Tak tohle muzes rovnou vyloucit podle vypisu OGL extenzi pro Savage4 tohle neni mozna variantano-X píše:3) 1 pipelines s 1 text. jedn. (to by bylos tejně jako Savage 3D)
Historie 3Dfx a ostatních
- swarm
- debílek nahoněnej
- Příspěvky: 1189
- Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
- Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
- Kontaktovat uživatele:
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog
[WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Na to jsem koukal. Ale nevím jak je to důvěryhodný. Takže ji asi testnu. Doufám, že poměr single/multi-texturing bude alespoň jednoznačnej.swarm píše:Wiki tvdi
http://en.wikipedia.org/wiki/Savage_3D#Chipsets
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Savage 4 Plus (110*125):
3DMark 2001SE default:
single: 45,6
multi: 76,0
3DMark 2001SE 640*480/16 Z24 DXTC:
single: 68,1
multi: 107,6
3DMark 2001SE 640*480/16 Z16 16bit:
single: 96,8
multi: 111,5
3D Mark 2000 default:
single: 101,0
multi: 109,1
3D Mark 1999 default:
single: 104,2
multi: 107,5
Takže to vypadá na 2x1...
3DMark 2001SE default:
single: 45,6
multi: 76,0
3DMark 2001SE 640*480/16 Z24 DXTC:
single: 68,1
multi: 107,6
3DMark 2001SE 640*480/16 Z16 16bit:
single: 96,8
multi: 111,5
3D Mark 2000 default:
single: 101,0
multi: 109,1
3D Mark 1999 default:
single: 104,2
multi: 107,5
Takže to vypadá na 2x1...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Pokud má pipeline více texturovacích jednotek, dokáže je využít pouze při multitexturingu (případně při trilineární filtraci apod.). Pokud se používá single-texturing s maximálně bilineární filtrací, pracuje pouze jedna texturovací jednotka a druhá zahálí.
Takže čip s jednou pipeline, která má dvě texturovací jednotky, by měl při multitexturingu (kdy pracují obě text. jednotky) téměř dvojnásobný fillrate, oproti single-texturingu (kdy pracuje jen jedna).
Naproti tomu čip, který má jen jednu texturovací jednotku na pipeline jede v obou případech na max a výsledky na single i multi jsou zhruba srovnatelné.
Takže čip s jednou pipeline, která má dvě texturovací jednotky, by měl při multitexturingu (kdy pracují obě text. jednotky) téměř dvojnásobný fillrate, oproti single-texturingu (kdy pracuje jen jedna).
Naproti tomu čip, který má jen jednu texturovací jednotku na pipeline jede v obou případech na max a výsledky na single i multi jsou zhruba srovnatelné.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
32bit? Nějak nechápu na co narážíš. Když měříš fillrate, je třeba eliminovat vliv propustnosti paměťový sběrnice, která jinak může výsledky velice zkreslit. Proto je u takovýhle 64bit karty vhodný použít 16bit nebo komprimovaný textury a 16bit frame buffer / z-buffer
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Aha
Savage 4 nemá příliš vysoký propad výkonu při 32bit renderingu:

http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=943&p=7

If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ale co vlastně takovýhle fillrate test dokáže? Podle mě pouze to, že při 32bit fillrate testu je výsledek zkreslen propustností 64bit sběrnice.ghost píše:ale ja som myslel single/multi
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
jj, taky jsem na to koukal jak blázen
Víc najdeš tady.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz



ale na záver by ešte mohlo byť multi gpu