AGEIA PhysX: akcelerátor fyziky
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
Processors: Intel Core 2 Extreme QX9650 Quad-Core 3.0GHz
Motherboard: ASUS Maximus Extreme (X38-Based)
Memory: OCZ 2GB Titanium DDR3-1600 (@ DDR3-1333, 7-7-7-20, 1.9v)
Video: ASUS EN9800GTX 512MB
Sound: Onboard HD Audio
Storage: Seagate 7200.11 500GB
Power Supply: Corsair HX620W
Chassis: Antec P182 Mid-Tower
Etcetera: Windows Vista Ultimate 64-Bit
Cooling: Corsair Nautilus 500
http://techgage.com/article/nvidias_phy ... s_report/1
Motherboard: ASUS Maximus Extreme (X38-Based)
Memory: OCZ 2GB Titanium DDR3-1600 (@ DDR3-1333, 7-7-7-20, 1.9v)
Video: ASUS EN9800GTX 512MB
Sound: Onboard HD Audio
Storage: Seagate 7200.11 500GB
Power Supply: Corsair HX620W
Chassis: Antec P182 Mid-Tower
Etcetera: Windows Vista Ultimate 64-Bit
Cooling: Corsair Nautilus 500
http://techgage.com/article/nvidias_phy ... s_report/1
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Physix na G92 jsem už zkoušel před pár dny v UT3. A nevim nevim, nemluvim o výkonu, ten byl solidní, ale neviděl jsem nic, co by hravě nezvládlo bez větších potíží jednojádrové CPU. Navíc to občas buguje, občas prorazim zeď a pár kamenů zůstane vyset ve vzduchu + kameny nekolidujou o sebe ale prolínaj se - vypadá to na zemi jak artefakty když jsou jich tam tuny. Taky se mi zasekly velký šutry z tornáda o krov jedný střechy, ale fyzika neni vůbec reálná, čili je tu furt tahalo do toho tornáda ačkoliv bylo pryč a lisovaly se tam o ten barák, až jsem je raketometem popohnal do boku a pak jakmile měly volno tak vypálily směrem k tornádu rychlostí světla.
Co se FPS týče, tak jsaem hrál v 1600x1200 bez physx efektů tak 70fps, s ním tak 50. Ale bylo to takový jiný, ne jako když vám klesaj fps, ale spíš jakoby určitý FPS ta grafika schválně vynechala, naproto pravidelně, takže propady byly skoro furt stejné, v náročnejších lokacích to nebyla o nic větší trhanice.
Jinak ale znova se musim vrátit k tomu jak je to zbytečný. Ty levely s physx jsou jak jiná hra, pozměnili zažité vlastnosti některých zbraní aby z toho udělali víc tech demo, navíc ty fyzika je prostě nereálná, a neni reálné ani žádné to tech demo, hlavně to jak jsou tam ty kuličky, jezděj strašně pomalu, vůbec ne reálně, jako by byly v želatině a ne ve vzduchu, atd.
Dále pak musim podtrhnout fakt toho, že je to naprosto schválně udělaný, aby to CPU nezvládalo. Rozuměj vědomně špatně napsanej kód. UT3 běhá plynule i na jednojádrovejch CPU s physix na dvoujádrejch trhanice a přitom to co jsem viděl nebylo nic extra náročnýho, Halflife 2 se hejbal 3x líp a to co předváděl bylo reálnější.
Co se FPS týče, tak jsaem hrál v 1600x1200 bez physx efektů tak 70fps, s ním tak 50. Ale bylo to takový jiný, ne jako když vám klesaj fps, ale spíš jakoby určitý FPS ta grafika schválně vynechala, naproto pravidelně, takže propady byly skoro furt stejné, v náročnejších lokacích to nebyla o nic větší trhanice.
Jinak ale znova se musim vrátit k tomu jak je to zbytečný. Ty levely s physx jsou jak jiná hra, pozměnili zažité vlastnosti některých zbraní aby z toho udělali víc tech demo, navíc ty fyzika je prostě nereálná, a neni reálné ani žádné to tech demo, hlavně to jak jsou tam ty kuličky, jezděj strašně pomalu, vůbec ne reálně, jako by byly v želatině a ne ve vzduchu, atd.
