Fixace refresh rate

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 5 , čili VSA-100

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Fixace refresh rate

Příspěvek od Ren »

Na tohle jsem se take chtel zeptat uz davno. Jak na to? U V1-3 se to myslim resi pres ENVy, ale prekvapilo me, ze v 3DFXTools to neni. Ve ForceWarech je to povedene, urcite to obsahuji i Catalysty, ale jak na to u V4-5? Da se to bez externich programu? Delal to myslim treba nejaky PowerStrip, nebo tak nejak..
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no pre opengl/glide sa to da aj envvarom:

set SSTV2_REFRESH_640x480=85
set SSTV2_REFRESH_800x600=85
set SSTV2_REFRESH_1024x768=85
atd,popr.
FX_GLIDE_REFRESH=85

ale to je neprakticke.pod win9x je to klasicky:dam desktop na 640*480*16bit,nastavim refresh (polozka adapter,pod advanced display settings),win si ho ulozi.dam desktop na 640*480*32bit,nastavim refresh,win si ho ulozi..atd az sa dostanem na 1152*864*32bit co je max co pouzivam.ked to raz takto spravis,mas vystarane az kym nepreinstalujes 3dfx driver.pod xp je treba pouzit vcontrol alebo reforce.tot vse.

len pre zaujimavost,najlepsie to maju riesene karty od nvidie (levy oko zacina pocukavat).mas moznost nastavit si refresh pre kazde rozlisenie zvlast.ati catalyst ti umozni len dat natvrdo urcity refresh pre vsetky rozlisenia co nieje nic moc-ak to prezenies skonci monitor v lepsom pripade "out of range" v tom horsom to spravi puk a taky hezky prouzek dymu..uz sa mi to raz stalo :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Ja to mam u ATIny pres nejakou utilitu co byla v Omega driverech a taky to mam pro kazde rozliseni jinak. Akorat jsem teda vsechny ty rozliseni musel project (vzdy na nej prepnout) a u kazdeho to zmenit.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..pri nvidii a ati som mal na mysli referencne ovladace,3rdparty nemam moc prelezene..ale viem ze tych utilitiek na refresh je cela kopa.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

jj, ForceWare to maji skvele a prehledne udelany..3rd party taky nepouzivam, akorat coolbits2..:-) A par montaku uz jsem take videl zahoret pro vysoky refresh, ale uz je to par lat a pochybuju, ze nejaky dnesni by s tim mel problem..
Takze rikas, ze v W9x staci nastavit refresh pro desktop? OK, diky.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Já vám dám :lol: ...u nVidie skvěle udělaný refresh rate override :shock: :roll: Ono to pěkně vypadá, to souhlasím, ale nedávno se zjisitlo, že pokud se povolí změna refreshe pro jednotlivá rozlišení, stáhne to výkon v některých aplikacích o 20-50% :D poslední dobou vývoj FW nesleduju, tak nevim, jestli už to náhodou nebylo opravené...

Pro rejpaly: problém je popsán dokonce i česky tady (ot č.2)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..ja som vedel ze v tom bude nejaky podvod :twisted:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

no-X píše:Já vám dám :lol: ...u nVidie skvěle udělaný refresh rate override ....
Uz je tady.. :lol:
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Člověče NO-X , ty už máš z tý nvidie normálně fóbii. :lol: :lol: V noci se zdřejmě probouzíš se zděšením, že se ti do bytu vkrádá něaká Geforce, hlavně ty MX s 64bit sběrnicí jsou obvzláště nebezpečné. :lol: :lol:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

XAN píše:Člověče NO-X , ty už máš z tý nvidie normálně fóbii. :lol: :lol: V noci se zdřejmě probouzíš se zděšením, že se ti do bytu vkrádá něaká Geforce, hlavně ty MX s 64bit sběrnicí jsou obvzláště nebezpečné. :lol: :lol:
:lol: Já dvě nVidie doma mám (Riva 128 a GeForce 2 MX) a dokonce mám čipset od NV a jsem s ním moc spokojenej :-) Ale pokud je někdo nadšenej pro nV grafiky, je to způsobený pouze nedostatečnou informovaností. Tak se to snažím napravit :D

edit: mohl jsem mít 4, ale TI 4800 a TI4200 (který jsem koupil najednou) nefungovaly, tak jsem je nechal vyměnit za R9500 a R9200VIVO...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět