Největší shit od nVidie?

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět

Která "grafická karta" od nVidie je podle vás největší shit?

RIVA 128
1
2%
Riva TNT2 Vanta LT 64 bit 8MB
8
17%
Riva TNT2 Vanta 64 bit
1
2%
Riva TNT2 M64 - 32MB 64bit
4
9%
GeForce2 MX100 32bit
4
9%
GeForce2 MX200 64bit
0
Žádná hlasování
GeForce2 MX400 DDR 64bit
4
9%
GeForce4 MX420
3
7%
GeForce 4000
10
22%
GeForce FX 5200
9
20%
GeForce PCX series
2
4%
 
Celkem hlasů: 46

Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No poměr cena / výkon maj hroznej. (Oproti třeba Gf4Ti)
Já nejsem ani fanATIk, ani Nvidiot. V grafikách jsem fandil 3DFX a v CPU Cyrixu, oboje je pryč, a já teď na všechno akorát nadávám. Jo a Raťafáka nepodceňuj možná něco chystá. 8-)
Raťafák Plachta 2
Příspěvky: 1
Registrován: stř srp 03, 2005 12:38 am

Příspěvek od Raťafák Plachta 2 »

:evil: :evil: :evil: :evil: :x :evil: Tak tohle bude tvoje smrt Ghoste, ty zrádče, takle mě chtít zlikvidovat, ale to se ti nepovede, já jsem furt tady a do konce života se mě už nezbavíš, připomínám, že nemusí bejt dlouhej. :!:
Edit: Ten život.
Raťafák is back
Die Ghost, die!
Uživatelský avatar
wizzy
Quiz master
Příspěvky: 1729
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wizzy »

Ty jo, já snad poruším svoje zásady a založím si tu deset dalších klonů, abych mohl dát hlas všem těm "grafikám", jeden blivajz horší, než druhej... Ještěže jsem snídal už před hodinou, jinak bych to neudržel :puke:
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

aha, už chápu proč jsou Raťafáci dva. Aby ghost mohl hlasovat pro tři grafiky :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

proč tam není políčko žádná
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

B@RT píše:proč tam není políčko žádná
Chapu Tvoje bohulibe prani, ale je pravda ze z tohohle vyberu jsem si i ja vybral sveho antifavorita..Az se tu jednou zmeni pomery a bude tu podobne hlasovani pro ATi, :wink: zalozim si, jak uz tu padlo, druzstvo Renu a budu hlasovat, az se ze me bude kourit.. :lol:
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

Raťafák Plachta 2 píše:Tak tohle bude tvoje smrt Ghoste.
skapeš imitátor, ľutuj že si sa vôbec narodil, rozmliaždim ťa v rukách hňupe!

Obrázek
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
Příspěvky: 1326
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wolf00 »

hmm kdyz porovnonavam svoji byvalou ati 128 16mb agp [xpert play 2000] vuci tnt2 m64 32mb agp tak mi vychazi ze ta tnt2 mela podle me bezproblemovejsi provoz... nekamenovat
:mrgreen:
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

i ta nejhorší z toho seznamu je lepší jak její ati konkurent, to je každému (až na jednoho ) jasné né?
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

Hehe, mel jsem Rivu128 (ve Win9x/ME mela podle me hezky obraz ve 3D a byla i rychla, ale ve Win2000 ten obraz byl hnus + nepodpora D3D), RivuTNT2 M64 (taky na tu dobu v pohode, vetsina veci na ni jela v 640x480x16), GF2 MX200 (moh sem dat o rozliseni vyse nez na TNT2 M63 :lol:) i GF2 MX400 (2x rychlejsi nez GF2 MX200 :!:). Vantu 16 MB mame na jednech PC ve skole a ta je fakt neumerne pomala :)

A co vim o GF FX5200, tak ta se s R 9600 neda srovnavat, kdyz pri pouziti 3 nebo 4 textur na pixel (v PS programech bezne) "sprahne" obe pipeline (na kazde jen 2 tex. jednotky) k dosazeni vysledku (a zpolovicati tim fillrate :roll:). R 9600 ma nahodou velice kvalitni podporu PS 2.0 (dyt cela konkurencni rada GF FX mela shitove PS 2.0 jednotky :roll:).
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
Příspěvky: 1326
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wolf00 »

ve svy dobe melo par lidi z mojeho okoli v 3dfx rush samozrejme ze na ni nadavali jak zjednany,btw obykla kombinace tehdy byla riva tnt 8mb nebo 12mb verze+ 3dfx v2 12mb v pc ale to pak byli kaminka :D
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

Ladis: shitove PS 2.0 jednotky? čo tým myslíš :?
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

B@RT píše:i ta nejhorší z toho seznamu je lepší jak její ati konkurent, to je každému (až na jednoho ) jasné né?
ja myslím, že väčšina ani konkurenta nemala, ATi také osekané karty nevydávala 8-)
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

ghost píše:Ladis: shitove PS 2.0 jednotky? čo tým myslíš :?
Ze se zasekavaly a restartovaly, coz zpusobovalo nestabilni fps (takze prumer je hezky, ale skace to mezi hodne rozdilnymi minimy a maximy). Z tohoto duvodu jsou GF FX pro hry plne vyuzivajici PS 2.0 nepouzitelne (tj. ne jako Doom3, kde vetsina shaderu jsou simple PS 1.x shadery, ktere se vykonavaji na GF FX ve fixed function pipeline, tj. vubec nevyuziva jeji PS 2.0 jednotky).
Naposledy upravil(a) Ladis dne stř srp 03, 2005 8:51 pm, celkem upraveno 1 x.
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

Víš jak prodat vlastně zmetky (nepovedená jádra) za vysoké ceny je umění hodné obdivu
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

XAN píše:A ještě taková jednohubka. Zkoušel tu někdo s NV40 přepnout filtrování na use nearest point? Třeba v powerstripu? Já to jen tak pro zajímavost dělal na starších kartách, je to hnus, ale trošku výkonu to oproti binilear přidá. Tak jsem to zapnul na NV40 a to vám řeknu, při přepnutí do 3D nastal absolutní zkrat. Okamžitej blackscreen a zkrat na celé 12v větvi, všechny disky spadly a byl jsem rád, že jsem nešel reklamovat. Fakt hrůza...
tak jsem narazil na důkaz, že point sampling na NV40 funguje :roll:

(jedno HDR demo...)

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

To je něaký divný, ten screenshot. Ty textury těch zdí maj binileární fltr, takže tam ten point sample není. Pokud se teda bavíme o té samé věci. Já to myslim, jako point sample filtering pro textury. Jako máš biniear, trinilear, tak point sampling. Vypadá to asi tak, že textury maj při pohledu zblízka plynulý přechody, ale pokud už je něak afektuje mipmapping, žádnej filtering neproběhne, a vypadá to skoro jako software rendering.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

mluvím o tý obloze...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

No, ale tohle je HDR, realizovanej přes pixel shadery, těma se dá udělat cokoliv. Point sampling funguje i na kardách bez PS a tohle tak nenazývám, ( a to je otázka, jestli funguje, nebo se emuluje)možná máš pravdu ty, máš víc zkušeností, ale tady prostě je filtr na texturách, to při plnym point samplingu neni. Obrázek[/list]
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Tohle s pixel shaderama přímo nesouvisí, je to ve své podstatě textura - konkrétně ve formátu RGBE (DXT1 pro RGB, L16 pro E). Bohužel místo lineární interpolace provede (blur buffer) point sampling a podle toho to vypadá...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět