Stránka 10 z 10
Napsal: úte úno 05, 2008 12:35 am
od no-X
Napsal: úte úno 05, 2008 8:41 am
od wizzy
No ona to byla pro chudinku spíš rána z milosti, ne?
Napsal: úte úno 05, 2008 10:20 am
od Kayman
zase, ja to neberiem prilis tragicky. aspon je takto vacsia sanca, ze konecne vyjde ut3 aj pre linux :)
Napsal: úte úno 05, 2008 11:08 am
od ps47
shit.no nic,budem musiet tu kartu rychlo kupit kym uplne zmizne z obchodov..
Napsal: úte úno 05, 2008 4:54 pm
od chosen
no jo u nás je cena od 3000 Kč pro info
Napsal: úte úno 05, 2008 7:26 pm
od scot666
Na oc foru ji jeden typek prodava, zatim nejvyssi nabidka je litr.
Napsal: ned kvě 30, 2010 6:51 pm
od no-X
After we published a [GTX260 ]review – without any support from them, N.B. – they complained that we didn’t talk about CUDA or PhysX. I replied saying that we weren’t going to talk about these subjects because we thought they were not relevant to the average user, and we usually don’t re-write reviews. I think this is funny, we have to make a lot of effort to get samples because NVIDIA doesn’t help us and then when we publish the review they complain?
So apparently NVIDIA’s philosophy is “is you don’t say what we want you to say, we won’t support you anymore”. It is amazing how some manufacturers try to control what the media publish about them and try to brainwash journalists.
http://www.hardwaresecrets.com/blog/NVI ... ecrets/174
Napsal: úte čer 07, 2011 12:23 pm
od no-X
Napsal: čtv bře 22, 2012 10:29 pm
od ps47
pct píše:Další featurou je FPS limiter. Zde si můžete nastavit požadované fps dle libosti. Pokud například víte, že vámi oblíbená hra běží na 100+ fps, stačí snížit na 60 fps a tím razantně klesne spotřeba, zahřívání karty a také hlučnost chladiče. Však vy si už využití pro tuto novinku najdete.
yaaay. v nieco taketo som dufal roky.. snad si aj ati vezme priklad

Napsal: čtv bře 22, 2012 10:47 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Něco takového tu mělo být roky, ale jedna věc je popis a druhá věc je praxe, co když to bude dělat input lag nebo tak. To samé ten adaptivní Vsync, atd.
Musim to otestovat, karty mám ale... čas a zraví ne, snad zejtra.
Napsal: čtv bře 22, 2012 10:53 pm
od ps47
kaslat na input lag, podstatne je ze starina ktora bola nehratelna pretoze ficala 500+ FPS pojde jednym klikom prehodit na pohodovych 60.. teda nieze by ma to nejak muselo trapit, minuly mesiac som zaplatil skolne, a vyzera to tak ze moja penazenka sa z toho bude spamatavat tak zhruba do leta (a to som chcel kupit bycikel, nejake saty, a uz by sa konecne patrilo aj novy komp.. nic, bez bycikla prezijem, nosit budem stare handry, a peniaze na komp z vysockujem v lete na narodeniny)..
life is shit.
Napsal: čtv bře 22, 2012 10:58 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Jak kašlat na input lag? Pokud na něj chcdš kašlat mohl jsi si zapnout Vsync a mít 60fps už teď ale s input lagem.
Každej to vnímá jinak já ho nemůžu vůbec vystát, je to jako kdyby jsi mi trhal vlasy.
Napsal: čtv bře 22, 2012 11:13 pm
od ps47
vsync nefunguje vzdy. nic, s trochou stastia otestujes a das vediet.
edit: nieco co som nasiel na ftp matroxu, moze sa to niekedy zist.
ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/utils/tech_sup
ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/archive/turbogl/
Napsal: sob bře 24, 2012 4:09 am
od DOC_ZENITH/XAN
OK, takže frame limiter funguje, ale jen v D3D, ne OGL. A funguje perfektně, když si nastavíš menší číslo než máš Vsync, tak můžeš hrát i s vsync a nemáš inputlag.
Napsal: sob bře 24, 2012 11:35 am
od no-X
Jaký smysl má používat v-sync, pokud je framerate konstantně nižší než obnovovací frekvence monitoru?

Napsal: sob bře 24, 2012 2:53 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Protože tearing se projevuje i když je frameratemmenší než refresh rate. (ano ten jejich novej adaptive Vsync toto neřeší), a když si tam, dáš lock na 58 fps + vsync (když má monitor více HZ můžeš výš) a zároveň vsync, tak nemáš tearing, je to takové krásně smooth a zároveň nemáš inputlag, ideální stav.
Re: Diskuze: nVidia vs. 3Dfx, ATi, PowerVR, Rendition...
Napsal: pát led 25, 2013 10:52 pm
od ps47
Re: Diskuze: nVidia vs. 3Dfx, ATi, PowerVR, Rendition...
Napsal: pon srp 25, 2014 9:46 pm
od havli
To me tak napadlo...
3dfx melo patentovany multitexturing, ktery jim pak nvidia vesmes ukradla a pouzivala na svych kartach od TNT vyse. Byly kolem toho pak soudy a tahanice, to je jasna vec. Ale jak tohle poresili ostatni vyrobci grafik? ATi, Matrox i S3 prece taky pouzivali na svych kartach multitexturing... Meli ho licencovany od 3dfx nebo taky ukradeny?