Diskuze: nVidia vs. 3Dfx, ATi, PowerVR, Rendition...
- wizzy
- Quiz master
- Příspěvky: 1729
- Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
No ona to byla pro chudinku spíš rána z milosti, ne?
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Na oc foru ji jeden typek prodava, zatim nejvyssi nabidka je litr.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
http://www.hardwaresecrets.com/blog/NVI ... ecrets/174After we published a [GTX260 ]review – without any support from them, N.B. – they complained that we didn’t talk about CUDA or PhysX. I replied saying that we weren’t going to talk about these subjects because we thought they were not relevant to the average user, and we usually don’t re-write reviews. I think this is funny, we have to make a lot of effort to get samples because NVIDIA doesn’t help us and then when we publish the review they complain?
So apparently NVIDIA’s philosophy is “is you don’t say what we want you to say, we won’t support you anymore”. It is amazing how some manufacturers try to control what the media publish about them and try to brainwash journalists.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Microsoft má už 11 let předkupní právo na Nvidii
http://www.diit.cz/clanek/microsoft-ma- ... dii/38327/
http://www.diit.cz/clanek/microsoft-ma- ... dii/38327/
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
yaaay. v nieco taketo som dufal roky.. snad si aj ati vezme prikladpct píše:Další featurou je FPS limiter. Zde si můžete nastavit požadované fps dle libosti. Pokud například víte, že vámi oblíbená hra běží na 100+ fps, stačí snížit na 60 fps a tím razantně klesne spotřeba, zahřívání karty a také hlučnost chladiče. Však vy si už využití pro tuto novinku najdete.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
kaslat na input lag, podstatne je ze starina ktora bola nehratelna pretoze ficala 500+ FPS pojde jednym klikom prehodit na pohodovych 60.. teda nieze by ma to nejak muselo trapit, minuly mesiac som zaplatil skolne, a vyzera to tak ze moja penazenka sa z toho bude spamatavat tak zhruba do leta (a to som chcel kupit bycikel, nejake saty, a uz by sa konecne patrilo aj novy komp.. nic, bez bycikla prezijem, nosit budem stare handry, a peniaze na komp z vysockujem v lete na narodeniny)..
life is shit.
life is shit.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
vsync nefunguje vzdy. nic, s trochou stastia otestujes a das vediet.
edit: nieco co som nasiel na ftp matroxu, moze sa to niekedy zist.
ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/utils/tech_sup
ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/archive/turbogl/
edit: nieco co som nasiel na ftp matroxu, moze sa to niekedy zist.
ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/utils/tech_sup
ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/archive/turbogl/
Naposledy upravil(a) ps47 dne pát kvě 18, 2012 10:15 am, celkem upraveno 1 x.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Protože tearing se projevuje i když je frameratemmenší než refresh rate. (ano ten jejich novej adaptive Vsync toto neřeší), a když si tam, dáš lock na 58 fps + vsync (když má monitor více HZ můžeš výš) a zároveň vsync, tak nemáš tearing, je to takové krásně smooth a zároveň nemáš inputlag, ideální stav.
-
- Příspěvky: 1277
- Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diskuze: nVidia vs. 3Dfx, ATi, PowerVR, Rendition...
To me tak napadlo...
3dfx melo patentovany multitexturing, ktery jim pak nvidia vesmes ukradla a pouzivala na svych kartach od TNT vyse. Byly kolem toho pak soudy a tahanice, to je jasna vec. Ale jak tohle poresili ostatni vyrobci grafik? ATi, Matrox i S3 prece taky pouzivali na svych kartach multitexturing... Meli ho licencovany od 3dfx nebo taky ukradeny?
3dfx melo patentovany multitexturing, ktery jim pak nvidia vesmes ukradla a pouzivala na svych kartach od TNT vyse. Byly kolem toho pak soudy a tahanice, to je jasna vec. Ale jak tohle poresili ostatni vyrobci grafik? ATi, Matrox i S3 prece taky pouzivali na svych kartach multitexturing... Meli ho licencovany od 3dfx nebo taky ukradeny?