Dále pak musim podtrhnout fakt toho, že je to naprosto schválně udělaný, aby to CPU nezvládalo. Rozuměj vědomně špatně napsanej kód. UT3 běhá plynule i na jednojádrovejch CPU s physix na dvoujádrejch trhanice a přitom to co jsem viděl nebylo nic extra náročnýho, Halflife 2 se hejbal 3x líp a to co předváděl bylo reálnější.
XAN> Vsak jsi taky prave vyjmenoval naprostou spicku v oboru, Source+Havoc. To je neco jako s Chuckem, neco, cemu se ostatni snazi priblizit co nejvic.
Jinak mam na fyziku uplne stejny nazor, vsak proto me cela Ageia nechala chladnym, i kdyz jinak bych asi stejne jako ps47 davno nahanel na eBay karty. Opakovane jsme videli, ze dobra fyzika se da zvladat na CPU a pro pridavnou kartu neni duvod.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..kladne body pre nv:

toto je vazne sikovne riesenie (ktore s finalnou a definitivnou platnostou posiela tie moje dva ppu zazraky na smetisko dejin),nech si hovori kto chce co chce-znamena to physx za par babek pre uplne kazdeho,aj pre tych co maju ako primarnu kartu nieco od ati..nv ageiu vyuzila ozaj az do poslednej kvapky-fakt dobra praca.

toto je vazne sikovne riesenie (ktore s finalnou a definitivnou platnostou posiela tie moje dva ppu zazraky na smetisko dejin),nech si hovori kto chce co chce-znamena to physx za par babek pre uplne kazdeho,aj pre tych co maju ako primarnu kartu nieco od ati..nv ageiu vyuzila ozaj az do poslednej kvapky-fakt dobra praca.
mělo by to tak být protože jinak by to byla pro nvidiu velká ztráta, aspon prodá čipy jako 8600gt 8600gts a řekne majitelům atin že klidně můžou mít fyziku ve hrách
Naposledy upravil(a) chosen dne sob srp 09, 2008 9:44 am, celkem upraveno 1 x.
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
ok,asi som tam mal strelit zrejme aj pre atinakov.predpokladam ze je to len otazka novych ovladacov,pochybujem ze by si nv nechala nieco take preklznut pomedzi prsty..
edit: vyzera to tak ze to naozaj funguje aj na kombinacii ati primary (rendering)+geforce secondary (physx)..
edit: vyzera to tak ze to naozaj funguje aj na kombinacii ati primary (rendering)+geforce secondary (physx)..
Naposledy upravil(a) ps47 dne čtv srp 21, 2008 6:20 pm, celkem upraveno 1 x.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Stále v tom nevidím větší přínos, než u řešení od Agei, které se projevilo jen tam, kde Ageia zatlačila, nebo v několika technologických demech či levelech napsaných pro PhysX akceleraci.
Před pár dny mi psal jeden člověk nadšený z toho, jak v UT3 lighthouse běží tahle scéna s akcelerací na CPU na 3FPS, zatímco s použitím GF9600GT na 30FPS:
http://www.abload.de/img/physx-q6600ms4.jpg
http://www.abload.de/img/physx-9600gtypg.jpg
Myslíte si, že je důvod, aby scéna, kterou vidíte na screenshotu, běhala bez akcelerace fyziky na 3FPS? Já v tom teda vidím spíš kód brutálně deoptimalizovaný pro CPU. Stačí si vzpomenout, jaké fyzikální efekty běhaly neakcelerovaně a velmi slušně ve starších hrách jako Painkiller nebo HalfLife2.
Prostě další ojeb na zákazníka... Nebo se nVidia snaží znemožnit Intel dříve, než přijde s Larrabee...(?)
