ATi R7xx
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
O existenci nového rozhraní čipu určeného výhradně pro X2 karty se zmiňuje většina recenzí, takže to je asi zbytečné rozebírat, ale v čem konkrétně vidíte ten problém?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
V tom, že jsem už SLI těch novejch karet měl, a byla to katastrofa. Crossfire je to samý, ba podpora her je ještě horší, ale jsou i případy kde je zas lepší, vesměs bude celkem sedět, když to teď označíme za to samý. Oboje je to AFR, oboje to má stejné neduhy a problémy.
Už to neni jak za časů V5, kdy více GPU škálovalo hrubej výkon prakticky o 100% a vše fungovalo a člověk ani nepoznal, jestli tam má více GPU, nebo jedno silnější.
Ale jak tu funguje dneska, hrůza pohledět. Dodnes mam husí kůži když jsem si domu přítáhnul Nforce 650I SLI, a zkoušel jsem tam SLI dvou 6800Ulter. Tak jako, v 3Dmarku dobrý, skóire bezva. Ale v hrách? Snad možná Doom3/Quake 4, ale jinak funus. FPS bylo skoro dvojnásobný, ale hrát se to nedalo. To že mam s jednou kartou min FPS 25, averge 40, a s dvěma v SLI averge 75, ale minimální 18.... to je to o čem mluvim. Prostě to jelo ok, 90% času, ale pak najednou jako když do toho kopneš a fps dolu, třeba v oblivionu když jsem se podíval na určitou část tržiště, která tomu prostě nesedla. To samý BF2142. FPS nádherný. Ale občas tam bylo, no, říkaj tomu micro shuttering. Já jsem to pozoroval spíš tak, že ty karty jsou 2, vyprodukujou 2x takový FPS, ale nikdo nedokáže, jak ty sníky jdou za sebou, pokud jde jeden, pak za 20% času druhej a pak za 80% času zas z první karty další, je to statisticky 2x tolik FPS, ale v praxi je to strašný a hraje se na tom hůř jak s jednou kartou. Dále pak ten imputlag, strašná to věc. V 80% her to neni, ale kde to je jsou právě ty spíš méně náročný, což mě úplně irituje. S jednou kartou pomůže dát pedbuffer na 0, ale tady se to ještě zhorší. Pozor, i když v profilech vynutim single chip mode, tak je to tam furt, musí se úplně vypnout SLI, pak restart, tim si rozhodim nastavení monitoru, áááá, ne, prostě ne. A takhle bych mohl pokračovat dále. Po 14 ti dnech rvaní se s tim, testování driverů, přehrabávání Nhancerem, měnění profilů, jsem jednu kartu vyhodil, protože se s jednou hrálo líp.
A co jsem to tu v czc viděl v chodu, je to dodnes to samý. Crossfire jak by smet. Vtipný je to, že polovina lidí co si koupí kartu za takovou pálku to pak jen zapne a používá, a třeba si to SLI zapomenou zapnout, pak mi volaj na technickou podporu po půl roce třeba, že maj nízkej 3Dmark, a já jim řeknu a zapnmuli jste to SLI/CF v driverech? A oni cooo? Neměli to zapnutý, prostě jen měli velkou krávu v kompu a tak mohly mít velkej e-penis, asi hulánovo prokletí. Ale prostě takhle to je, velká kráva na 3Dmarky, praktická použítelnost nula od nuly pojde a lidi co tohle koupěj to ani neuměj zapnout, nevědi o tom vůbec nic, jen o tom slyšeli nebo četli a chtěj super mašinu tak to musej mít. že jim to jede bez vyhlazování, bez AF, je jim fuk neuměj to zapnout a bez toho to na tý jejich 22 LCD s hyper fast TN technologií, 6 bit barvama atd.... to ta jedna G92 stejně dá, no prostě hrůza pohledět.
Pro mě bude zajímavej souboj HD4850 vs 9800GTX+, kterej vyhraje radeon. A pak HD4870 vs GTX280, kterej vzhledem k ceně taky vyhraje radeon(GTX260 už dnes nemá smysl, je poražena). Ale kdyby mi šlo o výkon bez ohledu na cenu a někdo mi nabídnul třeba... třeba z minulý generace HD3870X2, nebo jednu 8800Ultra, byl bych magor, kdybych vzal tu X2. Stejně tak se udrží G200, hlavně u těch chudáků co s tim už maj svoji zkušenost.
