Dungeon Siege

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Dungeon Siege

Příspěvek od no-X »

Hrál jste někdo DungeonSiege na Voodoo5?


Já tím testuju a nestačím se divit. Voodoo5 má při FSAA fantastický výsledky. V týhle hře se báječně prejevuje dvojnásobná šířka paměťový sběrnice při SLI. V 1024*768@16bit neznamená FSAA 2x žádný propad výkonu a při 1024*768@32bit znamená FSAA 2x výkonostní propad jen o 25%. Dokonce i 1024*768@16bit + FSAA 4x je ještě pro tuhle hru relativně použitelný (přes 37 FPS)...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Hybe se 1600x1200? Bez FSAA, samozrejme..
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Jo, to nevím, já testuju jen do 1024*768 :-) Navíc stará žárovka u testovacího kompu ani přes 1024*768 neumí. Teď tam běží R7200, ale až budu mít V5 znova zapojenou, dám ti vědět.

Problém č.2: DungeonSiege podporuje max. 1024*768 a víc se dá rozběhnout jen přes parametr. To by ještě nebyl problém - ale tyhle parametry myslím dělaly docela problémy a za druhé byly určeny pro testování, takže nevím, jestli s tím půjde rozběhnout i samotná hra. Ale pak to testnu :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Aha, tak to nic, muj omyl..Mel jsem v pameti, ze DS 1600 podporuje nativne.

Nu coz, flush memory.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Vyzkoušim, třeba to půjde, sámotnýho by mě to zajímalo :-) Trpělivost ;-)

Vždycky se o DungeonSiege mluvilo jako o hře, která je limitovaná procesorem. Jenže to je pravda jen z části. Možná ještě větším limitem je propustnost paměťový sběrnice. 64bit karty v DS propadaj na jakýmkoli CPU. A tak právě V5 s 2x 128bit dopadá docela dobře (při některých nastaveních dokonce nepatrně překonává Kyro II :shock: - to je totiž na DS lepší i než třeba GF3...)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Coze mas v tomhle za proc?
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

XP 1700+ (bez OC)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

tady pár ukázek z novějšího HW (Athlon 64)

Obrázek

Je pěkný pozorovat, jak rozdíl ve frekvenci GPU neudělá nic (R9600 vs R9550), ale rozdíl v propustnosti pamětí se projeví dost (R9550 128bit/64bit horní graf, nebo různě taktovaný GF4-4000 spodní graf)

Obrázek

Krásně deklasuje 64bit karty :-) V tom je DS nepřekonatelnej a moc rád jsem ho z tohohle důvodu používal :twisted:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Tos ani nemusel..:-) 64bit karta se deklasuje uz jen tim, ze existuje..
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

V 1024x768 bohate stacila i 64bit karta pro uplne plynuly chod.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Tak to koukám, že Voodoo5 nakope prdel ještě docela slušně těm dnešním shitovým low-endum. :P
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

swarm píše:V 1024x768 bohate stacila i 64bit karta pro uplne plynuly chod.
Když si zapneš FSAA, tak máš framerate na 64bit kartě poloviční (oproti 128bit verzi). Která 64bit karta má oproti 128 bit verzi poloviční cenu?
Taskr píše:Tak to koukám, že Voodoo5 nakope prdel ještě docela slušně těm dnešním shitovým low-endum. :P
To ale asi z mýho testu nevyplyne. Ty grafy (výše) jsou z Athlona 64 s 1GB DDR, kdežto Voodoo testuju na 1700+ se 160MB SDR. To se moc srovnávat nedá.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

Taskr píše:Tak to koukám, že Voodoo5 nakope prdel ještě docela slušně těm dnešním shitovým low-endum. :P
veru nakope.skoda ze sa mi nikdy nedostali pod ruku podrobnejsie testy,ale podla tych par veci co stihol amp_man uverejnit pred tym nez islo VF do kanalu to v5 natrela mx4000 velmi slusne,vratane 3dmarkov :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Nemusíme chodit daleko:

3DMark 2000 (Athlon 64 3200+)

Voodoo 5 PCI: 5295
GeForce FX 5200 64bit 128MB AGP8x: 5329

ale nerozjíždějme zas další OT ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

no-X píše:Když si zapneš FSAA, tak máš framerate na 64bit kartě poloviční (oproti 128bit verzi). Která 64bit karta má oproti 128 bit verzi poloviční cenu?
To samozřejmě nepopírám. S tou poloviční cenou je to těžký. Jsou segmenty trhu, kde byla 64bit sběrnice stále ještě i nedávno v mainstreamu. Jinak moje 64bit karta teda zvládla DS v 1024x768 s Quincunxem ještě plynule.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Promiň, nechci se tě nějak dotknout, ale já osobně považuju Quincunx (stejně jako všechny druhy FSAA, při kterých se mezi sousedními pixely sdílí barva jednoho subsamplu) za hnus k zeblití :puke:

A tady mi nejde jen o nVidiu (Quincunx a 9-tap 4x), ale obecně (takže i XGI a její "blur AA" - v podstatě quincunx jako SS a stejně tak režimy 4x performance a 5x performance na DX8 Radeonech), i když pro úplnou spravedlonost bych měl poslední dva režimy brát jako menší zlo, protože netahaj do jednoho pixelu barvu ze třech okolních, ale pouze z jednoho sousedního.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

no-X píše:Promiň, nechci se tě nějak dotknout, ale já osobně považuju Quincunx (stejně jako všechny druhy FSAA, při kterých se mezi sousedními pixely sdílí barva jednoho subsamplu) za hnus k zeblití :puke:
Mě se tim nijak nedotkneš, mě se Quincunx líbil. Jinak obecně já jsem proti AA, protože pokud si sednu dostatečně daleko od monitoru a dám si na 17" 1280x960, tak už stejně rastr pixelů nevidim, takže pro mě nemá cenu dávat si AA.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

Ren píše:Tos ani nemusel..:-) 64bit karta se deklasuje uz jen tim, ze existuje..
Na PCTforu byla svyho casu myslenka ze by nam meli za takovy shity platit ze je vůbec kupujeme :roll:

2 no-x: hod tam V3 a V4 a porovnej rozdíly
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Výsledkem testování každý karty je 245 čísel. Tzn. testování jde p-o-m-a-l-u. Dostane se na všechny karty, ale bude to trvat.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

no-X píše:Výsledkem testování každý karty je 245 čísel. Tzn. testování jde p-o-m-a-l-u. Dostane se na všechny karty, ale bude to trvat.
nevadí pockame si
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Odpovědět