Před pár dny mi psal jeden člověk nadšený z toho, jak v UT3 lighthouse běží tahle scéna s akcelerací na CPU na 3FPS, zatímco s použitím GF9600GT na 30FPS:
http://www.abload.de/img/physx-q6600ms4.jpg
http://www.abload.de/img/physx-9600gtypg.jpg
Myslíte si, že je důvod, aby scéna, kterou vidíte na screenshotu, běhala bez akcelerace fyziky na 3FPS? Já v tom teda vidím spíš kód brutálně deoptimalizovaný pro CPU. Stačí si vzpomenout, jaké fyzikální efekty běhaly neakcelerovaně a velmi slušně ve starších hrách jako Painkiller nebo HalfLife2.
Prostě další ojeb na zákazníka... Nebo se nVidia snaží znemožnit Intel dříve, než přijde s Larrabee...(?)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
na pretaktovanie.sk sa zjavil step-by-step navod ako provozovat physx na sekundarnej gf karte s ati ako primary,tak ho sem napastujem pre pripad ze by to chcel niekto vyskusat-ja som v tomto pripade skrachoval na mojej neochote pridat si do svojho vozoveho parku nieco co ma (aspon) dva pci-e 16x sloty..
- treba XP (na Viste to NEFUNGUJE)
- standardne nainstalovat obidve karty
- primarnou nech je ATI
- treba rozsirit desktop o druhu plochu, zobrazovanou na nVidia karte
- nVidiu treba treba nastavit ako primarnu plochu
- potom sa da aktivovat PhysX
- potom mozete plochu vratit
- a uz by to malo fungovat.
podla testov to evidentne funguje..zda sa ze nv bude coskoro nechutne ryzovat na svojich mainstreamovych kartach.
edit: aha co som nasiel: http://www.xbitlabs.com/news/multimedia ... 61921.html
- treba XP (na Viste to NEFUNGUJE)
- standardne nainstalovat obidve karty
- primarnou nech je ATI
- treba rozsirit desktop o druhu plochu, zobrazovanou na nVidia karte
- nVidiu treba treba nastavit ako primarnu plochu
- potom sa da aktivovat PhysX
- potom mozete plochu vratit
- a uz by to malo fungovat.
podla testov to evidentne funguje..zda sa ze nv bude coskoro nechutne ryzovat na svojich mainstreamovych kartach.
edit: aha co som nasiel: http://www.xbitlabs.com/news/multimedia ... 61921.html
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..prihadzujem podrobny navod ako rozbehnut physx v pc s ati primary+nv secondary na win7-nech sa mi to niekde nestrati..
mimochodom,nutnost crackovat ovladace-kam do 3.14ce to svet speje
mimochodom,nutnost crackovat ovladace-kam do 3.14ce to svet speje
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Spěje to tam kam to prostě dospěje. Každej kdo si myslí že to Ňák dopadně a ňákej standard vyhraje je na omylu. Nebude tomu tak, nedopadne to niak, hraní na PC z velké části zanikne.
V budoucnosti, která neni tak daleká neni ani žádnej rendering na GPU, ten návrat k SW renderingu tak jak ho zamejšlí Epic je ta budoucnost. Respektive PC jako takový by měly zaniknout pomalu ale jistě je to už 10 let neprespektivní platforma z 80.tých let která se jen pořád nafukuje, přiživuje, ale je extrémě zastaralá, pomalá, atd.
Koukněme se na hry a jejich čím dál hůře optimalizované Enginy. Nemluvím o drtivé převaze konzolových portů. Vyjádření nejmenovaného vývojáře "namlátim to v Céčku a pak to hodim do compileru dle platformy na který to má jet a dále ať už si s tim poradí to koncový zařízení hrubou silou", takhle se to prostě nedělá.
Koukněte se na ty rádoby nejnáročnejší PC herní enginy Crysis, Stalker, atd.. FPS tam jde tvrdě dolu GPU i CPU jsou dnes strašný mostra přesto je vývoj čím dál víc pomalejší.
