A co oranžové, ty ti doufám nevadív kazdom pripade,na dualne karty mam svoj nazor,nech su cervene alebo zelene.. Twisted Evil
Největší shit od nVidie?
-
Taskr
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
- wizzy
- Quiz master
- Příspěvky: 1729
- Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
To věřím, že ne, když jedna z nich u něj doma je dokonce dual-duální.... (čili kvadrální?
)
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Kdyby to dnešní SLI / CF fungovalo jako tamto tehdy.... klidně bych ty duální karty nesrážel, ale zatím jejich použitelnost není růžová. Tudiž GTX260 216sp nebo 4870.... Nvidie momentálně vede v souboji těchto dvou. Tím myslím co se výkonu týče a v posedních měsících u nás v CZC i prodeje, nicméně ATI má mnohem menší výrobní náklady, takže na těch kartách maržuje což je pro tuto společnost dosti kritické. (Tfuj dodnes nemohu vystát to sjednocení s AMD.)
Já jsem teď prodal svou G92.... a momentálně jedu na starý 6800U oc 512mb a zlistil jsem, že mi to k životu stačí. Crysis na medium jen 800x600 ale co.... stejně to nkdo nehraje, na PC už slušný hry dá se říci nevycházej, čili......
Teď shánim R600, jen tak ze srandy, chci to mít v ruce, už po žádnym ultra výkonu nelezu a já mam rád třeba starší ale high-end čipy, ta G92 už mi lezla krkem, hnusnej mainstream, toho jsou všude tuny.
Já jsem teď prodal svou G92.... a momentálně jedu na starý 6800U oc 512mb a zlistil jsem, že mi to k životu stačí. Crysis na medium jen 800x600 ale co.... stejně to nkdo nehraje, na PC už slušný hry dá se říci nevycházej, čili......
Teď shánim R600, jen tak ze srandy, chci to mít v ruce, už po žádnym ultra výkonu nelezu a já mam rád třeba starší ale high-end čipy, ta G92 už mi lezla krkem, hnusnej mainstream, toho jsou všude tuny.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
na pct je preview gtx295,a teda musim povedat ze som pomerne sklamany,ocakaval som trochu viac (sice to prej este nieje finalne slovo,ale aj tak)..stale sa mi viac pozdava single gtx280,ktora je ozaj slusnym kuskom hardwaru,nech si vravi kto chce co chce.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem v rychlosti pár testů prolítl a připadá mi, že GTX295 výrazněji překonává HD4870X2 pouze ve dvou případech: Tam, kde dobře nefunguje CrossFire (tzn. kde má X2 výkon podobný, jako single RV770), a pak tam, kde se framerate pohybuje kolem 100 a více FPS. Pokud ATi dořeší v driverech první bod, bude muset být cena a dostupnost GTX295 alespoň na takové úrovni, jakou nabízí HD4870X2, jinak se moc nechytí...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
Lukfi
- Certifikovaný fanATik
- Příspěvky: 889
- Registrován: ned pro 16, 2007 8:38 pm
- Bydliště: ne
- Kontaktovat uživatele:
Cena má být stejná (jak to bude v reálu a jak to bude s dostupností, to zatím těžko soudit). Pokud bude k sehnání, tak za stejnou cenu bych bral GTX 295 - ovladače jsou přeci jenom kvalitnější a fungují ve více hrách, spotřeba je u obou gigantická, ale u GeForce nižší. Některé uživatele by také mohla přitáhnout podpora PhysX - nechci se pouštět do diskuzí, do jaké míry je to přínosné, ale poslední dobou se okolo toho dělá hodně humbuku a z toho nezainteresovaný musí mít dojem, že PhysX je pro nové hry nutnost...
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Mluvím o stránce výkonnostní. Konzole nemají na to, aby bylo možné dále zlepšovat vizuální stránku při akceptovatelném výkonu, ale nové grafické čipy pro desktopy ano. Vizuální "wow" efekt dělá výbornou reklamu a v okamžiku, kdy pro jeho realizaci dá PC více prostoru, než konzole, se právě vývoj pro konzoli stane druhořadým. Vidím to na 12-18 měsíců.
Jo a jinak jedna OT informace pro tebe: k poslednímu lednu končíme, zůstane jen obchod... docela pěkný vánoční dárek od vedení
Jo a jinak jedna OT informace pro tebe: k poslednímu lednu končíme, zůstane jen obchod... docela pěkný vánoční dárek od vedení
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
no-X> Ja jsem Te pochopil, ale prave nevim, o co se opiras. FFXIII ani KZ2 jeste ani nejsou venku. Ja si myslim, ze pro PS3 (Xko neznam, jde mimo me) stale nikdo neumi ani poradne psat. Sel prece i rumor, ze PS4 bude na stejnem hw jen v nasobcich, uz jen proto, aby se neztratily vsechny ziskane dovednosti a zrychlila a zlevnila implementace.
edit: Vyvoj pro konzole se nestane nikdy druhoradym, uz pro jejich market share. Ovsem dokazu si predstavit situaci, kdy bude brzdit rozvoj trhu PC her.
