Testy Voodoo karet
Moderátor: Moderátoři
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No, nějaký testy dodám, trpělivost . Jen toho teď mám moc. Testovací sestavu budu mít asi na dlouho, takže, pokud nebudu testovat na články, je volná k testům V5 PCI . Mohl bych dodat výsledky z Q3, Unreal Tournament, případně UT2003, ale to si řekněte konkrétní nastavení (přece z ní nebudu ždímat plný detaily ).
Ten 3D Mark 2001 - výsledky jsem ještě nevzal, ale celkový skore je cca
2670 bodů... Chtělo by to dual channel sestavu Ale o tom si můžu nechat tak zdát
Ten 3D Mark 2001 - výsledky jsem ještě nevzal, ale celkový skore je cca
2670 bodů... Chtělo by to dual channel sestavu Ale o tom si můžu nechat tak zdát
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- lipo
- Senior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: pon kvě 03, 2004 4:56 pm
- Bydliště: UPCE/Locked Bag 49
____________________________________________________________
Cpu: 166x12=2000 Thoroughbred B0 Amd XP
Ram: 128@266 a 512@333 = 333 obe
Bord: epox 8k5a2+
Gpu: 3Dfx VooDoo5 5500 Agp 166@166 Amigamerlin 3.0 + Mesafx 6.1
Hdd: 80GB Seegate baracuda IV + seegate 3.2GB medalist
OS: WinXP + Sp1
_____________________________________________________________
je to jenom v 16 bitech az bude cas postnu i v 32
Byavista Lane
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Voodoo3 2000PCI,3dmark2000:
INTERNAL 3D CARD
Information:
Name Voodoo3 PCI
Driver Name 3dfx32v3.dll
Driver Version 4.12.01.0666 (Not Certified)
Total Video Memory 15031KB
Total Texture Memory 13156KB
Minimum Texture Resolution 1 * 1
Maximum Texture Resolution 256 * 256
Maximum Texture Blending Stages 3
Maximum Texture Coordinates 2
Bus PCI
Width: 800
Height: 600
Depth: 16-Bit
Buffering: Triple
Z-Buffering: 16-Bit
Refresh Rate: VSync Off
Texture Format: 16-Bit
Options:
Continuous Benchmark: No
Show Title Screens: Yes
Benchmark Run Count: 1
Continuous Demo Mode: No
Sounds Enabled: Yes
CPU Optimization: D3D Software T&L
RESULTS
Platform: Internal
3DMark Result: 4241 3D marks
CPU Speed: 314 CPU 3D marks
Game 1 - Helicopter - Low Detail: 82,0 FPS
Game 1 - Helicopter - Medium Detail: 58,0 FPS
Game 1 - Helicopter - High Detail: 25,1 FPS
Game 2 - Adventure - Low Detail: 79,8 FPS
Game 2 - Adventure - Medium Detail: 65,1 FPS
Game 2 - Adventure - High Detail: 43,4 FPS
Fill Rate (Single-Texturing): 138,4 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing): 273,7 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light): 4812 KTriangles/s
High Polygon Count (4 Lights): 4111 KTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights): 3508 KTriangles/s
8MB Texture Rendering Speed: 193,3 FPS
16MB Texture Rendering Speed: 188,9 FPS
32MB Texture Rendering Speed: 155,4 FPS
64MB Texture Rendering Speed: 21,9 FPS
Bump Mapping (Emboss, 3-pass): 126,8 FPS
Bump Mapping (Emboss, 2-pass): 168,3 FPS
Bump Mapping (Emboss, 1-pass): Not supported FPS
Bump Mapping (Environment): Not supported FPS
SYSTEM
Software Versions:
Windows Version Windows 4A , Build 2222
DirectX Version 4.09.00.0902
Bios Version BBS V3.21 0203
Bios Date 08/30/04
Memory:
Total Physical Memory 511MB
Free Physical Memory 211MB
PROCESSOR
CPU Information:
Processor Type AMD Athlon(tm) XP 3000+
Processor Speed 2168MHz
Processor Caps SSE, Enhanced 3DNow!/MMX
Cache Memory:
L1 Cache Size 128KB
L2 Cache Size 512KB
DESKTOP
2D Display Adapter:
Name 3dfx Voodoo3
Driver Date 11-10-2000
INTERNAL 3D CARD
Information:
Name Voodoo3 PCI
Driver Name 3dfx32v3.dll
Driver Version 4.12.01.0666 (Not Certified)
Total Video Memory 15031KB
Total Texture Memory 13156KB
Minimum Texture Resolution 1 * 1
Maximum Texture Resolution 256 * 256
Maximum Texture Blending Stages 3
Maximum Texture Coordinates 2
Bus PCI
Width: 800
Height: 600
Depth: 16-Bit
Buffering: Triple
Z-Buffering: 16-Bit
Refresh Rate: VSync Off
Texture Format: 16-Bit
Options:
Continuous Benchmark: No
Show Title Screens: Yes
Benchmark Run Count: 1
Continuous Demo Mode: No
Sounds Enabled: Yes
CPU Optimization: D3D Software T&L
RESULTS
Platform: Internal
3DMark Result: 4241 3D marks
CPU Speed: 314 CPU 3D marks
Game 1 - Helicopter - Low Detail: 82,0 FPS
Game 1 - Helicopter - Medium Detail: 58,0 FPS
Game 1 - Helicopter - High Detail: 25,1 FPS
Game 2 - Adventure - Low Detail: 79,8 FPS
Game 2 - Adventure - Medium Detail: 65,1 FPS
Game 2 - Adventure - High Detail: 43,4 FPS
Fill Rate (Single-Texturing): 138,4 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing): 273,7 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light): 4812 KTriangles/s
High Polygon Count (4 Lights): 4111 KTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights): 3508 KTriangles/s
8MB Texture Rendering Speed: 193,3 FPS
16MB Texture Rendering Speed: 188,9 FPS
32MB Texture Rendering Speed: 155,4 FPS
64MB Texture Rendering Speed: 21,9 FPS
Bump Mapping (Emboss, 3-pass): 126,8 FPS
Bump Mapping (Emboss, 2-pass): 168,3 FPS
Bump Mapping (Emboss, 1-pass): Not supported FPS
Bump Mapping (Environment): Not supported FPS
SYSTEM
Software Versions:
Windows Version Windows 4A , Build 2222
DirectX Version 4.09.00.0902
Bios Version BBS V3.21 0203
Bios Date 08/30/04
Memory:
Total Physical Memory 511MB
Free Physical Memory 211MB
PROCESSOR
CPU Information:
Processor Type AMD Athlon(tm) XP 3000+
Processor Speed 2168MHz
Processor Caps SSE, Enhanced 3DNow!/MMX
Cache Memory:
L1 Cache Size 128KB
L2 Cache Size 512KB
DESKTOP
2D Display Adapter:
Name 3dfx Voodoo3
Driver Date 11-10-2000
Naposledy upravil(a) ps47 dne ned čer 26, 2005 12:39 am, celkem upraveno 4 x.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Voodoo4 4500PCI,3dmark2001se,SFFT A28:
Platform 3dfx Voodoo Series
CPU Optimization D3D Software T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate 60 Hz
FSAA Mode None
OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level Low
RESULTS
3DMark Score 1578
Game 1 - Car Chase - Low Detail 23.2 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 8.9 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 30.6 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 10.4 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 32.1 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 16.7 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 146.6 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 280.1 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 2.9 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 1.1 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
Vertex Shader 11.6 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 0.5 MSprites/s
CPU INFO
CENTRAL PROCESSING UNITS
Manufacturer AMD
Family <unknown>
Internal Clock 2.17 GHz
Internal Clock Maximum 2.17 GHz
External Clock 166 MHz
Socket Designation CPU 1
Type Central
Upgrade <unknown>
Capabilities MMX, CMov, RDTSC, 3DNow!, Extended 3DNow!, SSE
Version Model 10, Stepping 0
CPUID 0x000006a0
Platform 3dfx Voodoo Series
CPU Optimization D3D Software T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate 60 Hz
FSAA Mode None
OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level Low
RESULTS
3DMark Score 1578
Game 1 - Car Chase - Low Detail 23.2 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 8.9 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 30.6 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 10.4 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 32.1 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 16.7 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 146.6 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 280.1 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 2.9 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 1.1 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
Vertex Shader 11.6 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 0.5 MSprites/s
CPU INFO
CENTRAL PROCESSING UNITS
Manufacturer AMD
Family <unknown>
Internal Clock 2.17 GHz
Internal Clock Maximum 2.17 GHz
External Clock 166 MHz
Socket Designation CPU 1
Type Central
Upgrade <unknown>
Capabilities MMX, CMov, RDTSC, 3DNow!, Extended 3DNow!, SSE
Version Model 10, Stepping 0
CPUID 0x000006a0
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
no,povedal by som ze ked mi voodoo3 da v non-se 4241 bodov a v se 1954,tak ano,myslim ze to by sa dalo popisat ako odlisne chovanie
nehovoriac o tom ze voodoo4 je podla 3dmarku2001se vyrazne pomalsia ako voodoo3 (1578 vs 1954)
edit: s tymi 4241 bodmi pockat,teraz si niesom isty ci to nebol 3dmark2000.budem to asi musiet znova prubnout.tie body voodoo3 vs voodoo4 ale platia
nehovoriac o tom ze voodoo4 je podla 3dmarku2001se vyrazne pomalsia ako voodoo3 (1578 vs 1954)
edit: s tymi 4241 bodmi pockat,teraz si niesom isty ci to nebol 3dmark2000.budem to asi musiet znova prubnout.tie body voodoo3 vs voodoo4 ale platia
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
History of 3dfx + test Voodoo 5 6000 -> http://www.x86-secret.com/articles/dive ... 6kgb-2.htm
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Vím, je to už dlouho, ale tehdy jsem ten systém prodal a nemohl to sem už napsat. Ale čas a náhoda daly, že tu před sebou mám skoro totožnej sytém a výsledek je zase skvělej. Tentokrát je to teda ECS K7S5A místo K7S6A, čili prostupnost prakticky totožná(skvělá) 512mb ram CL2 na 300mhz synchroně běžely. Athlon Thoroughbread 2145mhz (15x143)(jsem nakonec zvolil radši než fsb 150 kvůli nižším latencím, lilmit ramky to neni, je to na hraně chipsetu těch 150). Systém je teď doinstalovaný čistý Win98se. DirectX je 9.0C a Driver je X3Dfx comunity driver 1.08.04 . Tentokrát je to sice "jen" 3062 bodů, ale stejně. To je ale způsobeno tim, že předtim jsem měl CPU ještě o 100 mhz vejš a V5 běžela na 178(ač jsem psal 174), teď 174( 178 neni stabylní ve všech hrách). Tak tady jsou ty podrobný výsledky, třeba to k něčemu ještě bude:no-X píše:Můžeš sem hodit podrobný výsledky a nastavení driverů?
Game 1 Car chase - low = 50.5 fps
Game 1 Car chase - high = 22.2 fps
Game 2 Dragotic - low = 50.2 fps
Game 2 Dragotic - high = 16.9 fps
Game 3 Lobby - low = 63.7 fps
Game 3 Lobby - high = 32.9 fps
Game 4 = N/A
Fill rate single = 340.6 Mtexels/s
Fill rate multi = 606.0 Mtexels/s
High polygot 1 light = 6.4 Mtriangles/s
High polygot 8 lights = 3.3 Mtriangles/s
(Jen položim ještě tupou otázku: Proč sakra na tomhle boardu naměřim o 1 mil polygonů víc než na boardech s Via chipsety?)
Edit: Jen opraveny chibky v frekvencích
- Petrik9
- Příspěvky: 581
- Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
- Bydliště: Vysoké Mýto
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby tak sel spustit game test 4....Jak vubec vypadalo demo v nature?Pokud vim tak v tomhle V3 vitezila oproti GF2 MX400 64MB.Ve vissich rozliseni bylo videt trhani.Jelo to na softwarovym renderu(jinak nevim na jakym asi).A nove grafiky maji opravdu neco navic.V3 ani GF nezobrazi kytky na trave.Ale novejsi jako ATI9250,FX5200 ty kytky zobrazi.A to GF2 jede na hardwarovym renderu.