Teď to vyvedu v kontrast třeba s hrama Unchanrted 2 a nebo KillZone 2 pro PS3. To jak jsou udělaý, jakou nabízej grafiku a co je tam za hardware. Třeba takový Uncharted II, označovaný za "masterpiece" z vývojářského pohledu, ne za "crap" jako třeba Crysis. Jedna postava tam má 80 tisíc polygonů, v crysis je to zhruba 1/4. Ta G70 jen tak bokem, v Uncharted dělá jen FSAA 2x a HW rescaling rozlišení obrazu. Nic víc. Vše ostatní tam jede přes Cell, kterej ve své první verzi je prosnulej pomalou FPU jednotkou. Vše se tam obchází přes ALU a stejně to jde. Fyzika je tam CPU řízená a 1000x lepší nnž Ňáký Physx od Nvidie. A vše tomu dává korunu že celá ta konzole má 256mb ram, v pro hru volnejch něco přes 180 a všechno to v tom běží a jak to vypadá.... NV potřebuje 256mb Vram jen na to aby si člověk mohl na kartě zapnout physx.
Neni žádnej pochyb o tom, že čím dříve nadvláda mtrvé X86 platformy skončí, tím lépe pro všechny. Poslední dobou to ještě přiživujou patetické pokusy o ňáké CGPU, tahat věci na GPU. K tomu přece GPU neni ! To že vývojář neni schopen zaměstant CPU, nebo je CPU mizerné neznamená, že to GPU zachrání. GPU má bej optimalizováné pro real-time rendering a nic víc, cokoliv na víc tam akorát žere tranzistory a spomaluje to vývoj.. Ostatní má jít přes CPU nebo když je to opravdu hodně specifická a ultra náročná věc tak přes specializovanej čip. Ale jaká to dnes máme CPU. Patetickou Core I9 (ano počítám už s ní prtože stejně nic nového nepřinese, o dvě jádra mín a jinej výrobní proces, nic víc). CPU kterej hrubym, výkonem 4 roky starej Cell strčí do kapsy, a to už je hotová jeho druhá generace s exponencionálně silnější FPU jednotkou která zvládá SW cestou to co dnešní GPU HW cestou. Je to jen celý o tom, zěnit princip a ne se snažit dát další záplaty na tuhle dávno překonanou platformu co tu jen hnije. Jestli předpokládaj, že jim na to někdo bude dělat hry tak to nevidim růžově, kromě mass mltiplayerovek a strategií už jen porty, a i ty to budou mít těžký, když každá strana si tlačí svoje pofidérní technologie a radši krachnou než aby udělali krok zpět a přispůsobili se ňákýmu standardu.
Dobře vypadá akorát Teselace, ale ta bylo ok za dob Radeonů 8xxx když se to fakt hodilo, dnes když Cell to zvládne CPU cestou tak ehm. Teselace je jen umělé navýšení polygonů aby si je GPU dopočítalo a nešly přes cPU, je to jen obcházená slabých CPU, který by to nedávaly. CPU u kterejch mezi generacemi stoupá výkon v desítkách procent místo ve stovkách procent. Tahle kniha se uzavře, doufám že hodně brzy.
V budoucnosti, která neni tak daleká neni ani žádnej rendering na GPU, ten návrat k SW renderingu tak jak ho zamejšlí Epic je ta budoucnost. Respektive PC jako takový by měly zaniknout pomalu ale jistě je to už 10 let neprespektivní platforma z 80.tých let která se jen pořád nafukuje, přiživuje, ale je extrémě zastaralá, pomalá, atd.
Koukněme se na hry a jejich čím dál hůře optimalizované Enginy. Nemluvím o drtivé převaze konzolových portů. Vyjádření nejmenovaného vývojáře "namlátim to v Céčku a pak to hodim do compileru dle platformy na který to má jet a dále ať už si s tim poradí to koncový zařízení hrubou silou", takhle se to prostě nedělá.
Koukněte se na ty rádoby nejnáročnejší PC herní enginy Crysis, Stalker, atd.. FPS tam jde tvrdě dolu GPU i CPU jsou dnes strašný mostra přesto je vývoj čím dál víc pomalejší.
