Stránka 6 z 14

Napsal: stř srp 03, 2005 12:24 am
od DOC_ZENITH/XAN
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No poměr cena / výkon maj hroznej. (Oproti třeba Gf4Ti)
Já nejsem ani fanATIk, ani Nvidiot. V grafikách jsem fandil 3DFX a v CPU Cyrixu, oboje je pryč, a já teď na všechno akorát nadávám. Jo a Raťafáka nepodceňuj možná něco chystá. 8-)

Napsal: stř srp 03, 2005 12:42 am
od Raťafák Plachta 2
:evil: :evil: :evil: :evil: :x :evil: Tak tohle bude tvoje smrt Ghoste, ty zrádče, takle mě chtít zlikvidovat, ale to se ti nepovede, já jsem furt tady a do konce života se mě už nezbavíš, připomínám, že nemusí bejt dlouhej. :!:
Edit: Ten život.

Napsal: stř srp 03, 2005 7:31 am
od wizzy
Ty jo, já snad poruším svoje zásady a založím si tu deset dalších klonů, abych mohl dát hlas všem těm "grafikám", jeden blivajz horší, než druhej... Ještěže jsem snídal už před hodinou, jinak bych to neudržel :puke:

Napsal: stř srp 03, 2005 8:58 am
od Oblak
aha, už chápu proč jsou Raťafáci dva. Aby ghost mohl hlasovat pro tři grafiky :)

Napsal: stř srp 03, 2005 5:42 pm
od B@RT
proč tam není políčko žádná

Napsal: stř srp 03, 2005 5:45 pm
od Ren
B@RT píše:proč tam není políčko žádná
Chapu Tvoje bohulibe prani, ale je pravda ze z tohohle vyberu jsem si i ja vybral sveho antifavorita..Az se tu jednou zmeni pomery a bude tu podobne hlasovani pro ATi, :wink: zalozim si, jak uz tu padlo, druzstvo Renu a budu hlasovat, az se ze me bude kourit.. :lol:

Napsal: stř srp 03, 2005 6:03 pm
od ghost
Raťafák Plachta 2 píše:Tak tohle bude tvoje smrt Ghoste.
skapeš imitátor, ľutuj že si sa vôbec narodil, rozmliaždim ťa v rukách hňupe!

Obrázek

Napsal: stř srp 03, 2005 7:05 pm
od wolf00
hmm kdyz porovnonavam svoji byvalou ati 128 16mb agp [xpert play 2000] vuci tnt2 m64 32mb agp tak mi vychazi ze ta tnt2 mela podle me bezproblemovejsi provoz... nekamenovat
:mrgreen:

Napsal: stř srp 03, 2005 7:07 pm
od B@RT
i ta nejhorší z toho seznamu je lepší jak její ati konkurent, to je každému (až na jednoho ) jasné né?

Napsal: stř srp 03, 2005 7:21 pm
od Ladis
Hehe, mel jsem Rivu128 (ve Win9x/ME mela podle me hezky obraz ve 3D a byla i rychla, ale ve Win2000 ten obraz byl hnus + nepodpora D3D), RivuTNT2 M64 (taky na tu dobu v pohode, vetsina veci na ni jela v 640x480x16), GF2 MX200 (moh sem dat o rozliseni vyse nez na TNT2 M63 :lol:) i GF2 MX400 (2x rychlejsi nez GF2 MX200 :!:). Vantu 16 MB mame na jednech PC ve skole a ta je fakt neumerne pomala :)

A co vim o GF FX5200, tak ta se s R 9600 neda srovnavat, kdyz pri pouziti 3 nebo 4 textur na pixel (v PS programech bezne) "sprahne" obe pipeline (na kazde jen 2 tex. jednotky) k dosazeni vysledku (a zpolovicati tim fillrate :roll:). R 9600 ma nahodou velice kvalitni podporu PS 2.0 (dyt cela konkurencni rada GF FX mela shitove PS 2.0 jednotky :roll:).

Napsal: stř srp 03, 2005 8:22 pm
od wolf00
ve svy dobe melo par lidi z mojeho okoli v 3dfx rush samozrejme ze na ni nadavali jak zjednany,btw obykla kombinace tehdy byla riva tnt 8mb nebo 12mb verze+ 3dfx v2 12mb v pc ale to pak byli kaminka :D

Napsal: stř srp 03, 2005 8:26 pm
od ghost
Ladis: shitove PS 2.0 jednotky? čo tým myslíš :?

Napsal: stř srp 03, 2005 8:34 pm
od ghost
B@RT píše:i ta nejhorší z toho seznamu je lepší jak její ati konkurent, to je každému (až na jednoho ) jasné né?
ja myslím, že väčšina ani konkurenta nemala, ATi také osekané karty nevydávala 8-)

Napsal: stř srp 03, 2005 8:49 pm
od Ladis
ghost píše:Ladis: shitove PS 2.0 jednotky? čo tým myslíš :?
Ze se zasekavaly a restartovaly, coz zpusobovalo nestabilni fps (takze prumer je hezky, ale skace to mezi hodne rozdilnymi minimy a maximy). Z tohoto duvodu jsou GF FX pro hry plne vyuzivajici PS 2.0 nepouzitelne (tj. ne jako Doom3, kde vetsina shaderu jsou simple PS 1.x shadery, ktere se vykonavaji na GF FX ve fixed function pipeline, tj. vubec nevyuziva jeji PS 2.0 jednotky).

Napsal: stř srp 03, 2005 8:50 pm
od B@RT
Víš jak prodat vlastně zmetky (nepovedená jádra) za vysoké ceny je umění hodné obdivu

Napsal: stř zář 07, 2005 8:59 am
od no-X
XAN píše:A ještě taková jednohubka. Zkoušel tu někdo s NV40 přepnout filtrování na use nearest point? Třeba v powerstripu? Já to jen tak pro zajímavost dělal na starších kartách, je to hnus, ale trošku výkonu to oproti binilear přidá. Tak jsem to zapnul na NV40 a to vám řeknu, při přepnutí do 3D nastal absolutní zkrat. Okamžitej blackscreen a zkrat na celé 12v větvi, všechny disky spadly a byl jsem rád, že jsem nešel reklamovat. Fakt hrůza...
tak jsem narazil na důkaz, že point sampling na NV40 funguje :roll:

(jedno HDR demo...)

Obrázek

Napsal: stř zář 07, 2005 2:32 pm
od DOC_ZENITH/XAN
To je něaký divný, ten screenshot. Ty textury těch zdí maj binileární fltr, takže tam ten point sample není. Pokud se teda bavíme o té samé věci. Já to myslim, jako point sample filtering pro textury. Jako máš biniear, trinilear, tak point sampling. Vypadá to asi tak, že textury maj při pohledu zblízka plynulý přechody, ale pokud už je něak afektuje mipmapping, žádnej filtering neproběhne, a vypadá to skoro jako software rendering.

Napsal: stř zář 07, 2005 3:05 pm
od no-X
mluvím o tý obloze...

Napsal: stř zář 07, 2005 11:43 pm
od DOC_ZENITH/XAN
No, ale tohle je HDR, realizovanej přes pixel shadery, těma se dá udělat cokoliv. Point sampling funguje i na kardách bez PS a tohle tak nenazývám, ( a to je otázka, jestli funguje, nebo se emuluje)možná máš pravdu ty, máš víc zkušeností, ale tady prostě je filtr na texturách, to při plnym point samplingu neni. Obrázek[/list]

Napsal: čtv zář 08, 2005 12:12 am
od no-X
Tohle s pixel shaderama přímo nesouvisí, je to ve své podstatě textura - konkrétně ve formátu RGBE (DXT1 pro RGB, L16 pro E). Bohužel místo lineární interpolace provede (blur buffer) point sampling a podle toho to vypadá...