Stránka 10 z 10
Napsal: pon říj 26, 2009 10:55 pm
od Bob van Sikorski
no však to je taky všechno důsledek monopolního chování microsoftu, který prostě directX a různá win api drží pod pokličkou. NEELIE KROES NA NĚJ!!!!!

Napsal: pát led 08, 2010 1:48 am
od ps47
aby som nezabudol,
dalsi navod ako to rozbehnut..
mimochodom,ak dobre citam tak posledny physx driver mi znefunkcni moju ppu1 pretoze primarnu mam ati,tak este raz vdaka,nvidia

Napsal: čtv dub 29, 2010 7:30 pm
od ps47
http://www.extrahardware.cz/majitele-ra ... pro-opencl
vyzera to tak ze physx predsa len neskonci na smetisku dejin,co ja osobne velmi vitam,physx sa mi vzdy pacil (preto som bol taky extra nastvaty ked ho nvidia svojim pristupom takmer pochovala),a aj ked zatial este neviem(e) ci nvidia standard otvori uplne alebo len ciastocne,je to v kazdom propade krok dobrym smerom..

Napsal: čtv dub 29, 2010 7:45 pm
od chosen
vážně ? no já myslím, že nvidia ani na výběr neměla než aby to takhle udělala:
http://www.ddworld.cz/herni-sekce/aktua ... acina.html
1. Half-Life 2 --> nejlepší fyzikální model co jsem kdy viděl , CPU + stará hra
2. koukni na hry založené na Havoc enginu --> taky CPU
3. a proti tomu nvidia a physx --> když se koukneš na video Batmana physx versus bez physx , tak to znamená budě je fyzika, nebo není žádná !, nevím proč by to v Batmanovi ten procesor nedal...
Napsal: čtv dub 29, 2010 8:04 pm
od ps47
no,ak chces poukazat na to ze nv az doteraz robila s physx umele obstrukcie,tak to nieje potrebne,kazdemu je to totiz jasne..
Napsal: čtv dub 29, 2010 8:48 pm
od chosen
to taky a taky chci poukázat na to, že physx zatím nenabídlo nic, co by nenabídla konkurenční technologie, která je bezproblému počítaná na CPU
Napsal: čtv dub 29, 2010 9:09 pm
od ps47
tak aktualizacia,povodna sprava bola mylne interpretovana a vsetko zostava po starom..

Napsal: sob kvě 01, 2010 1:21 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Tak pokud výkon Radeonů v OpenCL zůstane tak patetickej jak je teď ala...
Aka HD4870 konkurencí 8600GT a 5870 je sice x krát lepší, ale furt to stojí za prd, tak NV může ůstat klidná, dokonce by pak mohli tvrdit že to přepsali pro univerzální rozhraní a jejich karty furt vítězí. Nicméně by to bylo riskantní, OpenCL může běžet na všem když to driver umí. Může běžet na CPU x threadově, může běžet i na raid řadičích, klidně čipu X-fi zvukovky, atd. Ono by se taky mohlo ukázat že celý GPU physx je naprosto nepotřebný.
GPU physx by bylo dobrý kdyby nezpomalovalo práci toho GPU při redneringu, ale to se neděje. A Metro je dobrym příkladem jak se to dá udělat přes CPU tak že to jede rychlejc než přes GPU nvidie. (pokud jich nemáte více aby jedno jelo čistě fyziku)
Napsal: pon srp 02, 2010 12:21 am
od Kayman
tak ma napadlo, ako je vlastne podpora tych starych physx pci kariet? kebyze si taku zozeniem tak normalne bude fungovat, hej? :)
Napsal: pon srp 02, 2010 12:33 am
od DOC_ZENITH/XAN
Nevim jak je to dlouho, ňákej ten měsíc, ale podpora PPU ze strany NV již skončila, v budoucnu jen s geforce. Bohužel.
Napsal: pon srp 02, 2010 7:47 am
od Kayman
oh, mrchy su to..
dik ;)
Napsal: pon srp 02, 2010 10:52 am
od ps47
musis pouzit starsi ovladac (napr posledny od ageiy),potom ti karta pojde bez problemov..physx hry samozrejme pojdu iba tie ktore nepotrebuju najnovsi ovladac.
Napsal: čtv srp 26, 2010 4:05 am
od ps47
http://timeslip.users.sourceforge.net/index.html
http://realworldtech.com/page.cfm?Artic ... 142143&p=1
Timeslip sa mrkol na cpu physx,a ked on potvrdzuje ze implementaciou sse by to mohlo bezat dvakrat lepsie,mam tendenciu tomu verit.
nvidiaaa,bud physx uvolni alebo definitivne pochovaj,toto schvalne udrzovanie v umelej kome ma uz zacina pekne stvat..

Napsal: ned kvě 15, 2011 5:13 am
od ps47
..aby sa mi to nestratilo,posledny funkcny ovladac od nvidie pre ppu1 je
PhysX_8.04.25_SystemSoftware.exe,novsie verzie ppu1 znefunkcnia (aj ked sa na prvy pohlad tvaria ze je vsetko ok).ovladac funguje aj pod win7 64bit.
edit: plus
win7/vista fix pre cellfactor..
edit2:
http://physxinfo.com/forum/index.php?topic=120.0