm
od ps47
jj.. aj ked Hitman na plne pecky stale nic (vsetko nad 1024*768 je bordel).

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: ned črc 17, 2016 10:55 am
od ps47

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: ned črc 17, 2016 7:39 pm
od Ren
jj, dost se tesim. Jak rekl nekdo v narazce na to, jak nas saliva pamet: Jeee, ten remake vypada presne tak, jak si SS1 pamatuju.:-))

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: ned črc 17, 2016 8:17 pm
od ps47
je to tak, spomienky maju tendenciu casom sa obalovat cukrom. my sme ich ale kritizovali ze tam pchaju privela vizualnych efektov a svetiel, a ze sa prave of povodneho vzhladu pomerne dost odchyluju. inak ale (zhrnujuc siahodlhe diskusie na systemshock.org) nejake vazny vyhrady nemame (kedze je to alpha a de fakto vsetko je wip), s vynimkou titulu - pomenovat novu hru presne ako original je otravne, hlupe a neprakticke, vsade a vzdy sa bude musiet upresnovat ci sa hovori o originale alebo o remaku. smelo mohli ponechat "remastered" alebo nieco take.

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: čtv črc 21, 2016 9:20 pm
od ps47
linux/mac build je v suchu (1.1m dosiahnutych).

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: pon črc 25, 2016 1:30 am
od Ren
jj, sleduju to, parada. Narazil jsem dneska ale na jiny spek. Homeworld Cataclysm (ale asi i original) nejsem schopny rozbehat jinak, nez v sw. Zadny wrapper ho ani nezna, openGL nechodi. Otrava. Asi budu muset nekde ve vykopavkach najit instalacku W7 a zkusit to tam.

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: pon črc 25, 2016 8:15 pm
od ps47
pamatam sa ze na to aby hra videla opengl bolo nutne dat exe do kompatibility modu pre windowsNT, ale to bolo este pod xpckami. tiez je dobra sanca ze by to mohlo slapat pod 3dfx cez wrapper a icd V1.0.0.0505 (najdi si 3dfx driver v adresari Cataclysm - mam pocit ze ma nejaky specialny folder, odzalohuj povodne dll, skopiruj tam icd, premenuj na nazov povodneho dll ktore si odzalohoval, daj exe do win9x kompatibility a skus v options nastavit 3dfx, ak mas nahodeny wrapper emulujuci glide3x tak by sa to malo chytit), nech to znie akokolvek krkolomne.

predpokladam ze mas win10? ak dozijem vikendu, skusim vyhrabat cd a rozbehnut to, momentalne mam poskladanu jednu test masinu s win10.

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: úte črc 26, 2016 1:31 am
od Ren
Hmm, tak teda netusim, jestli jsem ty kroky zopakoval spravne, tusim, ze ano, ale vysledek byl jeste horsi. Pady pri prepinani rozliseni/rendereru a pod. ICD jsem vlastne v zivote nepouzil, to je tedy OGL pro Voodoo?

V Cataclysm nejen, ze nejde nastavit OGL, ale uplne tam chybi treba D3D, a nabidka rozliseni je silne omezena. Obnovil jsem teda ty plesnivy W7 a hle, pod NT4SP5 komapabilitou vsechno chodi jak ma. Nikdy jsem nepitval, jestli tohle nastaveni kompatibility ve Win dela jeste neco jineho, nez ze programum hlasi jinou nez aktualni verzi, ale skoro bych rekl, ze ano. Kazdopadne jsem se opet podivil, co dokaze 4k s uplne prehistorickyma hrama, stejne jak u Undying. Ale co ted? Mas jeste nejaky tip pro W10? Neda se tam dodat napr. ona NT4 kompatibilita?

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: úte črc 26, 2016 1:27 pm
od ps47
jj, icd je plny opengl driver pre 3dfx. narychlo som skusil demo na win10 tablete, a prekvapivo mi to funguje, a vidi aj opengl aj d3d (exe mam vo win9x compatibilite). aby som ale sa dostal prvykrat do menu, musel som to pustit v okne - vytvor zastupcu, go properties a do targetu pridaj /xyz, spusti cez zastupcu a dostanes list vsetkych advanced commands. dal som windowed a 800*600, hra nabehla v sw mode (rozbite az strach, ale dostatocne citatelne na to aby som vedel zmenit nastavenia), nastavil som opengl 32bit rozlisenie, aplikoval, exitol hru, znova pustil uz bez zastupcu a no problem.

skus ci sa ti nepodari forcnut opengl cez tie advanced commands.


a ano, stare (akcelerovane) hry su na ultra rozliseniach parada, ja som takto mal Incubation (a aj SS2), a rozhodne sa nebolo na co stazovat.

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: čtv črc 28, 2016 12:06 am
od Ren
Tak ja nevim. Na HD Graphic, kterou mas 100% v tabletu mi to taky chodi, i kdyz to zlobi az hamba. Ja bych to ale rad jel pres nGlide, coz je jedina moznost, jak renderovat v 1600x1200 rozliseni 3D v 8k pro zobrazeni na 4k.:-) I kdyz , hezky(kdyz mi to v W7 behalo) bylo videt, co obcas nekdo pripomina: nGlide sice tvrdi, ze vnitrne renderuje ve 32bit nezavisle na nastaveni, ale presto to proti D3D 32bit melo znatelny bending. HW:C bude asi dobry dukaz, nikde jsem to nevidel tak patrne. Ale k cemu to vsechno, kdyz to na nV+W10 nemuzu rozbehat.:-(

O cmd parametrech samozrejme vim, ja pouzivam cataclysm.exe -triple -enable3DNow -heap 1073741824 -enableSSE -disableAVI /device fx /1600

Re: Games,old games,3dfx games..

Napsal: čtv črc 28, 2016 9:42 am
od ps47
cataclysm glide nepodporuje, volba 3dfx je pre 3dfx opengl, cize ak to chces pustit cez wrapper, tak hru najprv musis prinutit aby sa spustila cez 3dfx opengl. skus icd premenovat na opengl32.dll a vrazit ho do root foldra hry, a nastavit/spustit ju v opengl. premenuj/zmaz ten specialny folder s 3dfx ovladacom, pre istotu.

vies vlastne vynutit nejakym sposobom opengl? pretoze ak nie, tak si asi zaseknuty (a ja sa k svojej nv/win10 testovacej masine nedostanem skor ako o tyzden).


inak sirokouhle rozlisenia by tiez mali fungovat, je nutne editnut registre - ale tak daleko este asi niesme.