Teď to vyvedu v kontrast třeba s hrama Unchanrted 2 a nebo KillZone 2 pro PS3. To jak jsou udělaý, jakou nabízej grafiku a co je tam za hardware. Třeba takový Uncharted II, označovaný za "masterpiece" z vývojářského pohledu, ne za "crap" jako třeba Crysis. Jedna postava tam má 80 tisíc polygonů, v crysis je to zhruba 1/4. Ta G70 jen tak bokem, v Uncharted dělá jen FSAA 2x a HW rescaling rozlišení obrazu. Nic víc. Vše ostatní tam jede přes Cell, kterej ve své první verzi je prosnulej pomalou FPU jednotkou. Vše se tam obchází přes ALU a stejně to jde. Fyzika je tam CPU řízená a 1000x lepší nnž Ňáký Physx od Nvidie. A vše tomu dává korunu že celá ta konzole má 256mb ram, v pro hru volnejch něco přes 180 a všechno to v tom běží a jak to vypadá.... NV potřebuje 256mb Vram jen na to aby si člověk mohl na kartě zapnout physx.
Neni žádnej pochyb o tom, že čím dříve nadvláda mtrvé X86 platformy skončí, tím lépe pro všechny. Poslední dobou to ještě přiživujou patetické pokusy o ňáké CGPU, tahat věci na GPU. K tomu přece GPU neni ! To že vývojář neni schopen zaměstant CPU, nebo je CPU mizerné neznamená, že to GPU zachrání. GPU má bej optimalizováné pro real-time rendering a nic víc, cokoliv na víc tam akorát žere tranzistory a spomaluje to vývoj.. Ostatní má jít přes CPU nebo když je to opravdu hodně specifická a ultra náročná věc tak přes specializovanej čip. Ale jaká to dnes máme CPU. Patetickou Core I9 (ano počítám už s ní prtože stejně nic nového nepřinese, o dvě jádra mín a jinej výrobní proces, nic víc). CPU kterej hrubym, výkonem 4 roky starej Cell strčí do kapsy, a to už je hotová jeho druhá generace s exponencionálně silnější FPU jednotkou která zvládá SW cestou to co dnešní GPU HW cestou. Je to jen celý o tom, zěnit princip a ne se snažit dát další záplaty na tuhle dávno překonanou platformu co tu jen hnije. Jestli předpokládaj, že jim na to někdo bude dělat hry tak to nevidim růžově, kromě mass mltiplayerovek a strategií už jen porty, a i ty to budou mít těžký, když každá strana si tlačí svoje pofidérní technologie a radši krachnou než aby udělali krok zpět a přispůsobili se ňákýmu standardu.
Dobře vypadá akorát Teselace, ale ta bylo ok za dob Radeonů 8xxx když se to fakt hodilo, dnes když Cell to zvládne CPU cestou tak ehm. Teselace je jen umělé navýšení polygonů aby si je GPU dopočítalo a nešly přes cPU, je to jen obcházená slabých CPU, který by to nedávaly. CPU u kterejch mezi generacemi stoupá výkon v desítkách procent místo ve stovkách procent. Tahle kniha se uzavře, doufám že hodně brzy.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Hraní na PC nezanikne. PC potřebuje každý k tomu, aby mohl na net, posílat maily, pracovat, přehrávat všechna možná videa. Vše, co člověk potřebuje ke hraní je o 2000Kč dražší grafická karta... Konzole je mnohem dražší.
Dokud budou uživatelé, kteří si hry nechtějí/nemohou dovolit/nebudou kupovat, tak konzole nemají šanci PC nahradit.
Je dost lidí, kteří argumentují tím, že spoustu věcí, které děláme na PC, můžemě dělat i na konzolích. Ano. A v okamžiku, kdy konzole budou v takové konfiguraci, kdy budou schopné plnohodnotně nahradit PC, se vlastně už počítačem stanou. Už dnes jsou k tomu víc než na půl cesty; grafické čipy PS jsou upravené desktopové nVidie, ve Vii je čip od ATi, který také nemá k desktopu daleko. Alternativní hardware mizí, Intel se protlačil u Applu - je jen otázka času, kdy se i v konzolích začnou používat desktop procesory.
Konzole jsou v dnešní době skoro už jen zmenšeným špatně upgradovatelným PC.