Stejně upgradovat nebudu, vim o problémech s pamětí G92, tak jsem v tý době vzal gigovýho gainwarda golden sample, vytaktil to a výkon mam zhruba stejnej jak 4850 teď, a to i na GTX280 je příliš malej posun dopředu. A vzhledem k tomu že takovej výkon tu byl už v listopadu 2006 s G80, která mě ve vyhlazování po OC i dá, tak tfuj tfuj, ten vývoj se ňák zpomaluje.
Ale co, koukněme na Hulána. Ten má GX2, netrpí mu nedostaktem paměti, pozor má 8gb ram, 64bit vistu a v 64bit vistě mu prej chodí SLI.. uáááá, tomu se říká tupej spokojenej zákazník.
Už to neni jak za časů V5, kdy více GPU škálovalo hrubej výkon prakticky o 100% a vše fungovalo a člověk ani nepoznal, jestli tam má více GPU, nebo jedno silnější.
Ale jak tu funguje dneska, hrůza pohledět. Dodnes mam husí kůži když jsem si domu přítáhnul Nforce 650I SLI, a zkoušel jsem tam SLI dvou 6800Ulter. Tak jako, v 3Dmarku dobrý, skóire bezva. Ale v hrách? Snad možná Doom3/Quake 4, ale jinak funus. FPS bylo skoro dvojnásobný, ale hrát se to nedalo. To že mam s jednou kartou min FPS 25, averge 40, a s dvěma v SLI averge 75, ale minimální 18.... to je to o čem mluvim. Prostě to jelo ok, 90% času, ale pak najednou jako když do toho kopneš a fps dolu, třeba v oblivionu když jsem se podíval na určitou část tržiště, která tomu prostě nesedla. To samý BF2142. FPS nádherný. Ale občas tam bylo, no, říkaj tomu micro shuttering. Já jsem to pozoroval spíš tak, že ty karty jsou 2, vyprodukujou 2x takový FPS, ale nikdo nedokáže, jak ty sníky jdou za sebou, pokud jde jeden, pak za 20% času druhej a pak za 80% času zas z první karty další, je to statisticky 2x tolik FPS, ale v praxi je to strašný a hraje se na tom hůř jak s jednou kartou. Dále pak ten imputlag, strašná to věc. V 80% her to neni, ale kde to je jsou právě ty spíš méně náročný, což mě úplně irituje. S jednou kartou pomůže dát pedbuffer na 0, ale tady se to ještě zhorší. Pozor, i když v profilech vynutim single chip mode, tak je to tam furt, musí se úplně vypnout SLI, pak restart, tim si rozhodim nastavení monitoru, áááá, ne, prostě ne. A takhle bych mohl pokračovat dále. Po 14 ti dnech rvaní se s tim, testování driverů, přehrabávání Nhancerem, měnění profilů, jsem jednu kartu vyhodil, protože se s jednou hrálo líp.
A co jsem to tu v czc viděl v chodu, je to dodnes to samý. Crossfire jak by smet. Vtipný je to, že polovina lidí co si koupí kartu za takovou pálku to pak jen zapne a používá, a třeba si to SLI zapomenou zapnout, pak mi volaj na technickou podporu po půl roce třeba, že maj nízkej 3Dmark, a já jim řeknu a zapnmuli jste to SLI/CF v driverech? A oni cooo? Neměli to zapnutý, prostě jen měli velkou krávu v kompu a tak mohly mít velkej e-penis, asi hulánovo prokletí. Ale prostě takhle to je, velká kráva na 3Dmarky, praktická použítelnost nula od nuly pojde a lidi co tohle koupěj to ani neuměj zapnout, nevědi o tom vůbec nic, jen o tom slyšeli nebo četli a chtěj super mašinu tak to musej mít. že jim to jede bez vyhlazování, bez AF, je jim fuk neuměj to zapnout a bez toho to na tý jejich 22 LCD s hyper fast TN technologií, 6 bit barvama atd.... to ta jedna G92 stejně dá, no prostě hrůza pohledět.
Pro mě bude zajímavej souboj HD4850 vs 9800GTX+, kterej vyhraje radeon. A pak HD4870 vs GTX280, kterej vzhledem k ceně taky vyhraje radeon(GTX260 už dnes nemá smysl, je poražena). Ale kdyby mi šlo o výkon bez ohledu na cenu a někdo mi nabídnul třeba... třeba z minulý generace HD3870X2, nebo jednu 8800Ultra, byl bych magor, kdybych vzal tu X2. Stejně tak se udrží G200, hlavně u těch chudáků co s tim už maj svoji zkušenost.
Stejně upgradovat nebudu, vim o problémech s pamětí G92, tak jsem v tý době vzal gigovýho gainwarda golden sample, vytaktil to a výkon mam zhruba stejnej jak 4850 teď, a to i na GTX280 je příliš malej posun dopředu. A vzhledem k tomu že takovej výkon tu byl už v listopadu 2006 s G80, která mě ve vyhlazování po OC i dá, tak tfuj tfuj, ten vývoj se ňák zpomaluje.
Ale co, koukněme na Hulána. Ten má GX2, netrpí mu nedostaktem paměti, pozor má 8gb ram, 64bit vistu a v 64bit vistě mu prej chodí SLI.. uáááá, tomu se říká tupej spokojenej zákazník.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
v skratke,ak budu 2 gpu schopne pracovat (a tvarit sa v systeme) ako jedno,tak je to ok,ale klasik SLI/CF buducnost nema,ako som uz povedal,niektore problemy su proste by design-da sa to redukovat,ale nikdy nie uplne odstranit..tot moj nazor.
samozrejme to neznamena ze dualgpu karty su uplne nanic a ze na nich nefunguje jedina hra,iba to ze tato technologia prinasa okrem plusov v podobe narastu vykonu/special FSAA aj nezanedbatelne minusy ktore tam budu az kym sa to od zakladu neprekope..
ad rh,o jeho magickych schopnostiach myslim nikto nepochybuje,a stejne sa stavim ze nakoniec pojde do gx280..
samozrejme to neznamena ze dualgpu karty su uplne nanic a ze na nich nefunguje jedina hra,iba to ze tato technologia prinasa okrem plusov v podobe narastu vykonu/special FSAA aj nezanedbatelne minusy ktore tam budu az kym sa to od zakladu neprekope..
ad rh,o jeho magickych schopnostiach myslim nikto nepochybuje,a stejne sa stavim ze nakoniec pojde do gx280..
Za pozornost stoji:
http://www.overclockers.co.uk/showprodu ... VI/HDMI%20(PCI-Express%20-%20Retail
Zrovna 50 1GB tolik nepotrebuje, ale aspon neco.
http://www.overclockers.co.uk/showprodu ... e%20Bundle
Pokud chcete prekonat GTX280 i ve spotrebe.
Srry za linky, ale v tech adresach jsou zavorky, takze je phpBB nechape. Premyslel nekdo taky o upgradu fora, nez nam to tu hacknou a smaznou nejaci turci?
http://www.overclockers.co.uk/showprodu ... VI/HDMI%20(PCI-Express%20-%20Retail
Zrovna 50 1GB tolik nepotrebuje, ale aspon neco.
http://www.overclockers.co.uk/showprodu ... e%20Bundle
Pokud chcete prekonat GTX280 i ve spotrebe.
Srry za linky, ale v tech adresach jsou zavorky, takze je phpBB nechape. Premyslel nekdo taky o upgradu fora, nez nam to tu hacknou a smaznou nejaci turci?
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
-> http://tinyurl.com/Ren píše:Srry za linky, ale v tech adresach jsou zavorky, takze je phpBB nechape.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
V pohodě, spuštění photoshopu mě ještě nikdy nezabilo
//ed: a je to tu...
Technologie RV770: jak vznikl Radeon HD 4800
//ed: a je to tu...
Technologie RV770: jak vznikl Radeon HD 4800
http://www.extrahardware.cz/technologie ... on-hd-4800Až dosud se v žádném článku na žádném z českých serverů neobjevilo zhodnocení všech technologických novinek, které čip RV770 přinesl oproti svým předchůdcům. To je bezpochyby velká škoda a navíc má vývoj Radeonu HD 4800 zajímavé historické pozadí.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
- ex certifié fanATIque
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm