Připravovaný test grafických karet - připomínky
Moderátor: Moderátoři
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Návod na Unreal jsem zkusil, ale nefunguje to. Může to být tím, že mám novější verzi hry, nebo tím, že to běhá jen pod Glide (autor píše, že to testovel pod glide a pod SW a že při SW to moc nefungovalo - možná je to naopak a funguje to jen pod Glide
Teď to všechno rozjíždím na Rage 128 PRO 32MB (D3D) a nestačím se divit - na drivery pro Win98 si zatím nemůžu stěžovat, oproti těm, co nabízej pro WinXP je to nebe a dudy... po vizuální stránce super - Unreal na R128PRO vypadá naprosto skvěle
Teď to všechno rozjíždím na Rage 128 PRO 32MB (D3D) a nestačím se divit - na drivery pro Win98 si zatím nemůžu stěžovat, oproti těm, co nabízej pro WinXP je to nebe a dudy... po vizuální stránce super - Unreal na R128PRO vypadá naprosto skvěle
Naposledy upravil(a) no-X dne úte dub 19, 2005 11:50 pm, celkem upraveno 2 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Mno urcite bych tam zaradil neco z Quake serie - u Q1 neni problem, ale ten se hodi spis na stary karty 4-8MB. Tam pude aspon videt vykonostni rozdil.
Sbírka na http://vlask.vgamuseum.info/
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem hledal a hledal a přestože už nikde timedema nejsou, tak je možné použít úvodní flyby jako test - stačí zadat "timedemo 1"... To je zřejmě i onen způsob, jakým testovali na tomshw a podobných serverech
Možná udělám do testů nějaké mini-FAQ, aby si pak každý mohl porovnat vlastní výsledky s těmi mými
Vlask: bude Q3 a možná i něco na Q1/2 enginu...
Možná udělám do testů nějaké mini-FAQ, aby si pak každý mohl porovnat vlastní výsledky s těmi mými
Vlask: bude Q3 a možná i něco na Q1/2 enginu...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- swarm
- debílek nahoněnej
- Příspěvky: 1189
- Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
- Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
- Kontaktovat uživatele:
Hodily by se i screeny z jednotlivých her na těch kartách pro porovnání kvality. Koneckonců to by mě asi zajímalo víc než výkon.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Takže začínám testovat
Rune nebude, testovací postup nefunguje; bude místo něj Undying (stejný engine) - to myslím nikoho neurazí Finální skladba je následující:
Benchmarky:
-> OpegGL Stars
-> GL EXTreme
-> Village Mark (D3D, OpenGL)
-> 3D Mark 1999 (možná i 2001)
Hry:
-> DungeonSiege (D3D, TL - nechť se nV předvede ) 800*600/1024*768 - 16/32
-> Unreal (D3D, 3Dfx karty i Glide) 800*600/1024*768 - 16/32
-> Sin (OpenGL) 640*480 / 800*600 / 1024*768
-> UnrealTournament (D3D, 3Dfx karty i Glide) 800*600/1024*768 - 16/32
-> Quake III (OpenGL) (D3D) 800*600/1024*768 - 16/32 - 3-4 úrovně detailů
-> Undying (D3D, 3Dfx karty i Glide) 800*600/1024*768 - 16/32
-V Q3, DS a UT asi i pár výsledků s FSAA na kartách, který to podporujou
-V UT zatím zkouším asi deset různých timedem, abych zjistil, který dávaj rozumný výsledky...
-Co se kvality týká, omezím se zatím na quality screeshot z 3DM99 z "race", něco dalšího bude až po testech...
-testovat budu od V2/Banshee výše (rush a V1 maximálně pro srovnání v Sinu, pokud poběží)
-U a UT budou nastaveny tak, aby nároky pod D3D odpovídaly nárokům pod Glide (zhruba jako na 3DCenter.de), detailtext. atp....
-krom Q3A na MAX bude vše s bilineárním filtrováním (většina karet trilinear + multitexturing neumí, tak aby to bylo srovnatelné)
-SeriousSamSE nebude, je moc náročný a navíc je to hra s VELMI širokými možnostmi nastavení, takže by bylo obtížné určit takové, aby nezvýhodňovalo nějakou kartu...
Rune nebude, testovací postup nefunguje; bude místo něj Undying (stejný engine) - to myslím nikoho neurazí Finální skladba je následující:
Benchmarky:
-> OpegGL Stars
-> GL EXTreme
-> Village Mark (D3D, OpenGL)
-> 3D Mark 1999 (možná i 2001)
Hry:
-> DungeonSiege (D3D, TL - nechť se nV předvede ) 800*600/1024*768 - 16/32
-> Unreal (D3D, 3Dfx karty i Glide) 800*600/1024*768 - 16/32
-> Sin (OpenGL) 640*480 / 800*600 / 1024*768
-> UnrealTournament (D3D, 3Dfx karty i Glide) 800*600/1024*768 - 16/32
-> Quake III (OpenGL) (D3D) 800*600/1024*768 - 16/32 - 3-4 úrovně detailů
-> Undying (D3D, 3Dfx karty i Glide) 800*600/1024*768 - 16/32
-V Q3, DS a UT asi i pár výsledků s FSAA na kartách, který to podporujou
-V UT zatím zkouším asi deset různých timedem, abych zjistil, který dávaj rozumný výsledky...
-Co se kvality týká, omezím se zatím na quality screeshot z 3DM99 z "race", něco dalšího bude až po testech...
-testovat budu od V2/Banshee výše (rush a V1 maximálně pro srovnání v Sinu, pokud poběží)
-U a UT budou nastaveny tak, aby nároky pod D3D odpovídaly nárokům pod Glide (zhruba jako na 3DCenter.de), detailtext. atp....
-krom Q3A na MAX bude vše s bilineárním filtrováním (většina karet trilinear + multitexturing neumí, tak aby to bylo srovnatelné)
-SeriousSamSE nebude, je moc náročný a navíc je to hra s VELMI širokými možnostmi nastavení, takže by bylo obtížné určit takové, aby nezvýhodňovalo nějakou kartu...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Otestoval jsem mj. Kyro II a teď jsem se pustil do Rage Fury MAX.
Můžeme si udělat malou soutěž - kdo tipne scóre těhle dvou karet ve 3DMarku 2001 v testovací sestavě. Malá nápověda - liší se cca o 12%
Sice nic nevyhrajete, ale vítěz může mít alespoň dobrý pocit Můžete tipovat:
Můžeme si udělat malou soutěž - kdo tipne scóre těhle dvou karet ve 3DMarku 2001 v testovací sestavě. Malá nápověda - liší se cca o 12%
Sice nic nevyhrajete, ale vítěz může mít alespoň dobrý pocit Můžete tipovat:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
SE PRO 330T613 píše:tak ja placnu do vzduchu ale taky zalezi jaky je to presne 3DM2001 (SE)? jaky build? to je celkem rozdil
aneb žádný cheatování ze strany NV
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín