Stránka 7 z 8
Napsal: ned lis 30, 2008 12:43 am
od ghost
nManJofo: preco by nemalo?
Rendax: este skus v e-shopoch pohladat Sparkle 8500GT, ten je uz dostupnejsi

Napsal: úte pro 09, 2008 12:42 pm
od ps47
..
zakopol som o nu na ebayi,takze kto ma zaujem o nvphysx a nema volny pci-e slot,moze ist na vec

Napsal: úte pro 09, 2008 1:01 pm
od wizzy
Jaká je vůbec neslabší/nejlevnější grafule od nvidie, na které má smysl provozovat physx?
Napsal: úte pro 09, 2008 1:10 pm
od ps47
podla vsetkeho aj 8400gs prinesie narast vykonu,aj ked len v ramci niekolkych percent (tzn ked sa bude pouzivat ako sekundarna karta cisto pre fyziku tak hw physx na nej bude o kusok rychlejsi ako sw physx na cpu)..ale myslim ze v praxi bude realne minimum niekde v oblasti tej 8500vky/8600vky,tj 8x00 seria so 128bit a lepsou zbernicou.
Napsal: úte pro 09, 2008 1:42 pm
od wizzy
Myslel jsem ji použít jen jako physx akcelerátor, na grafiku mám HD4850...
Napsal: úte pro 09, 2008 5:06 pm
od ps47
jj,pochopil som a aj som to tak myslel (edit predosleho postu aby to bolo na 100% jasne).
Napsal: stř pro 10, 2008 8:13 am
od wizzy
OK... Pokud se nedá očekávat nárůst aspoň 10% nebo lepší fyzika prostředí při stejném fps, tak to nemá moc smysl, dávat si do bedny takový jednoplotýnkáč...když už tam jeden je...
Napsal: stř pro 10, 2008 7:47 pm
od Taskr
Ta NV 8600 GT PCI 128 bit vypadá fakt dobře. Myslíte, že je reálné (když neberu v potaz limitci CPU a pod.) si na této kartě v této sběrnici zahrát nejnovější hry? Je to zřejmě nejvýkonější grafika do PCI.
Napsal: stř pro 10, 2008 9:48 pm
od ps47
to si fakt netrufam odhadovat.prepad vykonu tam iste bude,otazke je ci az taky katastrofalny ako pri x1300..
Napsal: stř pro 10, 2008 10:26 pm
od chosen
http://www.computerbase.de/artikel/hard ... puleistung
tady při testování atomu zkoušeli 8500gt, aspon můžete mít trochu inspiraci
Napsal: čtv čer 11, 2009 6:08 pm
od ghost
Napsal: čtv čer 11, 2009 6:31 pm
od ps47
..zda sa presne ako ati stale bavi agp tak nvidiu stale bavi pci

Napsal: stř čer 17, 2009 12:44 am
od Taskr
Tak to je slušný, zajímalo by mne, jaký to bude s dostupností. Pěkná karta.
Napsal: stř čer 17, 2009 9:23 am
od ps47
Taskr píše:zajímalo by mne, jaký to bude s dostupností.
ebay za tazke prachy+snad newegg ak mas niekoho kto to preposle z US (tak aby si nemusel platit vyzratych colnikov,I might add).
Napsal: stř čer 17, 2009 2:43 pm
od ghost
mna by zas zaujimalo ci to dokaze vyuzit aspon 200MB z tej ramky

