Stránka 12 z 14
Napsal: pon lis 28, 2005 5:48 pm
od swarm
no-X píše:3) 1 pipelines s 1 text. jedn. (to by bylos tejně jako Savage 3D)
Tak tohle muzes rovnou vyloucit podle vypisu OGL extenzi pro Savage4 tohle neni mozna varianta

.
Napsal: pon lis 28, 2005 6:26 pm
od Taskr
S3 Savage 2000 byla 2x2, tahle je tuším 2x1, 1x1 určitě ne.
Napsal: pon lis 28, 2005 6:39 pm
od swarm
Napsal: pon lis 28, 2005 6:45 pm
od no-X
Na to jsem koukal. Ale nevím jak je to důvěryhodný. Takže ji asi testnu. Doufám, že poměr single/multi-texturing bude alespoň jednoznačnej.
Napsal: pon lis 28, 2005 9:06 pm
od BOSS
Taskr píše:Jen doplním, že FPS na Voodoo2 ve hře Forsaken, jsou zřejmě přehozená se hrou Turok (je to patrné s ostatních karet).
.
EE..JE TO V PORIADKU

Napsal: pon lis 28, 2005 10:54 pm
od no-X
Savage 4 Plus (110*125):
3DMark 2001SE default:
single: 45,6
multi: 76,0
3DMark 2001SE 640*480/16 Z24 DXTC:
single: 68,1
multi: 107,6
3DMark 2001SE 640*480/16 Z16 16bit:
single: 96,8
multi: 111,5
3D Mark 2000 default:
single: 101,0
multi: 109,1
3D Mark 1999 default:
single: 104,2
multi: 107,5
Takže to vypadá na 2x1...
Napsal: úte lis 29, 2005 12:09 am
od ghost
a ako si na to priešiel?

Napsal: úte lis 29, 2005 12:47 am
od no-X
Pokud má pipeline více texturovacích jednotek, dokáže je využít pouze při multitexturingu (případně při trilineární filtraci apod.). Pokud se používá single-texturing s maximálně bilineární filtrací, pracuje pouze jedna texturovací jednotka a druhá zahálí.
Takže čip s jednou pipeline, která má dvě texturovací jednotky, by měl při multitexturingu (kdy pracují obě text. jednotky) téměř dvojnásobný fillrate, oproti single-texturingu (kdy pracuje jen jedna).
Naproti tomu čip, který má jen jednu texturovací jednotku na pipeline jede v obou případech na max a výsledky na single i multi jsou zhruba srovnatelné.
Napsal: úte lis 29, 2005 1:10 am
od ghost
nj, a čo takto 32bit? skús to testnúť, nech uvidíme tú srandu

Napsal: úte lis 29, 2005 1:29 am
od no-X
32bit? Nějak nechápu na co narážíš. Když měříš fillrate, je třeba eliminovat vliv propustnosti paměťový sběrnice, která jinak může výsledky velice zkreslit. Proto je u takovýhle 64bit karty vhodný použít 16bit nebo komprimovaný textury a 16bit frame buffer / z-buffer
Napsal: úte lis 29, 2005 8:28 am
od ps47
myslim ze nenaraza na nic konkretne,len chce vediet ako karta slape v 32bit

Napsal: úte lis 29, 2005 11:12 am
od no-X
Aha

Savage 4 nemá příliš vysoký propad výkonu při 32bit renderingu:

http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=943&p=7
Napsal: úte lis 29, 2005 12:33 pm
od ghost
ale ja som myslel single/multi
ten datasheet nič moc
http://ftp.corg.ru/windoze/S3/savage4.pdf
Napsal: úte lis 29, 2005 1:11 pm
od no-X
ghost píše:ale ja som myslel single/multi

Ale co vlastně takovýhle fillrate test dokáže? Podle mě pouze to, že při 32bit fillrate testu je výsledek zkreslen propustností 64bit sběrnice.
Napsal: pát pro 02, 2005 12:45 am
od no-X

Historie Matroxu
online.
Napsal: pát pro 02, 2005 12:57 am
od ghost
Gigabyte G400

Napsal: pát pro 02, 2005 1:06 am
od no-X
jj, taky jsem na to koukal jak blázen

Víc najdeš
tady.
Napsal: pát pro 02, 2005 1:49 am
od ghost
no-X píše:
Historie Matroxu
online.
moc dobré, neni o čom

ale na záver by ešte mohlo byť multi gpu

Napsal: pát pro 02, 2005 1:51 am
od no-X
Původně jsem o tom uvažoval, ale už mi na to nezbyl čas a chuť

Napsal: pát pro 02, 2005 5:55 pm
od -HoNY-
Možná by stálo za to tam napsat že G100 skončila u výrobců profi kancelářských PC. Ale jinak dobrý článek