SW rendering se neprotlačí. Dokud budeš chtít mít filtrované textury, bude tady texturovací jednotka a i když se do 3D vývoje dostanou pozitiva raytracingu, bude stále třeba 3D čipy s texturovacími jednotkami. Je třeba si uvědomovat, že co zvládne téměř 15 let stará texturovací jednotka Voodoo 1 v jednom taktu, na to potřebujou jádra CPU desítky až stovky taktů. Vzhledem k tomu, že každé jádro Nehalemu má asi 400x víc tranzistorů, než ta texturovací jednotka, se to ještě pěkných pár let nevyplatí... mimo to krom Int8 bilineární filtrace se ve hrách používají daleko náročnější (FP16, trilineání, anizotropní...).
Krom toho na změny není doba, jsou příliš riskantní a nikdo dnes nepodstoupí zavádění jakýchkoli riskantních novot...
Dokud budou uživatelé, kteří si hry nechtějí/nemohou dovolit/nebudou kupovat, tak konzole nemají šanci PC nahradit.
Je dost lidí, kteří argumentují tím, že spoustu věcí, které děláme na PC, můžemě dělat i na konzolích. Ano. A v okamžiku, kdy konzole budou v takové konfiguraci, kdy budou schopné plnohodnotně nahradit PC, se vlastně už počítačem stanou. Už dnes jsou k tomu víc než na půl cesty; grafické čipy PS jsou upravené desktopové nVidie, ve Vii je čip od ATi, který také nemá k desktopu daleko. Alternativní hardware mizí, Intel se protlačil u Applu - je jen otázka času, kdy se i v konzolích začnou používat desktop procesory.
Konzole jsou v dnešní době skoro už jen zmenšeným špatně upgradovatelným PC.
SW rendering se neprotlačí. Dokud budeš chtít mít filtrované textury, bude tady texturovací jednotka a i když se do 3D vývoje dostanou pozitiva raytracingu, bude stále třeba 3D čipy s texturovacími jednotkami. Je třeba si uvědomovat, že co zvládne téměř 15 let stará texturovací jednotka Voodoo 1 v jednom taktu, na to potřebujou jádra CPU desítky až stovky taktů. Vzhledem k tomu, že každé jádro Nehalemu má asi 400x víc tranzistorů, než ta texturovací jednotka, se to ještě pěkných pár let nevyplatí... mimo to krom Int8 bilineární filtrace se ve hrách používají daleko náročnější (FP16, trilineání, anizotropní...).
Krom toho na změny není doba, jsou příliš riskantní a nikdo dnes nepodstoupí zavádění jakýchkoli riskantních novot...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
scot666
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem teda fanda konzoloveho hrani, ale myslim si, ze herni PC nezanikne. Zatim jsou porad typy her, ve kterych nema konkurenci.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
suhlasim,hyper-mega-utra-suppa-peckove AAAAAAAAA tituly sa mozno presunu na konzoly,ale hranie na pc so vsetkymi skinmi,modmi,3rdparty patchmi,emulaciou desiatok starych konzol a tonami vselicoho dalsieho bude velmi tazke vykorenit-presne ako povedal no-X,dnes staci strcit do akehokolvek pc kartu za dva tisice a drvivu vacsinu hier hras bez akychkolvek problemov.pre non-hardcore gamera (ktory pc potrebuje hlavne na pracu) to jednoducho staci.
konzola zatial nieje dostatocne univerzalna-na mlatenie gombikov a prilezitostne coolerstvo staci (povedzme si pravdu,vyraz "console gamer/konzolista" sa obvykle nezvykne pouzivat ako kompliment
),ale ak chces robit nieco serioznejsie tak mas smolu-a ako (zasa) povedal no-X,akonahle to konzola bude vediet,vlastne sa stane tym lacnym univerzalnym pc.. 
konzola zatial nieje dostatocne univerzalna-na mlatenie gombikov a prilezitostne coolerstvo staci (povedzme si pravdu,vyraz "console gamer/konzolista" sa obvykle nezvykne pouzivat ako kompliment
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín