Připravovaný test grafických karet - připomínky

Sem pište testy dosažené na jakékoli voodoo

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

no jasně, ale zase co jsem koukal na web (cizí) kde byly grafy tam to bylo hodně na intelech tak pro srovnání. (neboj flame nebude)
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Návod na Unreal jsem zkusil, ale nefunguje to. Může to být tím, že mám novější verzi hry, nebo tím, že to běhá jen pod Glide (autor píše, že to testovel pod glide a pod SW a že při SW to moc nefungovalo - možná je to naopak a funguje to jen pod Glide :-|

Teď to všechno rozjíždím na Rage 128 PRO 32MB (D3D) a nestačím se divit - na drivery pro Win98 si zatím nemůžu stěžovat, oproti těm, co nabízej pro WinXP je to nebe a dudy... po vizuální stránce super - Unreal na R128PRO vypadá naprosto skvěle :-)
Naposledy upravil(a) no-X dne úte dub 19, 2005 11:50 pm, celkem upraveno 2 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Mno urcite bych tam zaradil neco z Quake serie - u Q1 neni problem, ale ten se hodi spis na stary karty 4-8MB. Tam pude aspon videt vykonostni rozdil.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Tak jsem hledal a hledal a přestože už nikde timedema nejsou, tak je možné použít úvodní flyby jako test - stačí zadat "timedemo 1"... To je zřejmě i onen způsob, jakým testovali na tomshw a podobných serverech Obrázek

Možná udělám do testů nějaké mini-FAQ, aby si pak každý mohl porovnat vlastní výsledky s těmi mými :-)

Vlask: bude Q3 a možná i něco na Q1/2 enginu...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Hodily by se i screeny z jednotlivých her na těch kartách pro porovnání kvality. Koneckonců to by mě asi zajímalo víc než výkon.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Takže začínám testovat :D

Rune nebude, testovací postup nefunguje; bude místo něj Undying (stejný engine) - to myslím nikoho neurazí ;-) Finální skladba je následující:

Benchmarky:

-> OpegGL Stars
-> GL EXTreme
-> Village Mark (D3D, OpenGL)
-> 3D Mark 1999 (možná i 2001)

Hry:

-> DungeonSiege (D3D, TL - nechť se nV předvede ;-) ) 800*600/1024*768 - 16/32
-> Unreal (D3D, 3Dfx karty i Glide) 800*600/1024*768 - 16/32
-> Sin (OpenGL) 640*480 / 800*600 / 1024*768
-> UnrealTournament (D3D, 3Dfx karty i Glide) 800*600/1024*768 - 16/32
-> Quake III (OpenGL) (D3D) 800*600/1024*768 - 16/32 - 3-4 úrovně detailů
-> Undying (D3D, 3Dfx karty i Glide) 800*600/1024*768 - 16/32

-V Q3, DS a UT asi i pár výsledků s FSAA na kartách, který to podporujou
-V UT zatím zkouším asi deset různých timedem, abych zjistil, který dávaj rozumný výsledky...
-Co se kvality týká, omezím se zatím na quality screeshot z 3DM99 z "race", něco dalšího bude až po testech...
-testovat budu od V2/Banshee výše (rush a V1 maximálně pro srovnání v Sinu, pokud poběží)
-U a UT budou nastaveny tak, aby nároky pod D3D odpovídaly nárokům pod Glide (zhruba jako na 3DCenter.de), detailtext. atp....
-krom Q3A na MAX bude vše s bilineárním filtrováním (většina karet trilinear + multitexturing neumí, tak aby to bylo srovnatelné)
-SeriousSamSE nebude, je moc náročný a navíc je to hra s VELMI širokými možnostmi nastavení, takže by bylo obtížné určit takové, aby nezvýhodňovalo nějakou kartu...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Otestoval jsem mj. Kyro II a teď jsem se pustil do Rage Fury MAX.

Můžeme si udělat malou soutěž - kdo tipne scóre těhle dvou karet ve 3DMarku 2001 v testovací sestavě. Malá nápověda - liší se cca o 12% ;-)

Sice nic nevyhrajete, ale vítěz může mít alespoň dobrý pocit :D Můžete tipovat:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Nikdo nemá odvahu? :twisted:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

to sou soutěže, dej jako cenu některou z tvé sbirky a uvidíš ty tipovací orgie
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Kterou? Rage Fury MAXX, Voodoo 5 MAC, nebo radši G400 MAX?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..tak tresnem 1550.

edit: ..pre fury maxx.kyro +12% :lol:
Naposledy upravil(a) ps47 dne čtv dub 21, 2005 9:09 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
T613
Senior member
Příspěvky: 961
Registrován: čtv kvě 20, 2004 12:02 am

Příspěvek od T613 »

tak ja placnu do vzduchu ale taky zalezi jaky je to presne 3DM2001 (SE)? jaky build? ;-) to je celkem rozdil

Fury Maxx - 1700
Kyro II - 2000
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

no-X píše:Kterou? Rage Fury MAXX, Voodoo 5 MAC, nebo radši G400 MAX?
to nemusíš svý miláčky :D
Někou V4 stačí :D
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

T613 píše:tak ja placnu do vzduchu ale taky zalezi jaky je to presne 3DM2001 (SE)? jaky build? ;-) to je celkem rozdil
SE PRO 330

aneb žádný cheatování ze strany NV ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
T613
Senior member
Příspěvky: 961
Registrován: čtv kvě 20, 2004 12:02 am

Příspěvek od T613 »

no-X píše:SE PRO 330

aneb žádný cheatování ze strany NV ;-)
ja jsem vedel ze to reknes :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Hm, mě dalo kyro2 v 3Dmarku01 3331, ale byl to lepší mainboard a cpu byl trochu oc. Takže tady tipuju na Kyro tak 2800 až 3000 a na Furry Max tak 2200-2400. Mimochodem tím to Kyro porazilo Gf2MX, i když to má Nvidia podplacený a to Kyro jelo jen v SWtnl. Kvalita se nezapře.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Zatím se nikdo moc přesně netrefil. Ještě počkám, kdyby se chtěl někdo přidat, a zítra vás přestanu trápit. ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

RFMAXX - 1300
KYRO2 - 1450
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Moje výsledky:

Rage Fury MAXX: 2224
Kyro II 64MB: 2469

obávám se, že nevyhrává nikdo :P
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

3dmarky nemam v oku,moc ich totiz nehram :twisted:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Zamčeno