avanger a vice city
Jj, jeden bumpmapping je treba, ze mas detailnejsi texturu (vetsi rozliseni, ale zas se castejc opakuje) a tu odecitas od toho "pod ni". Dot3 bumpmapping je skalarni nasobeni barev z texturovacich jednotek mezi sebou ve smyslu vektoru (RGB jako XYZ; Rvysledne=Gvysledne=Bvysledne=R1*R2+G1*G2+B1*B2, myslim, ze existuje verze i s alphou). A tuhle funkci (nutnou pro per-pixel lighting) ty voodoocka nemaj.
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
ak myslis mesaFX,tak ta je plne hardwarova,a dot3 neemuluje (rozhodne nie pre voodoo2)..Ladis píše:Nepodporuje dot3 bumpmapping. Ve vypisu Mesa driveru myslim, ze sice je, ale je softwarove emulovany (nepouzitelne).
edit: pod neemuluje som myslel nepodporuje
Naposledy upravil(a) ps47 dne sob dub 23, 2005 12:00 pm, celkem upraveno 1 x.
Voodoo2 NEMA hardwarove dot3 nasobeni mezi texturovacimi jednotkami!!! Si v nejaky hre zapni dot3 bumpmapping (nebo si na to udelej testovaci programek) a uvidis, jak bude nepouzitelne fpsps47 píše:ak myslis mesaFX,tak ta je plne hardwarova,a dot3 neemuluje (rozhodne nie pre voodoo2)..
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že si špatně pochopil, co chtěl ps47 říct. Já bych tomu rozuměl tak, že mesa FX pro V2 DOT3 neemuluje, protože ho vůbec nepodporujeLadis píše:Voodoo2 NEMA hardwarove dot3 nasobeni mezi texturovacimi jednotkami!!! Si v nejaky hre zapni dot3 bumpmapping (nebo si na to udelej testovaci programek) a uvidis, jak bude nepouzitelne fpsps47 píše:ak myslis mesaFX,tak ta je plne hardwarova,a dot3 neemuluje (rozhodne nie pre voodoo2)..
Kdyžtak to ps47 vysvětlí
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
