problém: Voodoo5, 32bit barvy a Unreal Tournament (glide)
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
problém: Voodoo5, 32bit barvy a Unreal Tournament (glide)
Už jsem se tu jednou zmiňoval, že mám problém s 32 barvama. Pak se to rozjelo (D3D), ale v UT (ten původní psanej pro 3Dfx, glide) možnost nastavit 32 barvy chybí (a podle mě by tam měla být). Používám AM3.0... Poradíte někdo?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
Ted si nejsem uplne jistej,ale GLIDE neumi 32-bit barvy. nastav si 22-bit postfilter a bude to vypadat lepe nez v D3D s 32-bit barvama. V Undying coz je postavene na poslednim enginu UT v GLIDE take nejde 32-bit. POdle me to proste GLIDE neumi. Neb co si pamatuju tak UT engine je na GLIDE2x ne?
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Máš pravu, jede na dvojce. To mi právě bylo taky divný.
Už vím, kde jsem to vzal:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1276&p=12
Oni tam píšou, že pod Glide běží 16-bit textury; ukazujou výsledky z benchmarku s 32 bit barvama. Ale ja tok koukám, při 16bit barvách ej výkon 100% identickej, jako při 32 bitových - takže oni si asi 32 bit barvy nastavili přes *.ini a pak si nevšimli, že je to kompletně 16 bitový...
22bit postfilter: jak se to pod AM jmenuje? Je to ta položka "3D filter quality"? (auto/normal/high)...
Že bych nakonec musel UT běhat pod D3D? Zkusím to...
Už vím, kde jsem to vzal:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1276&p=12
Oni tam píšou, že pod Glide běží 16-bit textury; ukazujou výsledky z benchmarku s 32 bit barvama. Ale ja tok koukám, při 16bit barvách ej výkon 100% identickej, jako při 32 bitových - takže oni si asi 32 bit barvy nastavili přes *.ini a pak si nevšimli, že je to kompletně 16 bitový...
22bit postfilter: jak se to pod AM jmenuje? Je to ta položka "3D filter quality"? (auto/normal/high)...
Že bych nakonec musel UT běhat pod D3D? Zkusím to...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
K!ll3r
- Čestný člen
- Příspěvky: 500
- Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
- Bydliště: Ustí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Glide neumi 32bituno-X píše:Máš pravu, jede na dvojce. To mi právě bylo taky divný.
Už vím, kde jsem to vzal:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1276&p=12
Oni tam píšou, že pod Glide běží 16-bit textury; ukazujou výsledky z benchmarku s 32 bit barvama. Ale ja tok koukám, při 16bit barvách ej výkon 100% identickej, jako při 32 bitových - takže oni si asi 32 bit barvy nastavili přes *.ini a pak si nevšimli, že je to kompletně 16 bitový...
22bit postfilter: jak se to pod AM jmenuje? Je to ta položka "3D filter quality"? (auto/normal/high)...
Že bych nakonec musel UT běhat pod D3D? Zkusím to...
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Líbí se mi ta poslední mapa na deadmatchi; na název si nevzpomenu, ale je to ten hrad s dřevěnýma ochozama... Vše OK, až na oblohu
. Zkusím se podívat, jak mám postfiltr nastavenej, třeba se to zlepší...
Ještě dotaz: 16-bit neumí glide 2.x, nebo glide obecně (vč 3.x)?
Ještě dotaz: 16-bit neumí glide 2.x, nebo glide obecně (vč 3.x)?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
GLIDE3x umi 32-bit! bezi pres nej MESAfx,OGl apod. Takze ho umet musi. Ono v GLIDE3x pribylo par novejch funkci jako 32-bit barvy,FXT1,atd...
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec-
K!ll3r
- Čestný člen
- Příspěvky: 500
- Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
- Bydliště: Ustí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
ja bych tohle vubec neresil , gamesy na 3dfx pod 16bit jsou nadherny a rozdil mezi 32 a 16 nepoznamvykupitel píše:GLIDE3x umi 32-bit! bezi pres nej MESAfx,OGl apod. Takze ho umet musi. Ono v GLIDE3x pribylo par novejch funkci jako 32-bit barvy,FXT1,atd...
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..radsej pozde ako nikdy
,ak chces mat v UT 32bit v glide,tak si sprav nasledovny bat:
hra sa bude tvarit ze bezi v 16bit ale nieje to tak,rozdiel je maly,ale rozpoznatelny (napr. kourove efekty)..
mimochodom,post filter je 3d filter quality na high+alpha blending na sharper,je tak?
Kód: Vybrat vše
set FX_GLIDE_BPP=32
UnrealTournament.exemimochodom,post filter je 3d filter quality na high+alpha blending na sharper,je tak?
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8178
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
teraz ked som o tom rozmyslal,tak som na svoje prekvapenie zistil ze si niesom uplne isty,asi hodim par testov..
edit: je to tak- NOTE – Setting 3D Filter Quality to High & Alpha Blending to Sharper will enable the use of a special post filter which results in effectively 22-bit colour. This will provide optimal image quality with the Voodoo 3.
edit: je to tak- NOTE – Setting 3D Filter Quality to High & Alpha Blending to Sharper will enable the use of a special post filter which results in effectively 22-bit colour. This will provide optimal image quality with the Voodoo 3.
