Stránka 3 z 4

Napsal: ned říj 22, 2006 10:31 pm
od Ren
Tady je to. Nahodil jsem 1680x1050 a (skoro) poslepu jsem to vyfotil:

Obrázek

Napsal: ned říj 22, 2006 10:47 pm
od swarm
Btw já mám stejně za to, že ty nastavení těch synchronizací moc nemají na DVI význam. Co to dělá na VGA výstupu tyhle věci, to vim přesně a i už jsem to měřil na osciloskopu, ale v DVI to funguje úplně jinak a tam si na nějaký takovýhle synchronizační impulzy nehrajem, protože tam to jde všechno digitálně a prostě přijde tam hrubě ten obraz a ten panel už ho jenom roztáhne. Taky si všimněte, že na fázi nebo časování a ani posun obrazu už si na LCD panelu nenastavíte, když jedete přes DVI (teda pokud nejedete jako já přes DVI-A :-)).

Napsal: ned říj 22, 2006 10:50 pm
od ghost
jedine co tam nesedi je front porch a back porch pocet pixelov, sice neviem co to znamena, ale skus ich nastavit na hodnoty toho radeona (104, 280). ak to nepomoze, tak skus pixel clock znizit na 119.00 MHz. ak ani to nepomoze tak potom nevim karle :roll:

Napsal: ned říj 22, 2006 10:57 pm
od ps47
ja sa este vratim k tomu problemu s 3dfx tools,trocha som sa babral v registroch a na moje velke prekvapenie som velmi rychlo pochopil ako tam veci funguju,takze momentalne viem urobit s 3dfx tools skoro cokolvek (pridat a uberat polozky,menit popisy,you name it :D )

link :wink:

Napsal: pon říj 23, 2006 3:27 am
od Ren
ghost> To je pocet pixelu, ktere se nezobrazi po stranach, pouzivaji se pro synchronizaci, ale ani za zlaty prase uz si nevzpomenu jak. Tohle jsem samozrejme zkusil, ale z nejakeho duvodu skaci po 16, takze tam potrebne hodnoty proste nedostanu.

swarm> Nemas pravdu, i pro DVI synchro pouzivas, a to co si pamatuju dokonce stejne jako u analogu. A proto si muzes napr. posun obrazu klidne vyzkouset, uvidis, ze jde. Panel nemusi obraz roztahovat, to zalezi na tom, co mu k tomu rekne grafika. Proto taky maji kvalitni graficke karty ve ForceWarech moznost tohle ridit bud panelem, nebo kartou.

edit: Tak tohle je teprve zahada. Zkousel jsem rucne menit porch a slo to jen po 16. Tim se vysvetluje, proc nemuzu na Voodoo nastavit to same, co na Radeonu. Ze by to bylo omezeni karty (transmiteru) a ne spatne nastaveni? Mozna mam jen nevhodnou kombinaci panel/karta. :evil:

Napsal: pát lis 03, 2006 1:31 pm
od ps47
http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=4450

Obi dal request na nejake custom resolutions,byt tebou tak sa pridam nech je vidno ze to chce viac ako jeden user :wink:

Napsal: čtv led 04, 2007 2:52 am
od ps47
aha co nam vyliezlo na 3dfxzone: http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=5261

snad to bude fungovat aj s 1680x1050..

Napsal: čtv led 04, 2007 8:17 am
od wizzy
Přidej to do FAQu ;-)

Napsal: ned úno 18, 2007 9:27 pm
od ps47
..tak uz to fici aj cez powerstrip.zda sa ze tam bol nejaky bug ktory bol fixnuty az v A44ke.. :)

Napsal: úte kvě 01, 2007 8:42 pm
od Ren
Tak vytahneme nejakeho toho kostlivce ze skrine..Za posledni dva dny jsem narazil na dve hry, ve kterych X1800 neni shopna AA, coz me zase po case dohnalo k pouzivani nejakeho normalniho hw. A vlastne jsem tam kde jsem skoncil. Zkousel jsem editovat 3dfxvs2k.inf pred instalaci:

Kód: Vybrat vše

...
HKR,"TIMINGS\1600,1200\100Hz",Supported,,"BPP+8+16+32,DDRAW"

HKR,"TIMINGS\1680,1050\60Hz",,,"GTF"
HKR,"TIMINGS\1680,1050\60Hz",Supported,,"BPP+8+16+32,DDRAW"
HKR,"TIMINGS\1680,1050\75Hz",,,"GTF"
HKR,"TIMINGS\1680,1050\75Hz",Supported,,"BPP+8+16+32,DDRAW"

HKR,"TIMINGS\1792,1344\60Hz",,,"2448,1920,2120,1394,1345,1348,4,204750000,6000,8,37062"
...
Stredni cas je pridana. Po startu nic, 1680x1050 v desktop resolution neni. Sel jsem do %WINDIR%\inf\3dfxvs2k.inf a skutecne, neohsahuje ho. Pridal jsem ho tedy rucne sem, po startu tam sice je, ale v desktop resolution stale ne (clovek u toho ma takovy UNIX feel, edituje config aby zmenil rozliseni a ono se stejne nic nestane). Povedlo se s tim neco Tobe, ps47? sfft46a+V5MAC w/ 1.18DVI BIOS

Napsal: úte kvě 01, 2007 9:13 pm
od ps47
ja som to neskusal.jaksi nemam monitor ktory by to rozlisenie podporoval..jedine co mozem urobit je skonstatovat dve veci:
1) da sa to (viz tie linky na 3dfxzone)
2) je to riadna bolest (viz tento threadik u nas na fore :roll: )

powerstrip si skusal? s A44 to prej bezi bezvadne..a este ti mozem postnut [url=http://www.inc_exe.szm.sk/3dfxvs2k.inf]infko s ktorym to jednemu chlapkovi z 3dfxzone funguje[/url].takze asi tak..

Napsal: úte kvě 01, 2007 9:18 pm
od Ren
ps47 píše:powerstrip si skusal? s A44 to prej bezi bezvadne..
Az posledni moznost..:-(
Nepomohl inf edit, ted zkousim regedit.

Napsal: úte kvě 01, 2007 9:28 pm
od ps47
este skus ten upraveny 3dfxvs2k.inf,teraz som tam prihodil link..

edit: prave ma napadlo ze ten inf je na rozlisenie 1400*1050,takze to aj tak budes musiet prepisovat,a ci to pomoze tym padom netusim..

Napsal: úte kvě 01, 2007 9:37 pm
od Ren
Prave se povedlo a jsem tam kde jsem byl. Tohle je vysledek:

Obrázek
"Pomohlo" nasledujici:

Kód: Vybrat vše

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\3dfxvs\Device3\TIMINGS\1680,1050]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\3dfxvs\Device3\TIMINGS\1680,1050\60Hz]
@="GTF"
"Supported"="BPP+8+16+32,DDRAW"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\3dfxvs\Device3\TIMINGS\1680,1050\75Hz]
@="GTF"
"Supported"="BPP+8+16+32,DDRAW"
Jinymi slovy, udelal jsem rucne to, co dela Powerstrip. Tahle fotka je ta puvodni z rijna, je asi o stranku zpet. Takze Voodoo se z nejakeho duvodu opravdu stavi na zadni v 1680x1050, protoze vetsina ostatnich 16:10 i 16:9 uz je v infu obsazena defaultne.
Jeste vyzkousim, zda to vyzaduje i tu editaci infu. Jinak presne to, co delaji oni, jsem zkousel take, nemelo to vybec zadny efekt. Buh vi proc.

Napsal: úte kvě 01, 2007 9:46 pm
od ps47
hmmm,mozne to je (ze 1680*1050 sa proste nerozbehne),priznam sa ze som si myslel ze rozbehavas 1400*1050 (to evidentne bezi),az ked si hodil ten screen tak sa mi to pripomenulo..takze za 1680*1050 ruku do ohna nedam.

Napsal: úte kvě 01, 2007 10:10 pm
od Ren
A to neni vsechno..Nechodi V.Control, at v nem nastavim cokoli, po potvrzeni to je pryc. Takze AA stejne nechodi. A Maya vubec nenastartuje..Bojim se, ze mi nastal cas definitivne se s 3Dfx rozloucit.
/edit: AA jsem rozchodil, vyhnete se pouzivani single buffer modu pokud chcete AA. :-) A V.Control se take rozbehl, po nacteni defaultni konfigurace dostal rozum. Presto 1600x1024 nenativne je docela utrpeni.

Napsal: stř kvě 02, 2007 5:21 pm
od ps47
nuz ako zyknem hovorit,nic nieje perfektne,jedine co nam zostava je cakat a dufat (mozno to raz SFFT pohne).. :wink:

Napsal: stř črc 18, 2007 9:13 pm
od ps47
tak mame tu usera ktory to prej rozbeh..

Napsal: ned črc 22, 2007 2:18 pm
od ps47
tak,a asi tu mam vysvetlenie celej tej zahady s rozlisenim 1680*1050 na v5 DVI-vyzera to tak ze DVI-D pouzite na v5mac nepodporuje vyssie rozlisenie ako 1280*1024 (to ze 1600*1024 bezi je zaujimave,nicmene to ze OSD tam zobrazuje akurat 1280*1024 tiez naznacuje ze to asi bude tak).vytiahol som to uplne nahodou z Obiho (icq pokecy s nim su obvykle siahodlhe a pomerne prazdne,dnes je to vynimka :mrgreen: )

takze obavam sa ze 1680*1050 cez v5 DVI nieje mozne.cez VGA by to slapat malo,ale to samozrejme uchadza cela pointa :roll:

Napsal: pon črc 30, 2007 2:51 am
od Ren
ps47> Dekuji..:-( Sice spatna zprava, ale alespon nejaka, zda se to opravdu pravdepodobne, a aspon vim, ze po tom nemam dale patrat. I kdyz asi stacilo uz pred pul rokem prohlednout IO ktere ovlada DVI-D a dohledat dokumentaci, a mozna bychom na to prisli take..