Napsal: stř čer 17, 2009 4:04 pm
od chosen
no tak asi 128 by bylo opravdu málo, ale 256 by na to stačilo 100pro
a ano vidím 1GB (debilita) i 512 by byla debilita, vono jak je to pro pci tak by i těch 128mb stačilo (ale možná u gerofce ne)
Napsal: čtv čer 18, 2009 4:48 am
od DOC_ZENITH/XAN
Ne, nezapomínejte na bug G80 architektury a Vram. 8600GT 256mb nestačilo a to dost zle, 512mb je optimum zde.
Ale stejně pochybuji o výkonu, protože NV měla implentaci PCI vždy katastrofickou. Srovnejte si výkon V5 PCI a AGP a pak Geforce 2 PCI / AGP.
Nicméně jedna zajímavost. Včera jsem měl doma na testy HD2400pro do PCI a smíšené pocity. Nikdy jsem neměl HD 2400 PCI-E, ale bylo to ukrutně slabý. A asi to nebylo ani limitací PCI, protože když jsem kartu vrazil do PCI-X slotu kde to musí běžet jako pci 66 = 2x takové prostupnost, nemělo to vliv na výkon. (když to samé udělam s Voodoo5, v geometricky náročnejch situacích mi stoupne FPS o 50%)
Pokud to mam říct tak Crysis 800x600 low tak ještě to bylo s odřenýma ušima hratelný, ale problém bylo i starý UT. Jen mezi 50-90fps v 1280x960 a to je zlý, tvořilo už to takovej ten lag myši (což se v UT děje když je limitem GPU a ne CPU), a Voodoo5 PCI tomu prostě dávala na prdel, což mě tak trochu uzemnilo.
Pozitivní - ačkoliv v high-res nebyl plynulej ani scroll, tak overlay (když se nehejbalo s oknem), to zvládala a i Full HD filmy jsem si v pohodě přehrál se stejnym CPU loadem jak s HD4850 co tu mam vedle.
Napsal: čtv čer 18, 2009 10:31 am
od ps47
XAN píše:..bylo to ukrutně slabý.
mna to neprekvapuje,vsetky "moderne" pci karty
trpia katastrofalnym prepadom 3d vykonu (x1300vka pci ma v porovnani s pci-e verziou cca polovicny vykon-niekedy to pada skoro az k jednej tretine

)..tu sa jednoducho s hrami nepocita,cielom tychto kariet je pridat vystupy pre dalsie monitory pripadne (ako si sam zistil) pomoct pri prehravani videa.
ja som skusal iba (pci) radeon7000 vs voodoo3,a napr taky system shock2 ten radeon proste plynule nedal,voodoo3 sa mu stale chechtala nech sa snazil ako len chcel..
Napsal: čtv čer 18, 2009 11:40 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Tak co se Radeonu 7000 týče to nebylo tim PCI. Co jsem ho tak kdysi měl, tak to byla hrozná karta. Mizerná kvalita 16-bit rendeingu, a výkon no, 64-bit verze MX400 s ním bojovala, pokud došlo na TNL což ten radeon neměl tak vcelku rychle dobojoval. A kdyý si srovnám můj souboj V3 3000 vs tadyta MX 400 b4bit v UT, tak V3 vyhrála, protože FPS bylo podbný, ale zapnutí detail texturingu pod D3D znamenalo na gforce obrovskej propad ve výkonu a v OenGL zase nemohla, protože tam musely bejt 32-bit barvy aby nebugoval Z-buffer a v tu chvíli to už prostě nedávala.
Co se tý HD2400 týče tak ale zaráží mě, že se to netvářilo jako limitace sběrnicí (většinou se projeví u geometrický náročnějších situací) , ale limitace slabym fillrate, což by odpovídalo na opravdu tak malej hrubej výkon karty. Bohužel nemam po ruce žádnou 2400 nebo 3400 do PCI-E abych porovnal.
A ještě jedna věc, jak vlastně funguje video overlay? Protože je mi hrozně divný, že jsem přehrával v pohodě fullscreen full HD video, ale scoll na webu už 100% nebyl a když jsem to okno s tim videem chtěl posunout, viděl jsem normíálně směrem dolu jak přejel ten klasickej refresh co člověk vidí u hodně pomalýho 2D (jako když v XP vegetujete bez grafickýho ovladače), ale co se refresh dokončil a pokračovalo přehrávání tak zase plynulost. Jak může overlay dávat plynule něco, co samotný 2D jádro nedává, to mi nejde do hlavy.
Napsal: pát čer 19, 2009 12:16 am
od no-X
RV610/620 oproti ostatním R6xx/RV6xx nepodporuje Z-kompresi a má sdílenou (a zřejmě dost malou) texture/vertex cache. Imho tam ještě budou rozdíly v řadiči a ROPs. Každopádně to byla karta na video, nikoli na 3D, a tak ji i ATi ve své době prezentovala.