Proc, a kdy se k tomu rozhodli?? Vam to rekli az ted?
edit: Vyvoj pro konzole se nestane nikdy druhoradym, uz pro jejich market share. Ovsem dokazu si predstavit situaci, kdy bude brzdit rozvoj trhu PC her.
Proc, a kdy se k tomu rozhodli?? Vam to rekli az ted?
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Když se ohlédnu do doby před příchodem současné generace konzolí, nebyly hry primárně vyvíjené pro konzole tak známé - většina trháků byla pro PC.
Jo, až teď - zřejmě čekali, že bychom jim s tím sekli dřív, než by se jim to hodilo. Ale došlo nám, že se na to chystali už docela dlouho... důvod je slabá sezóna. Ale to je docela jasný - nechali si odejít dva nejlepší obchodníky, namísto vlastních produktů začali protěžovat NTB DELL a MSI a co to imho dorazilo je fakt, že jsme v nabídce neměli žádné modely v cenovém rozpětí 10-15k, které se nejvíc prodávají (loni jsme měli asi tři), což je dohromady dost průšvih. Jenže pan majitel vidí, že v záporných čísel je výroba a už se neobtěžuje hledat důvody.
Jo, až teď - zřejmě čekali, že bychom jim s tím sekli dřív, než by se jim to hodilo. Ale došlo nám, že se na to chystali už docela dlouho... důvod je slabá sezóna. Ale to je docela jasný - nechali si odejít dva nejlepší obchodníky, namísto vlastních produktů začali protěžovat NTB DELL a MSI a co to imho dorazilo je fakt, že jsme v nabídce neměli žádné modely v cenovém rozpětí 10-15k, které se nejvíc prodávají (loni jsme měli asi tři), což je dohromady dost průšvih. Jenže pan majitel vidí, že v záporných čísel je výroba a už se neobtěžuje hledat důvody.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Sesta generace nebyla konsolidovana. Vyvijelo se jednim dechem pro PS2 a PC (obcas se portovalo tam a zpet), a obcas se delal port pro Xko, beztak slo jen o upravu ovladani. Presto Sony s PS2 dosahla ohromujicich cisel temer v kazde kategorii. Sedma generace je o krok dal a umoznuje vyvijet tak, ze vysledek pustis vsude. Tohle si zadny distributor nechce nechat ujit. Nemuzes pomerovat podle situace konzoli (ani driv, ani ted) v CR, ktera v tomto drzi vcelku unikatni status a muze proto pusobit zkreslujicim dojmem.
Vis, tohle uz je skoro jako prokleti; a na konec roku...Jake mate kdo plany?
Vis, tohle uz je skoro jako prokleti; a na konec roku...Jake mate kdo plany?
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
No takhle. Mě jde hlavně o to, že hry jsou dnes primárně pro konzole a pak možná port pro PC, co možná nejvíc odfláknutej, v controls setup obrázek x-box ovladače. to co jede v PS3 na G70 nejede stejně dobře na GTX280 na PC (GTA 4) a hry na PC dostávaj tvrdé rány. Průsery jako Crysis kterej prodělal a ne vydělal protože to každej ukradne, kvůli 6h gameplay kdo by to upřímě koupil, takže primary PC games, těm odzvonilo pokud nechtěj krach a peníze jsou na prvním místě. tohle možná ani nevyřeší ten číňan co se jednoho dne probral z noční můry a zařval Big Bang a všichni museli jít dělat drivery, i uklizečky.....
PC dnes již upadá do stavu kdy se na něm hrajou jen strategie a MMORPG. a další generace konzolí se vsadim, přebere již tohle. (již dnes speciální set KB + mouse pro PS3 aby se dobře hrál Unreal Tournament).
Proč jsem se zbavil mí gigová G92? Jednak dokod z ní šlo vytřískat aspoň polovinu původních peněz a druhak zvádala vše, ale neni co hrát. Takže teď shánim R600 ale jen ze srandy, protože to je R600 a chci si pohrát s tímto famózním čipem, udělat voltmod, trhnout rekord ve spotřebě a bencharkuji ze zvědavosti, už neni co hrát. Než mi přijde tak tam mam zpátky 6800 Ultru OC 512mb a s hrůzou jsem zjistil že mi stačí.
PC dnes již upadá do stavu kdy se na něm hrajou jen strategie a MMORPG. a další generace konzolí se vsadim, přebere již tohle. (již dnes speciální set KB + mouse pro PS3 aby se dobře hrál Unreal Tournament).
Proč jsem se zbavil mí gigová G92? Jednak dokod z ní šlo vytřískat aspoň polovinu původních peněz a druhak zvádala vše, ale neni co hrát. Takže teď shánim R600 ale jen ze srandy, protože to je R600 a chci si pohrát s tímto famózním čipem, udělat voltmod, trhnout rekord ve spotřebě a bencharkuji ze zvědavosti, už neni co hrát. Než mi přijde tak tam mam zpátky 6800 Ultru OC 512mb a s hrůzou jsem zjistil že mi stačí.
-
Taskr
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Víceméně se vším co napsal Xan souhlasím. Zdá se mi, že se žádné dobré hry již nedělají. Poslední dobré přišli v roce 2004 (Half-life2 a DOOM3). Zrovna nedávno jsem si říkal, že bych si postavil nový PC, nějaký na kterém by mi běhaly dobře nejnovější hry, ale když jsem tak přemýšlel jaký, tak mě žádný nenapadli. Vlastně jsem naprosto spokojenej se svým 6 let starým Rambus systémem, na kterým mi perfektně běhají starší hry (který ještě na rozdíl od nových za něco stály) a i dost nových mi na tom pěkně běhá, jenomže vždy mi to po pár minutách přestane bavit (COD5, Fallout3). Teď někdy mám mít Red Alerta 3 tak jsem zvědavej, jak dlouho mi to bude bavit.
A co se týče počítačů, tak to vidím stejně jako Xan. Kdyby jsem teď mohl vyměnit ten svůj PC za některý průměrný Core2Duo (které bude 3x výkonější než moje), tak to stejně nevyměním, protože větší užitek a zábavu mám z toho svýho, než bych měl z toho novýho tuctovýho, na kterým bych stejně dělal koneckonců to samí, jako teď (tj. občas bych si zahrál starší hru jako FinalDoom a pod.)
U mě je to daný tím, že větší radost mi dělá PC jako takový, než hraní her. Proto mám větší slabost na nějakej vzácnější starší hardware, než o novější xx% výkonější.
A co se týče počítačů, tak to vidím stejně jako Xan. Kdyby jsem teď mohl vyměnit ten svůj PC za některý průměrný Core2Duo (které bude 3x výkonější než moje), tak to stejně nevyměním, protože větší užitek a zábavu mám z toho svýho, než bych měl z toho novýho tuctovýho, na kterým bych stejně dělal koneckonců to samí, jako teď (tj. občas bych si zahrál starší hru jako FinalDoom a pod.)
U mě je to daný tím, že větší radost mi dělá PC jako takový, než hraní her. Proto mám větší slabost na nějakej vzácnější starší hardware, než o novější xx% výkonější.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Na ten RA3 som sa tesil jak decko na hrkalku, ale mna to maximalne sklamalo - proste EA(LA) nie je stary dobry Westwood, a tak to aj dopadlo.
Celkovo co malo vyjst dobre tento rok stoji za backoru. Akosi u vyvojarov upada zmysel pre "dokonalost", ktori tlaceny deadlinami vypustaju take s*ity ako GTA4, po instalacii ktoreho mozte ist rovno na psychiatriu. Mam taky pocit, ze cim naslapanejsia grafika je v hre, tym za vacsie ho*no vysledna hra stoji, najma hry z posledneho obdobia (Crysis,...). Kupil som si za 1.17USD Half-Life 1, a mastim o dusu. Preco? Ma to v sebe akusi iskru, ma to pribeh a myslienku, aj ked je to zabugovane a "graficky nepritazlive" (pre niekoho). Okrem toho davam po internete Red Alert - A Path Beyond, ktora bezi na 6-7 rokov starom W3D.
Alebo prestanem hravat, naucim sa poriadne kodit a zarobim tazke prachy
Celkovo co malo vyjst dobre tento rok stoji za backoru. Akosi u vyvojarov upada zmysel pre "dokonalost", ktori tlaceny deadlinami vypustaju take s*ity ako GTA4, po instalacii ktoreho mozte ist rovno na psychiatriu. Mam taky pocit, ze cim naslapanejsia grafika je v hre, tym za vacsie ho*no vysledna hra stoji, najma hry z posledneho obdobia (Crysis,...). Kupil som si za 1.17USD Half-Life 1, a mastim o dusu. Preco? Ma to v sebe akusi iskru, ma to pribeh a myslienku, aj ked je to zabugovane a "graficky nepritazlive" (pre niekoho). Okrem toho davam po internete Red Alert - A Path Beyond, ktora bezi na 6-7 rokov starom W3D.
Alebo prestanem hravat, naucim sa poriadne kodit a zarobim tazke prachy
