avanger a vice city

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

Jj, jeden bumpmapping je treba, ze mas detailnejsi texturu (vetsi rozliseni, ale zas se castejc opakuje) a tu odecitas od toho "pod ni". Dot3 bumpmapping je skalarni nasobeni barev z texturovacich jednotek mezi sebou ve smyslu vektoru (RGB jako XYZ; Rvysledne=Gvysledne=Bvysledne=R1*R2+G1*G2+B1*B2, myslim, ze existuje verze i s alphou). A tuhle funkci (nutnou pro per-pixel lighting) ty voodoocka nemaj.
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ladis píše:A tuhle funkci (nutnou pro per-pixel lighting) ty voodoocka nemaj.
...až Rampage ano :D
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

Hehe :)
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

:oops: Tak už plně chápu. :lol:
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

Ladis píše:Nepodporuje dot3 bumpmapping. Ve vypisu Mesa driveru myslim, ze sice je, ale je softwarove emulovany (nepouzitelne).
ak myslis mesaFX,tak ta je plne hardwarova,a dot3 neemuluje (rozhodne nie pre voodoo2)..

edit: pod neemuluje som myslel nepodporuje :wink:
Naposledy upravil(a) ps47 dne sob dub 23, 2005 12:00 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
Příspěvky: 1326
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wolf00 »

k tomu gta vc myslite ze mas sanci to rozjet na ati rage maxx ? :?:
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

ps47 píše:ak myslis mesaFX,tak ta je plne hardwarova,a dot3 neemuluje (rozhodne nie pre voodoo2)..
Voodoo2 NEMA hardwarove dot3 nasobeni mezi texturovacimi jednotkami!!! Si v nejaky hre zapni dot3 bumpmapping (nebo si na to udelej testovaci programek) a uvidis, jak bude nepouzitelne fps :twisted:
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ladis píše:
ps47 píše:ak myslis mesaFX,tak ta je plne hardwarova,a dot3 neemuluje (rozhodne nie pre voodoo2)..
Voodoo2 NEMA hardwarove dot3 nasobeni mezi texturovacimi jednotkami!!! Si v nejaky hre zapni dot3 bumpmapping (nebo si na to udelej testovaci programek) a uvidis, jak bude nepouzitelne fps :twisted:
Myslím, že si špatně pochopil, co chtěl ps47 říct. Já bych tomu rozuměl tak, že mesa FX pro V2 DOT3 neemuluje, protože ho vůbec nepodporuje ;-) (co se týká podpory Voodoo2)

Kdyžtak to ps47 vysvětlí :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

Aha :) Ja znam Mesu jen z Linuxu, kde jsem mel software renderer, a tam mi vypsal prakticky vsechny extenze :mrgreen:
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ano,to som mal na mysli,mesafx ti podporu pre dot3 na voodoo2 neprida.ako som povedal,je plne HW,takze co karta nepodporuje,to tam proste nieje.sorry za zle vyjadrenie.ty si ale aj tak mal na mysli tu SW verzi,tam mas samozrejme kopu extensions,aj tie kt HW nezvlada..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět