Glide wrappers
Re: Glide wrappers
Ze bychom nekoho motivovali? Ta ohromna krabice s Esoterii, co tehdy prisla ze Statu mi tu jako jedna z poslednich porad stoji v polici, 95% ostatniho jsem se uz davno zbavil nebo presunul na Steam.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glide wrappers
nebolo by to po prvy krat - viem ze napr jeden wrapper na incoming a incoming2 bol robeny na objednavku, chlapka to stalo 100e.
ja som uz nieco podobne tiez spravil - ak niekto z vas provozuje bioshock2 bez gfwl skrz fake dll (na linuxu povinnost), tak vedzte ze to bolo za dvacku
ja som uz nieco podobne tiez spravil - ak niekto z vas provozuje bioshock2 bez gfwl skrz fake dll (na linuxu povinnost), tak vedzte ze to bolo za dvacku
Re: Glide wrappers
Podiv se. Mno, ja si radsi misto wrapperu nainstaluju gfwl.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glide wrappers
ja som to povazoval za ohavnu buzeraciu a podla toho som sa aj zariadil.
Re: Glide wrappers
jj, chapu, to je konzistentni s Tvymi nazory, takze ok.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glide wrappers
ake typicke, clovek na par mesiacov prestane davat pozor, a just prave vtedy sa zacnu diat zaujimave veci.. takze posledne dgVoodoo vyzera nasledovne;
-emulacia glide2x (single texturing aj multitexturing, moznost nastavenia v podstate akojkolvek existujucej aj neexistujucej 3dfx karty)
-emulacia glide3x (napalm, vratane kompresie textur a FSAA)
-emulacia D3D3-D3D7 cez DX11
hlavne to posledne je supa, obzvlast ked Timeslip (DDFix, mimo ineho) povedal ze je to skratka prilis vela roboty na to aby sa to oplatilo.
-emulacia glide2x (single texturing aj multitexturing, moznost nastavenia v podstate akojkolvek existujucej aj neexistujucej 3dfx karty)
-emulacia glide3x (napalm, vratane kompresie textur a FSAA)
-emulacia D3D3-D3D7 cez DX11
hlavne to posledne je supa, obzvlast ked Timeslip (DDFix, mimo ineho) povedal ze je to skratka prilis vela roboty na to aby sa to oplatilo.